اخبار

گارمین از رایانه های غواصی سری Descent MK3 رونمایی کرد

garmin series mk3 gpskala

گارمین از رایانه های غواصی سری Descent MK3 رونمایی کرد

گارمین امروز از رایانه‌های غواصی سری Descent Mk3 و فرستنده گیرنده Descent T2 با فناوری سونار پیشرفته SubWave رونمایی کرد که – از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری که به زودی منتشر می‌شود – پیام‌های غواص به غواص و Diver Assistance1 را به نظارت بر فشار مخزن اضافه می‌کند. . سری Descent Mk3 که با رویکرد غواصی طراحی شده است، در دو اندازه – 43 میلی متر و 51 میلی متر – با گزینه های یکپارچه سازی هوا در هر دو و دارای صفحه نمایش لمسی پر جنب و جوش AMOLED، قاب درجه بندی غواصی 200 متری با فلز ضد آب ارائه می شود. دکمه هایی که در آن عمق کاملاً کار می کنند و در حالت غواصی تا 48 ساعت عمر باتری دارند. سایز 51 میلی متری Descent Mk3i همچنین دارای چراغ قوه LED داخلی برای دید بیشتر در شرایط کم نور حتی زیر آب است. سری Descent Mk3 با ابزارهایی مانند حالت‌های غواصی متعدد، نقشه‌های DiveView و امتیاز آمادگی غواصی، به‌علاوه مجموعه سلامت، تناسب اندام و ویژگی‌های متصل گارمین، به غواصان کمک می‌کند تا از ماجراجویی‌های خود در بالا و پایین سطح استفاده کنند.

«از تفریحی گرفته تا فنی و هر شیرجه در میان، سری Descent Mk3 و فرستنده گیرنده Descent T2 ویژگی‌های نوآورانه‌ای را اضافه می‌کنند تا به شما در کشف آب‌های عمیق‌تر کمک کنند. یکی از آن‌ها پیشرفت‌هایی در فناوری سونار SubWave ما است که اکنون امکان برقراری ارتباط با غواصان دیگر و حتی درخواست کمک از غواصان مجاور را در صورت نیاز به کمک – درست از مچ – ممکن می‌سازد. این، همراه با یکپارچه سازی هوا، نقشه های DiveView و ابزارهای آمادگی غواصی کمک می کند تا این رایانه های غواصی ممتاز به بخشی ضروری از کیت غواصی شما تبدیل شوند. – دن بارتل، معاون گارمین در بخش فروش جهانی مصرف کننده.

اعماق را کاوش کنید – با اطمینان و ایمن

پیشرفت‌های جدید در سری Descent Mk3 این امکان را به شما می‌دهد که با آرامش بیشتری غواصی کنید.

کمک غواص (به زودی): اگر غواصی به کمک نیاز داشته باشد، این ابزار انقلابی به او اجازه می دهد تا به لطف فناوری پیشرفته سونار SubWave، مستقیماً از ساعت خود کمک درخواست کند. هنگام استفاده از رایانه غواصی Descent Mk3i و فرستنده گیرنده Descent T2، غواصان می توانند هشدار کمکی را به سایر غواصان متصل ارسال کنند. سپس غواصان متصل در نزدیکی می توانند عمق و فاصله غواص را ببینند و تا زمانی که دیگر نیازی به کمک نباشد، آنها را زیر نظر بگیرند.
ارسال پیام غواص به غواص (به زودی): با استفاده از فناوری SubWave، غواصان دارای فرستنده Descent Mk3i و Descent T2 می توانند پیام های از پیش تعیین شده را با سایر غواصان متصل تا فاصله 30 متری مبادله کنند.
ردیابی گروه غواصی: با استفاده از ادغام هوایی، محل حضور سایر غواصان در گروه را پیگیری کنید. عمق و فشار مخزن تا 8 غواصی را که از فرستنده گیرنده Descent T2 استفاده می کنند تا فاصله 10 متری مشاهده کنید.
طراحی متمرکز بر غواصی: یک قاب 200 متری با درجه غواصی با لنز یاقوت کبود قوی و مقاوم در برابر خراش در عمق دو برابر نسل های قبلی کار می کند و دارای دکمه های فلزی است که در فاصله 200 متری ضد نشت و کاملاً کاربردی هستند. به علاوه، صفحه نمایش لمسی روشن AMOLED دید بیشتری را حتی در زیر آب فراهم می کند.
چراغ قوه LED داخلی: موجود در 51 میلی متری Descent Mk3i، یک چراغ قوه LED یکپارچه با حالت strobe داخلی به غواصان دید بیشتری در شرایط کم نور، بالای یا زیر آب می دهد.
آمادگی غواصی: ببینید که چگونه عوامل سبک زندگی مانند خواب، ورزش، استرس و جت لگ می توانند بر آمادگی کلی بدن برای غواصی تأثیر بگذارند. نمره آمادگی بالاتر ممکن است نشان دهد که زمان شیرجه رفتن است، در حالی که نمره کمتر ممکن است دلیلی برای در نظر گرفتن استفاده از تنظیمات محافظه کاری بالاتر یا انتخاب یک شیرجه راحت تر باشد.

garmin mk3 gpskala

شیرجه زدن

سری Descent Mk3 که توسط غواصان برای غواصان طراحی شده است، برای گشت و گذار بعدی با حالت های غواصی برای غواصی های گازی تک و چندگانه (شامل نیتروکس و تریمیکس)، گیج، آپنه، شکار آپنه و تنفس مجدد مدار بسته آماده است. غواصان می توانند صفحه نمایش داده های اضافی را برای هر حالت غواصی سفارشی کنند یا یک صفحه غواصی ساده با متن بزرگتر انتخاب کنند تا دیدن داده های مهم غواصی را آسان تر کنند. نقشه‌های جدید DiveView خطوط عمق حمام‌سنجی و بیش از 4000 مکان غواصی از پیش بارگذاری‌شده در سراسر جهان را برای کمک به مکان‌یابی مکان‌های خاص مانند کشتی‌های غرق‌شده، شناسایی نقاط داغ برای نیزه‌ماهیگری و موارد دیگر ارائه می‌کنند. حسگرهای داخلی – مانند ارتفاع سنج، فشارسنج، قطب نما و حتی یک قطب نما زیر آب – به حرکت در غواصی کمک می کنند و GPS سطح به ردیابی نقاط ورود و خروج روی سطح کمک می کند. غواصان همچنین می توانند از ابزار واریومتر برای نظارت بر نرخ فرود و صعود آزاد خود از طریق بازخورد تن و ارتعاش استفاده کنند. قبل از غواصی، کاربران می توانند شرایط جزر و مد مجاور را از ساعت4 خود بررسی کنند و از ابزار نقطه مرجع برای پیمایش سطحی به محل غواصی هدف استفاده کنند. پس از غواصی، گزارش غواصی به کاربران امکان می دهد داده ها را بررسی کنند، وسایل را ردیابی کنند، یادداشت برداری کنند و جزئیات را از طریق برنامه تلفن هوشمند Garmin Dive به اشتراک بگذارند.

فراتر از شیرجه

سری Descent Mk3 که به عنوان یک ساعت هوشمند چند ورزشی ممتاز GPS مضاعف می شود، شامل ده ها پروفایل فعالیت از پیش بارگذاری شده برای دویدن در مسیر، شنا، پیاده روی، گلف و غیره است تا کاربران بتوانند راه های حرکت خود را ردیابی کنند. ویژگی های ممتاز تناسب اندام 5 مانند VO2 max، تمرینات پیشنهادی روزانه برای دویدن و دوچرخه سواری، امتیاز استقامتی و امتیاز تپه می تواند به کاربران کمک کند برای شیرجه بعدی خود تناسب اندام داشته باشند، در حالی که بینش سلامتی مانند نظارت بر خواب، نمره خواب، Pulse Ox و Jet Lag Adviser می تواند به کاربران کمک کند تا بدن بهتر

سری Descent Mk3 چه برای کاوش در یک مقصد جدید، چه نزدیک‌تر به خانه، دارای ویژگی‌های ناوبری و جهت‌یابی برای کمک به هر مرحله از راه است. نقشه‌های TopoActive از پیش بارگذاری‌شده از سراسر جهان می‌توانند به ادامه کاوش‌ها کمک کنند، در حالی که فناوری SatIQ™ می‌تواند به ارائه دقت موقعیت‌یابی برتر با GPS چند باند و در عین حال بهینه‌سازی عمر باتری کمک کند. دوره های موجود را در برنامه Garmin Connect™ ایجاد یا پیدا کنید و مسیرهای گام به گام را درست از ساعت دریافت کنید، یا فاصله دلخواه را وارد کنید و پیشنهادات مسیر رفت و برگشت را دریافت کنید که از مسیریابی TrendLine™ برای یافتن بهترین مسیرهای محلی استفاده می کند.

مجموعه Descent Mk3 با ویژگی‌های متصل، به غواصان اجازه می‌دهد: اعلان‌های هوشمند را دریافت کنند. دانلود آهنگ از Spotify®، Deezer یا Amazon Music (اشتراک ممتاز لازم است) برای گوش دادن بدون تلفن؛ تمرین با آرامش بیشتر با تشخیص حادثه و کمک؛ با پرداخت‌های غیرلمسی Garmin Pay™ از خطوط پرداخت عبور کنید. و بیشتر.

اکنون در دسترس است، ساعت گارمین 43 میلی‌متری Descent Mk3 دارای قیمت خرده‌فروشی 1199.99 دلاری است، در حالی که 43 میلی‌متری Descent Mk3i با یکپارچگی هوای اضافی، قابلیت‌های پیام غواصی و گزینه‌های قاب تیتانیوم خاکستری یا برنزی، 1399.99 دلار است. برای کسانی که به دنبال ادغام هوا، قابلیت‌های پیام‌رسانی غواصی و نمایشگر بزرگ‌تر هستند، Descent Mk3i 51 میلی‌متری با قاب تیتانیوم خاکستری کربن و نوار سیلیکونی مشکی با قیمت 1599.99 دلار یا با بند تیتانیوم DLC با قیمت 1799.99 دلار ارائه می‌شود. فرستنده Descent T2 دارای قیمت خرده فروشی 499.99 دلاری است.

 

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید