اخبار

گزارش کاربران Garmin Fitness 2023

گزارش کاربران Garmin Fitness 2023

داده‌های جدید نشان می‌دهد که مشتریان گارمین در تمام طول سال برای رسیدن به اهداف خود کار می‌کنند – بدون نیاز به تصمیمات سال نو.

شامپاین ریخته شده و Auld Lang Syne خوانده شده است. حالا چی؟ بسیاری از مردم از این زمان به عنوان فرصتی برای تعیین اهداف جدید استفاده می کنند، اما قبل از اینکه بیش از حد روی چگونگی تغییر عادات خود تمرکز کنید، بیایید زمانی را برای قدردانی از میزان پیشرفت خود اختصاص دهیم. زیرا اتفاقاً فکر می‌کنیم که مشتریان گارمین در ابتدا بسیار عالی بودند.

برای مثال 2023 را در نظر بگیرید. مانند سال‌های گذشته، تصمیم گرفتیم اطلاعات جمع‌آوری‌شده در برنامه Garmin Connect™ را بررسی کنیم، ابزاری که توسط میلیون‌ها دوستدار تناسب اندام در سراسر جهان برای ردیابی تقریباً هر معیار سلامت و تناسب اندام مورد استفاده قرار می‌گیرد. و همانطور که گمان می رود، مشتریان گارمین نیازی به تعطیلات ندارند تا به عنوان یادآوری برای ادامه شکست دیروز خدمت کنند. همه شما تمام سال 2023 را صرف فشار دادن خود برای دستیابی به اهداف جدید کردید و اعداد این را نشان می دهند.

درنتیجه بله. بیایید از این زمان به عنوان یادآوری استفاده کنیم تا به اهداف بزرگتر و بهتر ادامه دهیم. به‌عنوان یک ورزشکار، از قبل می‌دانید که به پایه‌ای برای ساختن نیاز دارید، بنابراین به جای دیوانه شدن در مورد تغییر کامل شخصیت خود، بیایید به موفقیت‌های شما از سال 2023 نگاه کنیم. زیرا داده‌ها دروغ نمی‌گویند – و مشتریان گارمین به وضوح این را نمی‌دانند. نیاز به تعطیلات دارید تا به آنها یادآوری کنید که کار را انجام دهند.

برترین فعالیت های سال 20235 فعالیت برتر کاربران گارمین 2023

به‌عنوان یک گروه، تقریباً هر فعالیتی را که به آن علاقه دارید بیشتر از سال 2022 انجام داده‌اید – اما البته برخی از آنها بیشتر از دیگران برجسته هستند. بر اساس تعداد کل فعالیت ها، در اینجا آمده است که کاربران گارمین بیشترین حرکت را در سال جاری داشته اند:

  1. دویدن
  2. پیاده روی
  3. دوچرخه سواري
  4. تمرینات قدرتی
  5. کاردیوی داخلی

آیا برنامه تناسب اندام ترجیحی شما را شامل نمی شود؟ نگران نباشید – ما داده‌های بیشتری از آنجا داریم. به خواندن ادامه دهید تا بدانید کدام یک از دسته‌های فعالیت ما در سال 2023 نسبت به سال 2022 رشد جدی داشته است. گزارش کاربران Garmin Fitness 2023

دویدن

جدول دویدن گارمین

سال به سال، اعداد و ارقام همین را به ما می‌گویند: دونده‌های گارمین نباید دست کم گرفته شوند. خواه در طول یک بیماری همه گیر جهانی در حال فروپاشی باشید، یا دوباره با زندگی در محل کار خود را تنظیم کنید یا به سادگی وضعیت موجود را در روال روزانه خود حفظ کنید، دائماً زمانی را برای ثبت دویدن های بیشتر پیدا می کنید. روی تردمیل یا مسیر، در خانه یا بیرون در بیابان، فعالیت‌های دویدن در سال 2023 افزایش چشمگیری را نسبت به سال 2022 نشان می‌دهند. خوشبختانه، ساعت‌های دویدن سری Forerunner® 265 و Forerunner® 965 در اوایل سال 2023 به بازار آمدند و همه موارد را برای دوندگان جدی فراهم می‌کردند. ویژگی‌های Garmin که شما با آن آشنا شده‌اید و دوست دارید، با صفحه‌نمایش‌های AMOLED روشن کامل می‌شود – بهتر است به سرعت نگاهی به ساعت خود بیندازید و آن رکوردهای شخصی را پشت سر بگذارید.گزارش کاربران Garmin Fitness 2023

دوچرخه سواری

آمار دوچرخه سواران گارمین 2023
برخی از مردم از نشستن با آرامش در بیرون برای لذت بردن از مناظر و صداهای طبیعت لذت می برند – افراد دیگر ترجیح می دهند برای دنبال کردن رکورد شخصی بعدی، آن را پاره کنند. با نگاهی به افزایش سال 2023 در دوچرخه سواری در فضای باز نسبت به سال 2022، می توانید حدس بزنید دوچرخه سواران گارمین در کدام دسته قرار می گیرند. همه شما محدودیت‌های خود را در گرد و غبار رها کرده‌اید، خواه شن ساییدن یا قرار دادن eBike در نزدیک‌ترین رشته کوه، و به رایانه‌های دوچرخه Edge خود اجازه می‌دهید راه را راهنمایی کنند.

با این حال، این بدان معنا نیست که همه به سادگی از بیرون سوار شده اند. حتی با افزایش شدید کسانی که در فضای باز به کاوش می‌پردازند، دوچرخه‌سواری در فضای داخلی همچنان شاهد افزایش بود – و ما برای آن اینجا هستیم. خواه با کاهش دما به دنبال یک مربی داخلی باشید و یا قصد دارید هر آنچه که آب و هوای ژانویه و فوریه پیش روی شما قرار می‌دهد ادامه دهید، گارمین تجهیزات لازم برای پشتیبانی از سواری شما را دارد.

پیاده روی

آمار پیاده روی کاربران گارمین 2023

اگر ترجیح می‌دهید سرعت را کمی آهسته‌تر نگه دارید – یا اگر فقط به کمی ورزش ریکاوری بعد از دویدن و دوچرخه‌سواری نیاز دارید – تنها نیستید. مشتریان گارمین در سال 2023 7 درصد بیشتر از سال 2022 در فضای باز پیاده روی کردند. پیاده‌روی بیشتر همچنین احتمالاً به معنای صرف زمان بیشتر در اجتماعات، هوای تازه‌تر، تمرکز بیشتر بر سلامت روان شما است – و در نهایت، احتمالاً منجر به اعداد بهتر Body Battery و خواب می‌شود.

تجهیزات تناسب اندام

آمار تناسب اندام کاربران گارمین 2023

ما باید بپرسیم – آیا همه شما روی ارتقای بازی بدنسازی خانگی خود کار کرده اید یا کاربران گارمین امسال اشتراک باشگاه را به طور جدی افزایش داده اند؟ در هر صورت، جهش در تمرین با استفاده از تجهیزات بدنسازی چشمگیر بود. به طور کلی، در سال 2023 نسبت به سال گذشته 19٪ فعالیت بیشتری را با استفاده از تجهیزات تناسب اندام ثبت کرده اید، و این رشد نشان دهنده چندین دسته مختلف از فعالیت ها است – HIIT، بیضوی، پله نوردی، پارویی در فضای داخلی. دفعه بعد که در یک باشگاه بزرگ هستید، به تمام گزینه های ورزشی اطراف خود نگاهی بیندازید. این احتمال وجود دارد که کاربران گارمین زمان بیشتری را صرف تقریباً هر قطعه ای از تجهیزاتی که می بینید صرف کنند.

با این حال، با یک ساعت هوشمند گارمین، یک باشگاه ورزشی مجلل کاملا اختیاری است. تنها چیزی که لازم است یک بدنه و یک ساعت گارمین است، و شما به گزینه های تمرین هدایت شده بی پایان دسترسی دارید تا با هر گروه عضلانی که می خواهید، با هر شدتی که ترجیح می دهید، کار کنید. (خوب، شاید گزینه‌های بی‌پایانی نباشند – اما اگر بیش از 1600 گزینه تمرینی را برای یک نوع فعالیت به تنهایی انجام دادید، به ما اطلاع دهید. مطمئن هستیم که می‌توانیم به چیزی برسیم.)

یوگا

آمار یوگا کاربران گارمین 2023

آیا چیزی آرامش بخش تر از یوگا وجود دارد؟ افزایش 23 درصدی در زمان صرف شده روی تشک می‌تواند به معنای تا 23 درصد جلسات بیشتر باشد که در آن شما احتمالاً اندکی رشد ذهنی و جسمی را تجربه می‌کنید، چه در تمرین انفرادی یا در کلاسی که توسط سایر یوگی‌ها احاطه شده است، ما. 100٪ به فداکاری افتخار می کنم.

اگر می‌خواهید ببینید یوگا چگونه جنبه‌های دیگر زندگی شما را بهبود می‌بخشد، ساعت هوشمند تناسب اندام Venu® 3 را توصیه می‌کنیم، یکی از راه‌اندازی‌های سال 2023 ما که تا 14 روز عمر باتری دارد و به شما امکان می‌دهد ساعت خود را روی مچ خود نگه دارید. شب به جای شارژر شما فقط نمی‌دانید که چقدر خوابیده‌اید، بلکه کیفیت آن را می‌دانید و همچنین می‌دانید که چه چیزی انرژی بدن شما را تخلیه و شارژ می‌کند. گزارش کاربران Garmin Fitness 2023

پیلاتس

آمار pilates کاربران گارمین 2023

شما در سال گذشته 48 درصد بیشتر جلسات پیلاتس را در سراسر جهان ردیابی کرده اید – و این پس از افزایش 38 درصدی در سال 2022 و افزایش 108 درصدی در سال 2021 است. این احتمالاً ارتباط زیادی با تمرینات متحرک روی صفحه ارائه شده در موارد سازگار دارد. ساعت های هوشمند گارمین می‌توانید یک تمرین از پیش ساخته را در اپلیکیشن Garmin Connect برای گوشی هوشمند انتخاب کنید، یا می‌توانید تمرین خود را ایجاد کرده و مستقیماً به ساعت خود بفرستید. چه یک ساعت وقت داشته باشید و چه فقط 15 دقیقه بین جلسات، ساعت‌های گارمین این قابلیت را دارند که از زمان و حرکت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

ورزش های هوازیآمار هوازی کاربران گارمین 2023

مشتریان گارمین 33 درصد بیشتر از سال گذشته نفس می کشند، بازدم می کنند، نفس می کشند، بازدم می کنند. با ویژگی آشنا نیستید؟ چند بار تا به حال کسی به شما گفته است که وقتی چیزی شما را ناراحت می کند یا باعث استرس شما می شود نفس عمیق بکشید؟ در حالی که ممکن است در لحظه ناامید کننده باشد، این توصیه در واقع حول محور علم است. اگر بتوانید تنفس و ضربان قلب خود را کنترل کنید، احتمالاً می توانید کمی واضح تر فکر کنید.

اما اگر تمرکز خود در آن لحظات آشفتگی لزوماً کت و شلوار قوی شما نیست، ساعت‌های هوشمند سازگار گارمین به نمایه فعالیت تنفسی مجهز شده‌اند که به شما امکان می‌دهد سه تکنیک تنفسی مختلف – آرامش، انسجام، یا آرامش و تمرکز – را برای کمک به آرامش تمرین کنید. ضربان قلب شما و تغییر سطح استرس شما. آرامش برای کمک به آماده شدن شما برای خواب طراحی شده است، انسجام باید به شما کمک کند تا به جای هیجان بیش از حد، تعادل و آرامش داشته باشید، و همانطور که حدس زده اید، آرامش و تمرکز به شما کمک می کند تا به حالت تمرکز دست یابید.

Hiking

آمار hiking کاربران گارمین 2023

هیچ کس نیازی به این ندارد که به مشتریان گارمین بگوید که پیاده روی کنند – همه شما کار بزرگی را انجام می دهید که به تنهایی این کار را انجام می دهید، و هر سال بیشتر و بیشتر این کار را انجام می دهید. (شرط می‌بندیم که ساعت چند اسپورت fēnix® 7 Pro، با عمر باتری تا 37 روز با استفاده از شارژ خورشیدی، کمک زیادی به ما می‌کند.) با طرفداران در سراسر جهان، ما همیشه شیفته (و اغلب حسادت) هستیم که ببینیم کدام فعالیت ها را شما با گارمین روی مچ دست خود را تعقیب می کنید. اگر فکر می‌کنید یک مورد خوب پیدا کرده‌اید، حتماً ما را در رسانه‌های اجتماعی @garminoutdoor تگ کنید. گزارش کاربران Garmin Fitness 2023

مالتی اسپرت
آمار ورزش های مالتی اسپرت کاربران گارمین 2023

آه، طرفداران فعالیت های چند ورزشی ما – احتمالاً بیشتر به عنوان ورزشکاران سه گانه شناخته می شوند، اگرچه می توانید از این نمایه فعالیت برای تکمیل تمرینات آجری، سفارشی، دواتلون و شنا نیز استفاده کنید. زیرا گاهی اوقات، یک ورزش در یک زمان کافی نیست. همه شما یک دسته دیوانه هستید، و ما به هیچ وجه آن را نخواهیم داشت. با سطح درایو مورد نیاز در اینجا، تعجبی ندارد که در سال 2023 آن را با دنده بالاتری وارد کردید. با 18٪ فعالیت های چند ورزشی بیشتر، این می تواند به معنای تا 18٪ بیشتر عرق کردن باشد – و احتمالاً تا 18٪ خون و اشک بیشتر. همچنین. هر روز استراحتی که تعطیلات را به عهده گرفتید به احتمال زیاد سزاوار آن بود.

تنیس

آمار تنیس کاربران گارمین 2023

بازی، ست، مسابقه – مشتریان گارمین در سال 2023 76 درصد بیشتر تنیس بازی کردند. این می‌تواند به معنای 76 درصد سرویس‌های بیشتر، تا 76 درصد بازگشت بیشتر و (امیدواریم) حداقل کاهش در تعقیب توپ‌های تنیس سرکش باشد. ما شرط می‌بندیم پشت دست شما قاتل است.

ورزشهای آبی

آمار ورزش های ابی کاربران گارمین 2023

آیا استخر محلی شما نسبت به گذشته شلوغ تر است؟ ممکن است شما مشتریان گارمین را داشته باشید که باید از این بابت تشکر کنید. به عنوان یک گروه، همه شما 10٪ بیشتر شنای دور را ثبت کرده اید – این زمان زیادی است که در آب سپری می کنید.

اگر بیشتر به جنبه های کایاک سواری و موج سواری علاقه دارید، ما در این دسته بندی ها نیز رشد چشمگیری داشته ایم. کایاکروها در سال 2023 17 درصد بیشتر فعالیت داشتند، در حالی که موج سواران 22 درصد بیشتر به امواج برخورد کردند.

صخره نوردی

آمار صخره نوردی کاربران گارمین 2023

به نظر می رسد ترس از ارتفاع برای بسیاری از افرادی که از ساعت های هوشمند گارمین استفاده می کنند، نادر است. چه بولدرینگ (افزایش 68 درصدی نسبت به سال گذشته) و چه صخره نوردی در فضای داخلی (افزایش 62 درصد)، به جرات می توان گفت که کاربران گارمین دوست دارند از چیزهایی بالا بروند.

ورزش های الکترونیکی (مجازی)
آمار esport کاربران گارمین 2023

اگر برای شما تعجب آور است که esports یک نمایه فعالیت است، احتمالاً به این دلیل است که با عوامل استرس زای دنیای بازی های مجازی آشنا نیستید. رقابت شدید است و بازیکنانی که روی بهینه‌سازی عملکرد بدن خود تمرکز نمی‌کنند، احتمالاً بازیکنانی برنده نیستند. ساعت‌های هوشمند سازگار با گارمین مجهز به ویژگی فعالیت ورزش‌های الکترونیکی هستند که معیارهای سلامت مرتبط را مستقیماً روی مچ دست شما ارائه می‌کند، و برنامه دسکتاپ Garmin GameOn به شما امکان می‌دهد رایانه شخصی خود را همگام‌سازی کنید تا بتوانید آنها را روی صفحه نیز مشاهده کنید. دانستن اینکه بدن شما چگونه قبل، در حین و بعد از مسابقه واکنش نشان می دهد، برای درک اینکه چگونه بازی خود را در آینده بهتر کنید بسیار مهم است.

اسب سواری

آمار اسب سواری کاربران گارمین 2023

ما معمولاً به تصمیمات سال نو برای رفتن بیشتر به باشگاه فکر می کنیم، اما بسیاری از شما به وضوح بیشتر بر روی اصطبل زدن تمرکز کرده اید. مشتریان گارمین در سال 2023 30 درصد بیشتر از سال 2022 جلسات اسب سواری را پشت سر گذاشتند. و در حالی که ما نمی توانیم به جای اسب های شما صحبت کنیم، شرط می بندیم که زمان اضافی صرف شده با آنها فواید بی شماری برای سلامت روان و همچنین فواید فیزیکی داشته باشد.

گزارش کاربران Garmin Fitness 2023

دیدگاهتان را بنویسید