اخبار

گارمین از سری جدید ساعت های MARQ Carbon رونمایی کرد

گارمین از سری MARQ Carbon رونمایی کرد: ساعت های مدرن ساخته شده از فیبر کربن

گارمین از سری جدید ساعت های MARQ Carbon رونمایی کرد

گارمین امروز مجموعه MARQ Carbon را معرفی کرد، سه ساعت ابزار مدرن لوکس که هر کدام از 130 لایه فیبر کربن ذوب شده ساخته شده اند. مجموعه MARQ Carbon – متشکل از MARQ Athlete، MARQ Golfer و MARQ Commander – دارای صفحه نمایش لمسی درخشان AMOLED و لنز یاقوت کبود گنبدی است. با ویژگی های منحصر به فرد برای هر ساعت، تا 16 روز عمر باتری و مواد ماهرانه ساخته شده، هر ساعت ابزار جدید برای هر یک از ماجراهای زندگی طراحی شده است.

سال‌هاست که نام MARQ مترادف با طراحی‌های برجسته و سبک پیچیده بوده است و ما از ادامه میراث با مجموعه MARQ Carbon هیجان‌زده هستیم. این مجموعه نه تنها به لطف قاب فیبر کربنی مجلل، طراحی ممتازی را ارائه می‌کند، بلکه مجموعه‌ای از ویژگی‌های معتبر، عملکرد ساعت هوشمند و موارد دیگر را در یک ساعت ابزاری واقعاً بی‌نظیر ادغام می‌کند تا به افراد کمک کند علایق خود را دنبال کنند. – دن بارتل، معاون گارمین در بخش فروش جهانی مصرف کننده

 

اوج طراحی

مجموعه MARQ Carbon اشتیاق گارمین به طراحی نفیس را با معرفی یک ماده مهندسی منحصر به فرد به صنعت نشان می دهد: فیبر کربن ذوب شده. هر ساعت دارای یک قاب ساعت 46 میلی‌متری و لایه‌بندی قاب است که از 130 لایه فیبر کربن ذوب شده ساخته شده است و آن را به سبک‌ترین مجموعه MARQ تبدیل می‌کند. برای ایجاد بدنه ساعت، هر لایه کربن به یک زاویه منحصر به فرد می چرخد تا استحکام بلوک اولیه افزایش یابد. سپس بلوک تحت ترکیبی از گرما و فشار قرار می گیرد تا با شکل محفظه ساعت هماهنگ شود. چندین ساعت ماشینکاری با ابزارهای برش الماس دقیق منجر به یک سطح قابل توجه با طرح مارپیچی زیبا می شود که هم ناهموار و هم سبک است.

ترکیب لوکس با عملکرد، دستبندها و  بند های ممتاز – ساخته شده از چرم سوراخ دار FKM، نایلون با بافت ژاکارد یا سیلیکون – در کل مجموعه MARQ Carbon استفاده شده است و به دقت با در نظر گرفتن هر کاربر طراحی شده است. و با حداکثر 16 روز عمر باتری، هر ساعت ابزار جدید می تواند کاربران را از سخت ترین ماجراهای خود عبور دهد. هنگامی که زمان شارژ مجدد ساعت فرا می رسد، به لطف یک شارژر مغناطیسی بصری که می تواند باتری را در عرض یک ساعت به 100% بازگرداند، سریع و آسان است.

MARQ Athlete – Carbon Edition

آماده برای هر چالشی، ساعت هوشمند لاکچری MARQ Athlete – Carbon Edition بهترین ساعت ابزار چند ورزشی با معیارهای تمرین، عملکرد و بازیابی پیشرفته است. علاوه بر ردیابی فعالیت‌های روزانه، کاربران می‌توانند علایق خود را با پروفایل‌های ورزشی از پیش بارگذاری‌شده برای دویدن در مسیر، شنا، پیاده‌روی، قایقرانی، کوهنوردی در فضای داخلی و موارد دیگر، همراه با تمرین‌های متحرک ساده برای کاردیو، قدرت، یوگا و پیلاتس دنبال کنند. معیارهای پیشرفته مانند امتیاز استقامت و امتیاز تپه به ورزشکاران کمک می‌کند استقامت و توانایی کلی خود را برای دویدن در سربالایی اندازه‌گیری کنند، در حالی که نمره آمادگی تمرینی به کیفیت خواب، ریکاوری، بار تمرینی و موارد دیگر می‌پردازد تا به تشخیص اینکه آیا روز خوبی برای سخت‌رفتن است یا آسان‌تر است. . علاوه بر این، دوندگان می‌توانند با ویژگی‌های آموزشی برتر مانند PacePro™، Garmin Coach، تمرین‌های پیشنهادی روزانه، استقامت در زمان واقعی و ویجت مسابقه، برای مسابقه بزرگ بعدی خود آماده شوند.

MARQ Golfer – Carbon Edition

برای کمک به گلف بازان برای آماده شدن برای بهترین دور خود، ساعت هوشمند لاکچری MARQ Golfer – Carbon Edition با بیش از 43000 دوره از سراسر جهان از قبل بارگذاری شده است. Virtual Caddy یک توصیه باشگاه را بر اساس داده‌های باد2، ارتفاع و نوسان آنها در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، در حالی که نمودار پراکندگی ضربه‌های جدید به سرعت نشان می‌دهد که بسته به انتخاب باشگاه چه خطراتی ممکن است در بازی وجود داشته باشد. استفاده از ویژگی ارتقا یافته فاصله PlaysLike به گلف بازان این امکان را می دهد که بدانند هر ضربه واقعاً چقدر فاصله دارد با یارد تنظیم شده برای تغییرات ارتفاع و شرایط محیطی. با داده‌های Green Contour بهترین ضربه و سینک را طراحی کنید. همراه با عضویت فعال برنامه Garmin Golf™، گلف بازان می توانند جهت شیب سبز را در زمین های انتخابی درست از ساعت خود ببینند. به علاوه، نقشه‌های زمین گلف اکنون بسته به موقعیت زمین، بیوم‌های مختلفی را نشان می‌دهند و جزئیات بیشتری مانند درختان و مسیرهای گاری را ارائه می‌دهند تا گلف بازان تصویری شفاف از هر سوراخ داشته باشند.

MARQ Commander – Carbon Edition

ساعت هشمند نظامی MARQ Commander – Carbon Edition که برای هر ماموریتی ساخته شده است دارای طراحی مخفیانه است و دارای ویژگی های اختصاصی برای عملیات تاکتیکی است. MARQ Commander که برای استفاده در روز یا شب طراحی شده است، به کاربران اجازه می دهد بین نماها با صفحه نمایشی که هنگام استفاده از عینک دید در شب قابل خواندن است، سوئیچ کنند. حالت مخفی ساعت را فعال نگه می دارد، اما ذخیره و اشتراک موقعیت GPS کاربر را متوقف می کند و اتصال و ارتباط بی سیم را غیرفعال می کند. اگر امنیت به یک مشکل تبدیل شود، سوئیچ kill ساعت دستگاه را از تمام حافظه کاربر پاک می کند. سایر ویژگی ها عبارتند از فرمت دو موقعیت که به طور همزمان دو مجموعه از سیستم مختصات را در یک صفحه نمایش می دهد، Jumpmaster، یک فعالیت تاکتیکی از قبل بارگذاری شده و نقاط بین راه پیش بینی شده. برای عملیات هوابرد، ویژگی‌های هوانوردی پیشرفته شامل مسیریابی مستقیم است که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً به یک مکان، ایستگاه بین راه یا فرودگاه نزدیک، به‌علاوه گزارش‌های آب و هوا از NEXRAD، METARs و TAFs2 حرکت کنند.

 

ویژگی های ممتاز برای همه

مهم نیست که ماجراجویی بعدی به کجا منتهی شود، مجموعه MARQ Carbon با ناوبری عالی، تناسب اندام و ویژگی‌های متصل به منظور کمک به غنی‌تر کردن هر سبک زندگی ساخته شده است. ویژگی های زیر در هر نسخه در مجموعه MARQ Carbon موجود است:

 

ناوبری: GPS چند باند با فناوری SatIQ، نقشه های TopoActive و پیست اسکی از پیش بارگذاری شده، ناوبری نقطه به نقطه، حالت UltraTrac، Tracback، ClimbPro Ascent Planner و Outdoor Maps+ (اشتراک لازم است)

سلامت و تناسب اندام: گزارش صبحگاهی، نمره خواب و پایش پیشرفته خواب، ردیابی استرس تمام روز، Pulse Ox، jet lag adviser و نظارت بر انرژی Body Battery

اتصال: اعلان‌های هوشمند، پرداخت‌های بدون تماس Garmin Pay ، تشخیص و کمک حادثه، LiveTrack، حافظه داخلی موسیقی، فروشگاه Connect IQ روی دستگاه

گارمین از سری جدید ساعت های MARQ Carbon رونمایی کرد

مجموعه MARQ Carbon که اکنون در دسترس است، قیمت خرده فروشی را از 2950 دلار پیشنهاد کرده است.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید