اخبار

گارمین چندین رفع اشکال را برای سری instinct با آپدیت بتا جدید ارائه می‌کند

Instinct

سری Garmin Instinct 2 پس از انتشار نسخه بتا 14.09 در پایان ماه گذشته، به‌روزرسانی بتا دیگری دریافت کرد. این بار، این شرکت نسخه بتا 14.11 را به آزمایش‌کنندگان بتا عمومی ارائه کرده است که در Instinct 2 ، Instinct 2S، Instinct 2X و Instinct Crossover در دسترس است.

ظاهراً نسخه بتا 14.11 نوک آهنگ را در طول فعالیت‌های شنا در آب‌های آزاد برای همه ساعت‌های هوشمند واجد شرایط برطرف می‌کند. همچنین، Garmin بیان می‌کند که به‌روزرسانی بتا جدید یک مشکل بالقوه را حل می‌کند که می‌تواند باعث شود که پس از پایان زمان تعیین‌شده آن از نیمه‌شب، کل گام‌ها باقی بماند. علاوه بر این، نسخه بتا 14.11 باید به مشکلات برجسته فیلد داده Running and Cycling Dynamics که در Instinct 2، 2S و 2X وجود داشت، رسیدگی کند. علاوه بر این، Garmin خاطرنشان می کند که Instinct 2X اکنون باید تخمین باتری باقیمانده خود را پس از جابجایی چراغ قوه خود به روز کند.

اتفاقاً، تمام ساخت‌های نسخه بتا 14.11 به عنوان حاوی Sensor Hub نسخه 27.11 علامت‌گذاری شده‌اند، اگرچه این نسخه در نسخه بتا 14.09 نیز وجود داشت. شایان ذکر است که گارمین نسخه بتا 14.11 را به صورت خودکار ارائه نخواهد کرد. در عوض، باید آپدیت را از پست انجمن گارمین دانلود کرده و به صورت دستی آن را نصب کنید. مثل همیشه، این شرکت بیلد را به چهار دانلود تقسیم می‌کند که بین Instinct 2/2 Solar، Instinct 2S/2S Solar، Instinct 2X و Instinct Crossover تقسیم شده است.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید