اخبار

قابلیت بهبود یافته Body Battery گارمین توضیح داده شده است

قابلیت بهبود یافته Body Battery گارمین توضیح داده شده است

قابلیت بهبود یافته Body Battery گارمین توضیح داده شده است

گارمین اخیرا جزئیات بهتری از باتری بدنه را به تعدادی از ساعت های خود معرفی کرده است. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

Body Battery ابتدا در سال 2020 توسط شرکت مستقل Firstbeat Analytics راه اندازی شد و مفهوم نظارت بر استرس 24/7 را ارتقا داد. این ویژگی برای کمک به افراد در انتخاب آگاهانه تر در مورد تمرین، استراحت و خواب طراحی شده است. اگرچه Firstbeat Analytics اکنون بخشی از Garmin است، معیار باتری بدنه همچنان وجود دارد.

هدف اصلی Body Battery ارائه یک سنج از سطوح انرژی فیزیولوژیکی فعلی شما است. دستگاه‌های مجهز به این قابلیت از ترکیبی از معیارهای استرس، تغییرات ضربان قلب (HRV)، کیفیت خواب و داده‌های فعالیت بدنی برای تولید این ارزیابی‌ها استفاده می‌کنن

 

در حالی که اجزای سخت افزاری درگیر جدید نیستند، جنبه نوآورانه در روش تفسیر و استفاده از داده ها نهفته است.متریک باتری بدنه از 0 تا 100 مقیاس بندی شده است که مقادیر بالاتر نشان دهنده وضعیت استراحت بیشتر است. این اطلاعات به صورت پویا در زمان واقعی به روز می شود و با افزایش یا کاهش سطح انرژی فیزیولوژیکی شما در نوسان است.

برای کسانی که در مورد افزایش امتیاز باتری بدن خود کنجکاو هستند، مقاله جداگانه ای داریم که به این موضوع می پردازد. اصول اصلی برای بهبود ساده و در عین حال برای برخی چالش برانگیز است: خواب و استراحت کافی، عادات غذایی مغذی، پرهیز از الکل، کاهش استرس و هیدراتاسیون مناسب کلیدی هستند.

ویژگی باتری بدنه پیشرفته
با رونمایی از ساعت‌های گارمین Venu 3 و ساعت گارمین Vivoactive 5 در یک ماه گذشته، Garmin یک ویژگی پیچیده‌تر باتری بدنه را معرفی کرده است. دقیقاً به همان روش قبلی کار می کند، اما اکنون جزئیات بیشتری دریافت می کنید.

ساعت‌هایی که دارای ویژگی بهبودیافته هستند اکنون مجموعه‌ای از اجزای روز شما را نشان می‌دهند و اینکه چگونه بر امتیاز باتری بدن شما تأثیر گذاشته‌اند. اینها هم با کد رنگی در خود ویجت ساعت نشان داده می شوند و هم صفحه ای وجود دارد که می توانید به آن دسترسی داشته باشید که فهرستی از همه عوامل مؤثر را نشان می دهد.

قابلیت بهبود یافته Body Battery گارمین توضیح داده شده است

 

به عنوان مثال، ممکن است چیزی شبیه به دو ساعت استرس زیاد دریافت کنید که باتری بدن شما را 25 امتیاز کاهش داده است، که یک ساعت پیاده روی که امروز صبح انجام دادید باعث کاهش 11 امتیازی به دلیل تلاش شده است. از طرف دیگر، جلسه خواب دیشب باتری بدن شما را 52 امتیاز افزایش داد.

افکار نهایی

همانطور که گفته شد، هیچ چیز واقعاً در نحوه محاسبه متریک تغییر نکرده است. فقط این است که اکنون یک تفکیک دقیق دریافت می کنید تا بتوانید تأثیر فعالیت های فردی را درک کنید. در حال حاضر، این فقط در خود ویجت ساعت موجود است. گارمین هنوز نرم افزار گوشی های هوشمند خود را برای نشان دادن این نوع خرابی به روز نکرده است.

اکثر ساعت های گارمین دارای قابلیت باتری بدن هستند. اما فقط تعداد کمی نسخه پیشرفته تر را دارند. Venu 3 و Vivoactive 5 در این لیست قرار دارند. اما به همین جا ختم نمی شود.

اخیراً یک بروزرسانی سیستم عامل بتا با شماره 15.68 این ویژگی را به تعدادی از ساعت های دیگر آورده است. این شامل سری Fenix 7، Epix و Epix Pro 42mm/47mm/51mm، Enduro 2، Quatix 7 و MARQ Gen 2 می شود. امیدواریم این ویژگی در برخی از ساعت های Forerunner نیز عرضه شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید