اخبار

معرفی برترین و پرکاربردترین ساعت‌های گارمین

BestGarminRunningWatch

ساعت های ورزشی گارمین با جمع آوری داده از سبک زندگی روزانه و استفاده از اکوسیستم گارمین کانکت داده ها را تحلیل و به شما در بهبود سلامت و تندرستی کمک می کنند. گارمین سابقه خود در پشتیبانی از مدل های قبلی با جدیدترین ویژگی های نرم افزاری را به طور قابل توجهی بهبود داده و در عین حال ساعت های جدیدی را با ویژگی های نوآورانه عرضه کرده است. این شرکت چراغ قوه های LED، شارژ خورشیدی، نمایشگرهای AMOLED و غیره را برای ساعت های ورزشی GPS در نظر گرفته است.

مجله خبری آنلاینZDNET تقریبا تمامی ساعت های محبوب گارمین را مورد آزمایش قرار داده و ویژگی ها، دوام، عمر باتری، قیمت و غیره آن ها را ارزیابی کرده است تا به شما کمک کند تا انتخاب کنید کدام مدل برای تناسب اندام، سلامت و دیگر نیازهای ردیابی شما مناسب تر است. انتخاب این مجله برای بهترین ساعت گارمین در مجموع ساعت گارمین Epix Pro است که این انتخاب به لطف عمر باتری طولانی، مواد مرغوب، صفحه نمایش AMOLED و چراغ قوه LED است. در ادامه با بهترین ساعت های گارمین موجود آشنا می شویم.

ساعت گارمین اپیکس پرو برخی از بهترین ویژگی های مدل های قبلی را گرد هم آورده و همه آن ها را به جز شارژ خورشیدی، در یکی از بهترین ساعت های گارمین ترکیب کرده است . ساعت گارمین Epix Pro در سه اندازه مختلف عرضه می شود که اغلب برای مدل های پرچمدار این چنینی صادق نیست . ساعت گارمین Epix Pro  دارای یک نمایشگر لمسی AMOLED درخشان، یک چراغ قوه LED قدرتمند، شیشه یاقوت کبود با کیفیت بالا و مواد تیتانیومی است و از هر فعالیتی که انجام دهید پشتیبانی می کند. ساعت گارمین  Epix Pro همچنین شامل مجموعه کاملی از ویژگی های پایش سلامتی گسترده گارمین مانند پایش ضربان قلب، ردیابی استرس، خواندن ضربان قلب، ویژگی های سلامتی زنان و استفاده کنندگان می شود.

برای مشاهده مشخصات و خرید ساعت گارمین Epix Pro کلیک کنید

garmin-epix-pro7

ساعت گارمین Epix Pro یکی از گزینه های مورد علاقه کاربران است، اما Quatix 7 Pro آن را با قابلیت اتصال و فعالیت برای دریانوردان به سطح بعدی می برد. اگر با قایق روی آب وقت بگذرانید، شکست دادن Quatix ۷ Pro سخت است. این ساعت در یک سایز موجود است که تعادل خوبی از اندازه صفحه نمایش و قطر ساعت را ارائه می دهد. ساعت گارمین Quatix ۷ Pro دارای یک صفحه نمایش لمسی AMOLED درخشان، یک چراغ قوه LED قدرتمند، شیشه یاقوت کبود با کیفیت بالا و مواد تیتانیومی است و از هر فعالیتی که انجام دهید پشتیبانی می کند. به این ها پوشش تقویت شده با فیبر را هم اضافه کنید که کاملا با پلاستیک های بازیافتی اقیانوس ساخته شده و یکی از بهترین پوشیدنی های امسال برای کاربرانی است که در دریا زندگی و سفر می کنند.

چراغ قوه LED نیز حالت نور قرمز دارد تا بدون خراب کردن دید در شب، بتوانید همه چیز را در شرایط تاریک ببینید. حفظ دید در شب بر روی پل یا سکان برای دیدن چراغ های ناوبری، شناورها و دیگر اشیا بر روی آب در شب مهم است.

برای مشاهده مشخصات و خرید Quatix 7Pro کلیک کنید

garmin-quatix-7-pro

ساعت گارمین Instinct 2X Solar یک ساعت GPS گارمین با ویژگی های مناسب برای فعالیت های خارج از خانه است. سنسورهای ABC آن به کاربران کمک می کنند تا مسیرهای بهتری را طی کنند و ویژگی مسیریابی مسیر یاب، بازگشت به نقاط شروع را برای پیاده روها و دوندگان آسان می کند. پشتیبانی از چند باند و چند فرکانسی نیز فراهم شده است.

با تعبیه شارژ خورشیدی، ساعت گارمین Instinct 2X این پتانسیل را دارد که در ماجراجویی های خارج از خانه بدون نیاز به شارژ بالا و شارژ مداوم، تقریبا بدون محدودیت عمل کند. گارمین نرم افزار ساعت Instinct 2X را به طور قابل توجهی بهبود داده است، از جمله پشتیبانی فعالیت هایی مانند گلف، موج سواری و مسابقه با موانع. هر چه بیشتر از آن در حین آزمایش استفاده می شود، بیشتر از آن لذت می برید، به خصوص صفحه نمایش ثانویه کوچک در گوشه بالا سمت راست که اطلاعات واضحی را در یک نگاه ارائه می دهد. علاوه بر این، این مدل قیمت میان رده ای دارد و شامل بسیاری از ویژگی های پایش سلامتی مانند ردیابی خواب و استرس و قابلیت های سلامتی زنان می شود.

برای مشاهده مشخصات و خرید ساعت گارمین Instinct 2X Solar کلیک کنید

garmin-instinct-2x-solar

ساعت های گارمین Venu 3 ساعت های ورزشی GPS داری هستند که به شما در بهبود وضعیت سلامتی، تناسب اندام و عملکردتان کمک می کنند. برخی ویژگی ها وجود دارند که با ساعت های هوشمند رقابت می کنند، اما ساعت گارمین Venu 3/3 S به وضوح بهترین جایگزین برای استفاده از اپل واچ و سامسونگ گلکسی واچ است. ساعت گارمین Venu 3/3 S بسیار خوش ساخت است، نمایشگر AMOLED درخشانی دارد، بیش از یک هفته دوام می آورد، به شما اجازه می دهد از مچ دست شماره بگیرید و تماس برقرار کنید و از دستیارصوتی از طریق یک تلفن هوشمند متصل، پشتیبانی می کند.

ساعت گارمین ونو 3/3S علاوه بر عملکردهای هوشمند خود، از تمام عملکردهای شگفت انگیز گارمین و اکوسیستم گسترده پشتیبانی می کند. از جمله این قابلیت ها می توان به پشتیبانی از موسیقی های اشتراکی، Garmin Pay، پشتیبانی از اپلیکیشن  Connect IQو اپلیکیشن هوشمند Garmin Connect اشاره کرد.

برای مشاهده مشخصات و خرید ساعت گارمین سری Venu کلیک کنید

garmin-venu-3s

ساعت گارمین Vivoactive 5 با صفحه نمایش AMOLED و وضوح بالا، جایگزین صفحه نمایش تمام مدل های گذشته  Vivoactive شده است، یکی دیگر از پر طرفدارترین ساعت گارمین مدرن است. این گوشی از نظر طراحی با سری ساعت گارمین جدید ونو 3 قابل مقایسه است و ونو روی به چالش کشیدن گوشی های هوشمند با پشتیبانی از تماس تلفنی و دستیار صوتی متمرکز شده است . ساعت گارمین . Vivoactive 5 با تمرکز بر استفاده روزمره ورزشکاران عادی، بسیار مقرون به صرفه تر از ساعت گارمین Venu 3/3 S  است.

ساعت گارمین Vivoactive ۵ ساعتی دوست داشتنی است که در حال حاضر با قیمت ۳۰۰ دلار در چهار رنگ در دسترس همه کاربران قرار دارد. گارمین همچنین ارتقاهای نرم افزاری قابل توجهی را با پشتیبانی از قابلیت های شخصی سازی باتری، مربی خواب، بهره مندی از ورزش، زمان بازیابی و موارد دیگر را برای این ساعت در نظر گرفته است.

بیش از ۳۰ حالت ورزشی، پشتیبانی از فعالیت های ویلچر، ردیابی خواب و موارد دیگر، ساعت گارمین Vivoactive 5 را به یک گزینه فوق العاده ساعت ورزشی GPS تبدیل کرده است.

برای مشاهده مشخصات و خرید ساعت گارمین Vívoactive 5 کلیک کنید

garmin vivoactive5 jpg - جی پی اس کالا

ساعت گارمین Vívomove Trend به خاطر ترکیب مکانیک طبیعی، یک ساعت آنالوگ سنتی با آخرین ویژگی های دیجیتال شناخته می شود. این موضوع باعث می شود مدل هایی مانند ساعت گارمین Vivomove Trend برای کاربرانی که طراحی ظریف و بدون زمان را ترجیح می دهند، ایده آل باشد.

ژوئن وان، سردبیر بررسی های مجله اینترنتی  ZDNET، آخرین ساعت گارمین Vivomove Trend را مورد آزمایش قرار داد و متوجه شد که تعادل خوبی بین ویژگی های سلامتی و تناسب اندام، عمر باتری و فن آوری شارژ برقرار می کند. ناگفته نماند که Trend  اولین ساعت گارمین است که به طور کلی از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. این یعنی شما می توانید این ساعت گارمین را روی هر پد شارژ QIقرار دهید و به خوبی شارژ خواهد شد. (همچنین یک گزینه سیمی در جعبه در نظر گرفته شده است).

با طراحی ترکیبی، عقربه‌های موتوری Vívomove Trend در حین تعامل با صفحه ساعت، چرخش از طریق معیارهای تناسب اندام گرفته تا تغییر تنظیمات صدا و لرزش تا شروع تمرین، به طور تطبیقی در اطراف صفحه ساعت می‌چرخند. ویژگی تشخیص خودکار ورزش هنوز هم مثل Garmin Pay و همچنین انبوهی از داده هایی که اپلیکیشن همراه برای هر مدل دیگری از ساعت گارمین فراهم می کند، دراین ساعت گارمین Vívomove Trend وجود دارد. بنابراین با سبک و سیاق بیشتر هنوز هم تمام ویژگی های گارمین را در اختیار دارید.

برای مشاهده و خرید ساعت گارمین Vívomove Trend کلیک کنید

garmin-vivomove-trend

ساعت گارمین Instinct Crossover با طراحی کلاسیک، عمر باتری طولانی و ویژگی های استفاده در شرایط سخت را فراهم می کند. اگر در درجه اول دوست دارید ساعتی داشته باشید که همیشه زمان قابل توجهی را در اختیارتان قرار دهد و می خواهید ساعتی داشته باشید که تمام داده های سلامتی و فعالیت های شما را ردیابی کند، ساعت گارمین Instinct Crossover همان چیزی است که به دنبالش هستید. همچنین گارمین در این ساعت از یک چیپست GPS جدید با عملکرد بسیار دقیق تر نسبت به سری Instinct ۲ استفاده کرده است.

نکته جالب در مورد ساعتی مانند گارمین Instinct Crossover این است که در درجه اول به عنوان یک ساعت عمل می کند و سپس داده های سلامتی و فعالیت شما را به صورت غیرفعال در حین کار و زندگی ثبت می کند. اپلیکیشن تلفن هوشمند Garmin Connect را باز کنید و سپس تمام داده های خود را به صورت تمام رنگی با قابلیت ایجاد گزارش و تجزیه و تحلیل داده ها مشاهده خواهید کرد. این شامل داده های فشار خون دستگاه جدید شاخص BPM گارمین است.

برای مشاهده کامل مشخصات و خرید ساعت گارمین Instinct Crossover کلیک کنید

garmin-instinct-crossover

ساعت گارمین Approach S70 نسبت به S62 قبلی با صفحه نمایش  AMOLED، گزینه های اندازه ۴۲ و ۴۷ میلی متری (افرادی که مچ های کوچک تری دارند اکنون می توانند از تجربه کامل بازی گلف لذت ببرند)، ویژگی های گیم پلی بهبود یافته (دما و فشار بارومتریک)، green contours با اشتراک Garmin Golf و بهبود در سایر جنبه های سلامتی و تناسب اندام اکوسیستم خارج از گلف، بهبود یافته است.

برخی از ویژگی های گلف موجود در ساعت گارمین S70 که در سایر ساعت های گارمین وجود ندارد، عبارتند از: PinPointer, PlaysLike distance, Swing Tempo, green contours, و shot dispersion. شاید Shot dispersion  یکی از ویژگی های جدید و مورد علاقه خیلی ها باشد چرا که یک باکس را روی ساعت نمایش می دهد تا براساس تاریخچه گلف شما، نشان دهد که عکس باشگاهی انتخابی شما به کجا ختم می شود.

اگر به ورزش گلف علاقه دارید و ساعتی می خواهید که بتواند به شما در انجام سایر فعالیت های تناسب اندام کمک کند، این ساعت گارمین همان ساعتی است که باید داشته باشید.

برای مشاهده مشخصات و خرید ساعت گارمین Approach S70 کلیک کنید

garmin-approach-s70-

ساعت گارمین Forerunner 965 که آخرین عضو از سری Forerunner است، براساس ویژگی های آموزشی گسترده نسل قبلی خود ساخته شده است. گذشته از معیارهای عملکردی قابل توجه مانند مشخص کردن مسیرهای دویدن، نشان دادن افکت های آموزشی و اندازه گیری Max752، ساعت گارمین Forerunner 965 دارای یک صفحه نمایش AMOLED درخشان است که مطمئنا چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

بهبود ردیابی GNSS با پشتیبانی از چند باند و چند فرکانس، که از طریق SatIQ مدیریت می شود، این تضمین را می دهد که مکان دقیق شما همیشه به دقت ردیابی شود. نقشه رنگی بولد برای پیمایش نوبت به نوبت، دویدن در مسیر و دیگر امکانات در دسترس است.

در حالی که ساعت گارمین Forerunner 965 روی دونده متمرکز است، پشتیبانی گسترده ای از قابلیت گلف را دارد تا برای بازیابی دویدن خود در یک مسیر محلی، نیازی به ساعت جداگانه نداشته باشید.

برای مشاهده مشخصات و خرید ساعت گارمین Forerunner 965 کلیک کنید

garmin-265-965

حال با توجه به معرفی بهترین و پر فروش ترین ساعت های گارمین تا به امروز، به این سوال میرسیم که مناسب ترین ساعت گارمین برای ما کدام مدل است؟

اگر بخواهید…

این مدل ساعت گارمین را انتخاب کنید…           

انتخاب مدیرسایت را برای بهترین ساعت گارمین داشته باشید. این ساعت گارمین بیش ترین ویژگی ها و عملکردها را در خود جای داده، نمایشگر AMOLED درخشانی دارد و یک چراغ قوه LED داخلی دارد.

Epix Pro Sapphire

یک ساعت ورزشی که از فعالیت های ورزشی پشتیبانی می کند، دارای صفحه نمایش AMOLED، چراغ قوه LED و عمر باتری طولانی است. از ویژگی این ساعت گارمین می توان به خلبان خودکار، پشتیبانی از سیستم صوتی Fusion و مشاهده داده های موجود روی مچ دست اشاره کرد.

 

Quatix 7Pro

Instinct 2X Solar برای ماجراجوی فضای باز ساخته شده که ساعت خود را با آب و هوای نامساعد، شرایط سخت و در عین حال خواهان ساعتی است که برای همیشه دوام بیاورد. پشتیبانی از شارژ خورشیدی و چراغ قوه LED یکپارچه، آن را به ساعتی برای کمپرها، شکارچیان، ماهیگیران و غیره تبدیل کرده است.

 

Instinct 2X Solar

اگر یک ساعت هوشمند می خواهید، اما علاقه ای به اپل واچ یا سامسونگ گلکسی واچ ندارید، Venu 3S گزینه مناسبی برای شماست. شما می توانید تماس بگیرید و دریافت کنید، از دستیار صوتی خود استفاده کنید، اپلیکیشن های شخص ثالث داشته باشید و غیره را با ساعتی که بیش از یک هفته بین شارژها دوام می آورد.

 

Venu 3/3S

یک مچ بند GPS کاملا کاربردی با تاکید بر ویژگی های ورزشی و سلامتی. همچنین این ساعت گارمین یکی از مقرون به صرفه ترین ساعت های گارمین موجود است با این حال هنوز هم آن صفحه نمایش دوست داشتنی AMOLED را دارد.

 

Vívoactive 5

یک اسمارت فون هیبریدی با قابلیت شارژ بی سیم. ساعت گارمین Vívomove Trend به خوبی هر دو ویژگی دیجیتال و آنالوگ را با هم ترکیب می کند و آن را به گزینه ای عالی برای پوشیدن از کار به ورزش تبدیل می کند.

 

Vívomove Trend

این ساعت هیبریدی برای کسانی که دوست دارند دست های آنالوگ فیزیکی را روی ساعت ببینند عالی است با این حال هنوز هم می توانند از اکوسیستم گسترده گارمین برای سلامتی و تندرستی لذت ببرند. باتری مدت زمان زیادی دوام می آورد و Instinct Crossover یک ساعت عالی برای عاشقان G – Shock است.

 

Instinct Crossover

اگر ورزش مورد نظر شما گلف باشد، هیچ ساعت گارمین دیگری تجربه ارائه شده توسط Amazfit S70 را به شما نمی دهد. اگر از ساعت به صورت طراحی شده استفاده کنید، بهانه های زیادی برای بهبود بازی باقی نمی ماند. مقادیر زیادی داده توسط ساعت جمع آوری می شود، به خصوص زمانی که به سنسورهای باشگاه CT10 متصل باشد.

 

Approach S70

 Forerunner ۹۶۵ مجهز به ردیابی تناسب اندام گسترده برای دویدن، دوچرخه سواری، شنا و غیره است. همچنین این ساعت گارمین از یک صفحه نمایش مدرن AMOLED بهره می برد و علی رغم در دست داشتن دیگر ساعت های گارمین، Forerunner ۹۶۵ همچنان راه خود را بر روی مچ هواداران گارمین پیدا می کند.

 

Forerunner 965

در این مقاله قصد معرفی محبوب ترین و پر فروش ترین ساعت های گارمین را داشتیم. گارمین مدل و تنوع زیادی در ساعت های هوشمند ورزشی سلامتی و کنترل سلامت محور روانه بازار کرده است. شاید ساعت محبوب شما جزو این لیست نباشد. پس پیشنهاد می شود با کلیک در این قسمت (فروشگاه ساعت گارمین) تمامی مدل های موجود ساعت گارمین را یکجا ببیند و مقایسه و انتخاب کنید.

1 دیدگاه در “معرفی برترین و پرکاربردترین ساعت‌های گارمین

  1. admin گفت:

    برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید