دسته‌بندی نشده

گارمین ساعت هوشمند دریایی Quatix 7 Pro را معرفی کرد

گارمین ساعت هوشمند دریایی Quatix 7 Pro را معرفی کرد

گارمین ، نوآورترین و شناخته‌شده‌ترین تولیدکننده الکترونیک دریایی در جهان، امروز quatix 7 Pro را معرفی کرد – ساعت هوشمند با کارایی بالا نسل بعدی خود که برای زندگی دریایی بهینه شده است. این دستگاه که برای زندگی در آب ساخته شده و با فناوری پوشیدنی برای تناسب اندام، تناسب اندام و راحتی روزمره همراه است، دارای صفحه نمایش خیره کننده 1.3 اینچی AMOLED با لنز یاقوت کبود ممتاز و مقاوم در برابر خش است. به لطف عمر باتری تا 16 روز در حالت ساعت هوشمند 1 بیشتر کاوش کنید و با چراغ قوه LED داخلی با شدت های متغیر و حالت های بارق، ماجراجویی را پس از تاریکی طولانی تر کنید. علاوه بر این، Quatix 7 Pro دارای دو برنامه جدید – Trolling Motor Remote و Fish Forecast – است که زندگی در آب را برای دریانوردان، قایقرانان و ماهیگیران غنی می کند.

Quatix 7 Pro جدید ما با در نظر گرفتن سبک زندگی دریایی طراحی شده است. با این ویژگی‌های جدید و نوآورانه که برای دریانوردان، ملوانان و ماهیگیران به طور یکسان ساخته شده‌اند، Quatix 7 Pro می‌تواند یک روز در آب را لذت‌بخش‌تر کند. در حالی که سطحی از سبک و پیچیدگی را به زندگی شما در ساحل نیز می‌آورد.» – دن بارتل، معاون گارمین در بخش فروش جهانی مصرف کننده

طراحی پیشرفته

Quatix 7 Pro که به اندازه کافی مقاوم است تا در برابر محیط خشن دریایی مقاومت کند و در عین حال به اندازه کافی پیچیده است تا در شام با دوستان بپوشد، دارای لنز یاقوت کبود مقاوم در برابر خراش، قاب تیتانیومی با پوشش کربنی الماس مانند، محافظ دکمه فلزی، نوارهای بازشو سریع و تیغه های محافظ فلزی به علاوه، کاربران می‌توانند از دکمه‌های سنتی ساعت هوشمند در محیط‌های دریایی چالش برانگیز استفاده کنند یا از رابط صفحه نمایش لمسی برای دسترسی سریع به تمام عملکردهای ساعت استفاده کنند.

برای روشنایی راحت، Quatix 7 Pro دارای یک چراغ قوه LED روشن با شدت‌های متغیر و حالت‌های بارق، از جمله حالت نور قرمز برای کمک به حفظ دید در شب پس از غروب خورشید است. علاوه بر این، بدنه ساعت از پلاستیک های بازیافتی متصل به اقیانوس ساخته شده است.

اکوسیستم دریایی خود را کنترل کنید

با برنامه‌های داخلی که برای ماجراجویی در آب ایجاد شده‌اند، Quatix 7 Pro بهترین ساعت هوشمند برای هدایت یک فرمان است. علاوه بر برنامه‌ها و فعالیت‌های قایق‌رانی از پیش بارگذاری‌شده، این ساعت هوشمند دارای یک برنامه جدید Trolling Motor Remote است که به ماهی‌گیران این توانایی را می‌دهد تا موتورهای ترول Force خود را از هر نقطه روی قایق کنترل کنند و فرمان سریع و آسان را از مچ ارائه می‌دهد. این ویژگی جدید به کاپیتان ها اجازه می دهد تا وضعیت موتور را مشاهده کنند و هشدارهای موتور ترولینگ را در حین اتصال به موتور ترولینگ دریافت کنند. Quatix 7 Pro همچنین به دریانوردان امکان دسترسی راحت از راه دور به نمودارهای سازگار Garmin، خلبان خودکار، سیستم‌های صوتی Fusion® و موارد دیگر را از مچ دستشان می‌دهد.

ماهی‌گیران همچنین از برنامه پیش‌بینی ماهی لذت خواهند برد، که حرکات خورشیدی و ماه را در طول روز ردیابی می‌کند تا درباره زمان‌هایی که ماهی‌ها به طور بالقوه بیشتر فعال هستند و بهترین زمان‌ها را برای سفرهای ماهیگیری پیدا می‌کنند، راهنمایی می‌کند. این ساعت همچنین دارای برنامه‌ها و فعالیت‌های دریایی به‌روزرسانی‌شده برای ردیابی داده‌های قایق‌رانی و دریافت هشدارها برای کمک به افزایش آگاهی موقعیت در هنگام روی آب است.

garmin tactix 7 pro

به راحتی پیمایش کنید

به لطف سنسورهای ناوبری پیشرفته، GPS چند باند و فناوری SatIQ™، quatix 7 Pro دقت موقعیت یابی فوق‌العاده‌ای را در محیط‌های چالش برانگیز ارائه می‌کند و در عین حال عمر باتری را نیز بهینه می‌کند. با نقشه‌های TopoActive از پیش بارگذاری شده است تا کاوش‌های زمینی را در مسیر خود نگه دارد و همچنین از نقشه‌برداری اختیاری، از جمله نمودارهای ساحلی BlueChart® g3 غنی از جزئیات و نقشه‌های داخلی LakeVü g3 و همچنین پوشش‌های نقشه آب‌وهوا2 پشتیبانی می‌کند، بنابراین دریانوردان می‌توانند با اطمینان سفر خود را در یک مسیر حرکت کنند. صفحه نمایش رنگارنگ که به راحتی قابل خواندن حتی در نور شدید خورشید است.

عملکرد در داخل و خارج از ساحل

علاوه بر برنامه‌ها و فعالیت‌های قایقرانی از پیش بارگذاری‌شده، مانند مسابقه بادبانی، موج سواری، اسکی روی آب و موارد دیگر، Quatix 7 Pro همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا نحوه حرکت خود را با بیش از 30 نمایه فعالیت، از جمله دویدن در مسیر، پیاده‌روی، گلف و غیره ردیابی کنند. ویژگی‌های ممتاز تناسب اندام مانند VO2 max، امتیاز استقامت و امتیاز تپه می‌تواند به کاربران کمک کند تناسب اندام داشته باشند، در حالی که بینش‌های سلامتی مانند نظارت بر خواب پیشرفته و Pulse Ox می‌توانند به کاربران در درک بهتر بدنشان کمک کنند. کاربران همچنین می توانند تصویر کامل تری از سلامت کلی خود با اپلیکیشن گارمین ECG 4 که از قبل روی ساعت نصب شده است، به دست آورند.

مانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند گارمین، Quatix 7 Pro دارای ویژگی‌های متصل مانند اعلان‌های هوشمند، ذخیره‌سازی موسیقی برای گوش دادن بدون تلفن، پرداخت بدون تماس Garmin Pay™ و موارد دیگر است.

برای مشاور و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید