اخبار

جدیدترین ساعت هوشمند گارمین می تواند جایگزین اپل واچ شما شود

lazy - جی پی اس کالا

جدیدترین ساعت هوشمند گارمین می تواند جایگزین اپل واچ شما شود

گارمین از عرضه جدیدترین ساعت های هوشمند خود با نام های Garmin Venu 3 و Venu 3S با نمایشگرهای لمسی AMOLED و باتری های بادوام خبر داد. این ساعت‌ها برای ارائه اطلاعات سلامتی در زمان واقعی و ویژگی‌های ردیابی تناسب اندام طراحی شده‌اند که به شما کمک می‌کند سلامت کلی خود را بهتر درک کنید. ابزارهای مشابه در بسیاری از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار امروزی موجود است.

سری Venu 3 در مقایسه با مدل قبلی خود Garmin Venu 2 دارای ویژگی های جدید بسیاری است. سازگاری آن با کاربران ویلچر بسیار قابل توجه است، زیرا ردیابی فشار، تمرینات متناسب با کاربران ویلچر و سایر ویژگی های مرتبط را ارائه می دهد. Venu 3 همچنین دارای میکروفون‌ها و بلندگوهای داخلی است که به شما امکان می‌دهد تماس‌های تلفنی را دریافت کنید و به پیام‌های متنی مستقیماً از ساعت پاسخ دهید – ویژگی‌هایی که در Garmin Forerunner 265 که اوایل امسال منتشر شد، نخواهید یافت.

یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به ساعت‌های هوشمند، ویژگی مربی خواب است که بر الگوهای خواب، از جمله چرت، مراحل مختلف خواب، و معیارهای ضروری مانند تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) و Pulse Ox-1 نظارت می‌کند. این ساعت‌ها همچنین سطوح انرژی را در طول روز ردیابی می‌کنند و زمان‌های بهینه را برای ورزش و استراحت پیشنهاد می‌کنند. گارمین همچنین اندازه‌گیری باتری بدن خود را ارتقا داده است و اطلاعات جامع‌تر و بینش‌های شخصی‌شده‌ای در مورد سطوح انرژی و ارتباط آن‌ها با خواب، چرت، فعالیت‌های روزانه و استرس ارائه می‌دهد.

دن بارتل، معاون فروش جهانی مصرف کننده گارمین گفت: “مهم نیست سفر سلامتی و تناسب اندام شما چگونه به نظر می رسد، Venu 3 آماده است تا در هر مرحله از شما حمایت کند.” خواه تمرکز شما روی استراحت معنادار باشد، تمرین خوب، تعقیب روابط عمومی بعدی خود در یک مسابقه آتی، یا هر چیز دیگری.

سری Venu 3 مزایای تمرین و اطلاعات زمان ریکاوری را ارائه می دهد و همچنین میزان تلاش درک شده برای هر فعالیت را ردیابی می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد که به طور مستقیم تمرینات اینتروال را روی ساعت برای فعالیت های دویدن و دوچرخه سواری ایجاد کنید. این ساعت همچنین تمرین های مدیتیشن هدایت شده را برای کاهش استرس و اضطراب ارائه می دهد.

garmin venu 3

 

ساعت هوشمند گارمین سری Garmin Venu 3 دارای عمر باتری 14 روزه است و با بهترین گوشی های هوشمند از جمله اپل و اندروید سازگار است. این محصول دارای قاب فولادی ضد زنگ و نوار سیلیکونی است و در دو ترکیب رنگ سفید/نقره ای و مشکی/اسلیت موجود است. Venu 3S در پنج ترکیب رنگ موجود است: خاکستری سنگ‌ریزه/ تخته سنگ، خاکستری مریم گلی/نقره‌ای، خاکستری فرانسوی/طلای نرم، گل رز/طلای نرم و عاج/طلای نرم. جدیدترین ساعت هوشمند گارمین می تواند جایگزین اپل واچ شما شود

Venu 3 بسیاری از ویژگی‌های مشابهی را دارد که در طول سال‌ها از سایر پوشیدنی‌های گارمین انتظار داشتیم، اگرچه پیشرفت‌هایی مانند ردیابی چرت، تجربه ارتقا یافته باتری بدن و ابزارهای مربیگری خواب در مواردی که گارمین قبلاً به خوبی انجام می‌داد بهبود می‌بخشد. جنبه‌های بیشتر ساعت هوشمند مانند بلندگو و میکروفون را به کار ببرید، و اگر ردیابی سلامت/تناسب اندام اولویت اصلی شما باشد، Garmin Venu 3 می‌تواند رقیبی واقعی برای Samsung Galaxy Watch 6 و Apple Watch Series 8 باشد.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید