اخبار

دمای پوست ویژگی ساعت های گارمین

دمای پوست ویژگی آینده ساعت های گارمین

دمای پوست ویژگی ساعت های گارمین

به نظر می رسد گارمین در حال آماده شدن برای معرفی ویژگی ردیابی دمای پوست برای ساعت های هوشمند مجهز به سنسور ضربان قلب Elevate 5 است. آخرین به‌روزرسانی میان‌افزار اشاره‌ای ظریف دارد که نشان می‌دهد ممکن است عرضه این ویژگی قریب‌الوقوع باشد.

نشت و به روز رسانی سیستم عامل

گارمین در مقایسه با رقبایی مانند فیت بیت و اپل تا حدودی دیر وارد بازی شده است. آنها مدتی است که ردیابی دمای پوست را در برخی از ساعت های خود دارند. با این وجود، این ویژگی بسیار پیش بینی شده است و می تواند افزوده قابل توجهی به قابلیت های ردیابی سلامت و تندرستی گارمین باشد.

اولین اشاره واقعی به ردیابی دمای پوست در ساعت های گارمین در ماه فوریه مشاهده شد. چند کاربر بخش جدیدی را در برنامه برای پشتیبانی از عملکرد مشاهده کردند. این از آن زمان حذف شده است.

در ماه آگوست، ویجت دمای پوست در اسکرین شات های لو رفته از ساعت Garmin Venu 3 ظاهر شد. این قبل از انتشار واقعی آن بود. در کمال تعجب، این ساعت بدون این ویژگی رونمایی شد. احتمالاً قبل از عرضه به توده‌ها هنوز نیاز به تکمیل داشت.

به‌روزرسانی‌های اخیر سفت‌افزار بتا را دنبال کنید، که تحت نسخه 15.68 قرار دارد، که برای Garmin Fenix 7، 7Pro، Epix، Epix Pro و چند ساعت گران‌قیمت دیگر عرضه شده است. در حالی که این نرم افزار ظاهراً روی اضافه کردن یک عملکرد ردیابی چرت و برخی به روز رسانی های جزئی تمرکز داشت، چند کاربر یک جواهر پنهان را کشف کردند. یک پوشه جدید در فایل های سیستمی به نام «SkinTemp» دیده می شود، اما فقط در نسخه های حرفه ای Fenix 7 و Epix.

تکنولوژی: سنسور ELEVATE 5

وجود پوشه “SkinTemp” نشان می دهد که ویژگی دمای پوست در افق است و احتمالاً منحصر به ساعت های مجهز به آخرین سنسور ضربان قلب Garmin، ELEVATE 5 است. نسخه های Pro Epix و Fenix 7 دارای فناوری، مانند سری Venu 3 و Vivoactive 5. این سنسور به دلیل دقت خود شناخته شده است و به طور بالقوه می تواند خوانش دمای پوست قابل اعتماد را ارائه دهد، معیاری که اندازه گیری آن از مچ دست چالش برانگیز است.

جالب اینجاست که به نظر می رسد ویژگی ردیابی دمای پوست طوری طراحی شده است که فقط زمانی که کاربر خواب است کار کند. این محدودیت می تواند به دلیل پیچیدگی های مربوط به اندازه گیری دقیق دمای پوست در حین فعالیت بدنی یا کارهای روزانه باشد. خواب یک محیط کنترل شده را فراهم می کند که در آن متغیرهایی مانند حرکت و تغییرات دمای خارجی به حداقل می رسد و گرفتن قرائت قابل اعتماد را آسان تر می کند.

کاربردها و محدودیت های بالقوه

ردیابی دمای پوست می تواند بینش هایی را در مورد شرایط مختلف سلامت از جمله تب، اختلالات خواب و عدم تعادل هورمونی ارائه دهد. با این حال، کاربرد آن بدون محدودیت نیست. به عنوان مثال، عملکرد فقط خواب این ویژگی ممکن است کاربرد آن را برای نظارت بر سلامت در زمان واقعی در طول روز محدود کند. علاوه بر این، دقت خوانش دمای مبتنی بر مچ دست موضوع بحث بوده است و باید دید که فناوری گارمین در این زمینه چگونه عمل خواهد کرد.

 

برای مشاهده و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید