اخبار

ساعت گارمین پر استفاده ترین ساعت در برنامه Strava

lazy - جی پی اس کالا

ساعت گارمین پر استفاده ترین ساعت در برنامه Strava

فعال‌تر شدن در رأس فهرست تصمیم‌گیری سال نو همه است، و اگر جدیدترین «سال ورزش: گزارش روند» Strava چیزی باشد، افرادی که از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند نسبت به سال قبل فعال‌تر بودند. با این حال، بزرگترین شگفتی این است که اعضای Strava از کدام ساعت دویدن بیشترین استفاده را می‌کردند: Garmin Forerunner 235، یک ابزار پوشیدنی که در اواخر سال 2015 عرضه شد.

با توجه به علاقه به ساعت‌های مدرن گارمین و پوشیدنی‌های پرفورمنس، ساعت هوشمند گارمین Garmin Forerunner 965 ، این ممکن است برای بسیاری تعجب‌آور باشد. این ساعت‌ درجه یک دقیق‌ترین حسگرها را دارند و اغلب نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر دارای ویژگی‌های بیشتری هستند. اما هنگامی که شروع به کنکاش در جزئیات گزارش کنید، متوجه خواهید شد که چرا ممکن است این مورد باشد.

Strava کاربران را در چهار گروه سنی دسته بندی می کند: Boomers، Gen X، Millennials و Gen Z. طبق این گزارش، Gen Z سریع ترین سرعت متوسط ​​دویدن و سواری را در Strava ثبت کرده است. اما آنها همچنین کوتاه ترین دویدن و دومین سواری کوتاه را ثبت کردند.

جای تعجب نیست که جوانان سریع‌ترین حرکت را انجام می‌دهند، اما همانطور که می‌دانیم، مسابقه استقامت بازی مردانه نیست، و این نشان می‌دهد که گروه‌های سنی دیگر، که به‌عنوان مجموع، اکثر کاربران Strava را نشان می‌دهند، مایل‌های بیشتری را ثبت کرده‌اند.

و اعضای بالغ Strava احتمالاً از یک پوشیدنی قدیمی‌تر استفاده می‌کنند، زیرا هنگامی که به 40/50/60 رسیدید، همگام شدن با آخرین ساعت‌های سه‌گانه اهمیت کمتر و کمتری پیدا می‌کند. برای آنها، دقت Forerunner 235 احتمالاً کم و بیش کافی است.

این روزها، می‌توانید انواع تمرینات را در Strava ثبت کنید، اما ورزشی که بیشترین بارگذاری را در سال 2023 داشت، دویدن بود. در واقع، سهم ورزشکاران Strava که بارگذاری می‌کنند 4 درصد افزایش یافته است. دوچرخه‌سواری دومین ورزش پرطرفدار است و پنج فعالیت برتر نیز شامل پیاده‌روی، دویدن در مسیر و دوچرخه‌سواری شن/کوهستان است.

Strava در گزارش خود می‌گوید که شن سواری یکی از سریع‌ترین ورزش‌هایی است که در آن سکوی رشد می‌کند، با افزایش ۵۵ درصدی سهم ورزشکارانی که به آن ورزش می‌کنند. بهترین دوچرخه های سنگ ریزه تقاضای زیادی دارند، عمدتاً به این دلیل که می توان از آنها برای دوچرخه سواری در داخل و خارج از جاده استفاده کرد.

فرنچایز کلیفتون هوکا بیشترین محبوبیت را در بین زنان و مردان روی پلتفرم دارد و به ترتیب در جایگاه های اول و دوم قرار می گیرد (ما هوکا کلیفتون 9 را دوست داشتیم، بنابراین کاملاً قابل درک است).

دومین کفش دویدن زنانه، دونده خنثی بروکس گوست است (شاید بروکس گوست مکس جدید نباشد، اما چه کسی می داند؟). مردان بیشتر از همه نایک پگاسوس خود را ترجیح می دهند – همچنین این پلتفرم دومین کفش دویدن محبوب این پلت فرم است.

جالب اینجاست که فرنچایز Asics Novablast با وجود دوبرابر کردن Asics در مدرن سازی Asics Gel-Nimbus 25 و Asics Gel-Kayano 30، شاهد بیشترین افزایش علاقه از سال 2022 بود.

سه برند برتر دوچرخه در میان کاربران Strava عبارتند از Trek، Specialized و Giant، در حالی که محبوب ترین رایانه دوچرخه سواری دستگاه دیگر گارمین، Garmin Edge 530 است.

 

دیدگاهتان را بنویسید