اخبار

اضافه شدن قابلیت Sleep Coach به ساعت‌های هوشمند Garmin Forerunner

اضافه شدن قابلیت Sleep Coach به ساعت‌های هوشمند Garmin Forerunner

اضافه شدن قابلیت Sleep Coach به ساعت‌های هوشمند Garmin Forerunner

کاربران ساعت هوشمند Garmin Forerunner 955 و ساعت گارمین Forerunner 965 به‌روزرسانی جدید بتا، نسخه 18.12 را گزارش کرده‌اند. این شرکت هنوز به طور رسمی نرم افزار جدید را معرفی نکرده یا تغییرات کاملی را ارائه نکرده است. تغییر اصلی اضافه شدن Garmin Sleep Coach است، اگرچه این در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در دسترس است.

ابزار Sleep Coach که توسط Firstbeat Analytics ارائه می‌شود، بینش‌هایی درباره میزان خواب مورد نیاز شما بر اساس عواملی مانند سن، فعالیت، خواب قبلی، چرت زدن و داده‌های HRV ارائه می‌کند. کاربران انجمن گارمین پیشرفت‌های احتمالی دیگری را با نرم‌افزار نسخه 18.12 پیشنهاد کرده‌اند، از جمله تغییرات جزئی در ویجت‌ها، مانند نماد ساعت در ویجت منطقه زمانی و بهبود صفحه نمایش لمسی. یکی دیگر از مالکان Forerunner 965 تفکیک به‌روزرسانی‌های سیستم‌افزار همراه را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد GPS از نسخه 7.99 به 9.03، Wi-Fi از 28.05 به 28.09 و Sensor Hub از 27.18 به 28.10 ارتقا یافته است. اینها دقیقاً چه پیشرفت هایی را ارائه می دهند باید دید. به نظر می رسد یکی از مشکلات نرم افزار حذف ابزار ClimbPro برای فعالیت پیاده روی است.

به‌روزرسانی بتای قبلی، نسخه 17.26، حدود یک ماه پیش عرضه شد و به نظر می‌رسد آخرین نسخه در سری 17.xx برای این ابزار پوشیدنی است که ویژگی‌های جدیدی مانند تصاویر تعبیه‌شده در اعلان‌های هوشمند، چرت زدن و عملکرد اضافی باتری بدنه را به همراه داشت. کاربران Garmin Forerunner 955 و Forerunner 965 که در برنامه بتا ثبت نام کرده‌اند، باید به‌صورت دستی به‌روزرسانی‌ها را در تنظیمات ساعت خود بررسی کنند تا این آخرین به‌روزرسانی را دریافت کنند. زمانی که گارمین رسماً به‌روزرسانی بتا نسخه 18.12 را تأیید کند، مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید