اخبار

گارمین از ساعت جدید Descent G1 Solar – Ocean Edition رونمایی کرد

ساعت گارمین Descent G1 solar ocean edition

نسخه جدید Descent G1 Solar – Ocean Edition نه تنها از خورشید تغذیه می‌کند، بلکه شامل قطعاتی است که با پلاستیک‌های بازیافتی متصل به اقیانوس ساخته شده‌اند.

Descent G1 Solar Ocean Edition اولین محصول گارمین است که با پلاستیک‌های بازیافتی متصل به اقیانوس ساخته شده است – 100 درصد پلاستیکی که برای ساخت بدنه، قاب و دکمه‌های ساعت استفاده می‌شود با پلاستیک بازیافتی متصل به اقیانوس عرضه می‌شود.

این رایانه غواصی به سبک ساعت ناهموار دارای شارژ خورشیدی، عمر باتری تا 4 ماه در حالت سولار و محبوب‌ترین ویژگی‌های غواصی از تکرار قبلی است که 100 درصد از پلاستیک برای ساخت بدنه، قاب و دکمه‌های ساعت استفاده شده است. استفاده از پلاستیک بازیافتی متصل به اقیانوس

ساعت گارمین Descent G1 Solar – Ocean Edition علاوه بر ساختار سازگار با محیط زیست، دارای یک لنز شارژ خورشیدی است که به غواصان امکان می دهد با حداکثر 25 ساعت عمر باتری در حالت غواصی و تا 4 ماه در حالت ساعت هوشمند هنگام شارژ خورشیدی، بیشتر کاوش کنند. با حذف نیاز به کامپیوتر غواصی جداگانه و ساعت هوشمند، نسخه Ocean شامل ویژگی‌های غواصی محبوب گارمین است تا به کاربران کمک کند از تجربه غواصی خود نهایت استفاده را ببرند – به‌علاوه ویژگی‌های چند ورزشی و هوشمند برای سبک زندگی فعال بیرون از آب.

دن بارتل، معاون فروش جهانی گارمین گفت: «ما مفتخریم که اولین محصول خود را با قطعات ساخته شده با پلاستیک های بازیافتی اقیانوسی رونمایی می کنیم. یک بار در معرض خطر آسیب رساندن به زیستگاه اقیانوس و تبدیل آنها به قطعات برای کمک به ایجاد یک کامپیوتر غواصی سازگار با محیط زیست که برای کشف آن ساخته شده است.

تاثیرگذاری از طریق طراحی
ایده Descent G1 Solar – Ocean Edition به عنوان یک جلسه طوفان فکری بین همکاران Garmin آغاز شد.

سوزان لیمن، معاون بازاریابی جهانی مصرف کننده گارمین گفت: «همکاران ما زمان زیادی را صرف تعقیب علایق خود – ماهیگیری، غواصی، موج سواری و موارد دیگر – در اقیانوس های سراسر جهان می کنند. برخی نیز زمان شخصی خود را به پاکسازی نواحی اطراف آب اختصاص می‌دهند و با انجام این کار، به فکر راه‌هایی برای استفاده مجدد از مواد پلاستیکی هستند که اغلب به سمت اقیانوس می‌روند.

«پس از مفهوم‌سازی و تحقیق زیاد، این ایده روشن شد: ساعتی ساخته شده برای کاوش اقیانوس‌ها که از مواد بازیافتی استفاده می‌کند که زمانی قرار بود در آن ختم شود.»

هنگامی که پلاستیک متصل به اقیانوس در اطراف بدنه های آبی جمع آوری شد، دسته بندی، تمیز و خشک می شود. سپس پلاستیک قبل از تقویت با الیاف شیشه در یک رزین گلوله‌ای ذوب می‌شود و برای رنگ‌آمیزی فرستاده می‌شود، پس از آن مواد قالب‌گیری می‌شوند تا شکل محفظه ساعت، قاب و دکمه‌ها را ایجاد کنند.

برای کاوش در بالا و زیر آب

نسخه جدید Ocean با ترکیب تمام ویژگی‌های محبوب در Descent G1 Solar اصلی، نیاز غواصان را به داشتن رایانه غواصی و ساعت هوشمند با ویژگی‌هایی که برای زندگی در خشکی یا زیر آب ساخته شده است را از بین می‌برد.

  • چندین حالت غواصی برای غواصی های گازی تک و چندگانه (از جمله نیتروکس و تریمیکس)، گیج، آپنه، شکار آپنه و تنفس مجدد مدار بسته دریافت کنید.
  • با GPS سطحی نقاط ورود و خروج غواصی را روی سطح ردیابی کنید
  • داده ها را برای حداکثر 200 غواصی ذخیره و بررسی کنید و از طریق برنامه Garmin Dive به اشتراک بگذارید.
  • صفحه نمایش داده های اضافی را برای هر حالت غواصی تنظیم کنید
  • با قطب نما غواصی 3 محوره به راحتی در زیر خط آب حرکت کنید
  • شرایط جزر و مد نزدیک را مستقیماً از ساعت مشاهده کنید
  • بیش از 30 برنامه ورزشی داخلی؛ مشاور زمان ریکاوری، وضعیت تمرین، تمرینات پیشنهادی روزانه و ردیابی تنفس تمام روز
  • امتیاز خواب و پایش پیشرفته خواب، ضربان قلب مبتنی بر مچ، پایش انرژی باتری بدن و ردیابی هیدراتاسیون.
  • اعلان‌های هوشمند، پرداخت‌های بدون تماس Garmin Pay، و تشخیص و کمک

ساعت غواصی گارمین Descent G1 Solar – Ocean Edition دارای یک قاب پلیمری تقویت‌شده 45 میلی‌متری در رنگ‌آمیزی «کنار دریاچه تیره» با نوار آبی لاجوردی، لنز یاقوت کبود مقاوم در برابر خراش و نمایشگر تک رنگ خوانا است. نسخه Ocean Edition با عمق 100 متر مطابق با استانداردهای 810 ارتش ایالات متحده برای مقاومت حرارتی، شوک و آب آزمایش شده است.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید