اخبار

گارمین نسل بعدی سری ECHOMAP Ultra 2 را معرفی کرد

گارمین نسل بعدی سری ECHOMAP Ultra 2 را معرفی کرد

گارمین نسل بعدی سری ECHOMAP Ultra 2 را معرفی کرد

گارمین نوآورترین و شناخته‌شده‌ترین تولیدکننده الکترونیک دریایی در جهان، امروز سری چارت پلاتر ECHOMAP Ultra 2 را معرفی کرد که با ویژگی‌های پیشرفته برای ماهی‌گیران داخلی و نزدیک ساحل طراحی شده است. آنها با ارائه یک صفحه نمایش لمسی 10 یا 12 اینچی قابل خواندن در نور خورشید با کمک کلیدی، سونار اسکن UHD، نقشه برداری Garmin Navionics+ از پیش بارگذاری شده با اشتراک 1 ساله برای به روز رسانی روزانه، قابلیت های شبکه بی سیم و موارد دیگر را در اختیار یک ماهیگیر قرار می دهند.

ماهی‌گیران حرفه‌ای و جنگجویان آخر هفته به طور یکسان برای سال‌ها به سری ECHOMAP Ultra برای ارائه سونار و نقشه‌برداری برتر با طراحی صفحه لمسی که می‌تواند به سرعت نصب و در پایان روز از قایق خارج شود، تکیه کرده‌اند. با اضافه شدن شبکه های بی سیم، GPS چند باند و رابط کاربری جدید، سری جدید ECHOMAP Ultra 2 حتی همه کاره تر و آسان تر از قبل شده است. – دن بارتل، معاون گارمین در بخش فروش جهانی مصرف کننده

با ترکیب قدرت و عملکرد، سری ECHOMAP Ultra 2 با ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز از جمله:

  • شبکه‌سازی بی‌سیم: سونار ، ایستگاه‌های بین راه و مسیرها را با نمودار پلاتر ECHOMAP Ultra 2 یا ECHOMAP UHD2 دیگر روی قایق به اشتراک بگذارید، که نیاز به سوراخ کردن سوراخ‌های اضافی در قایق را کاهش می‌دهد و همچنین فضای عرشه را از درهم‌کاری کابل‌های اضافی دور نگه می‌دارد.
  • دقت موقعیت: فناوری GPS چند باند با به‌روزرسانی‌های سریع 10 هرتز، نه تنها دقت موقعیت بهتری را ارائه می‌دهد، که می‌تواند برای ماهیگیران به‌ویژه در مناطقی مانند زیر پل‌ها، در کنار بلوف‌ها یا در خلیج‌هایی با پوشش درخت مفید باشد.
  • ضبط صفحه: با استفاده از برنامه ActiveCaptain ، آنچه را که روی صفحه نمودار نمودار است، از جمله صید ماهی‌های مشاهده شده در سونار LiveScope (در صورت نصب) برای اشتراک‌گذاری از طریق متن یا رسانه‌های اجتماعی، ضبط کنید.
  • سهولت استفاده: با داشتن یک سیستم عامل مدرن با گرافیک به روز، منوها و یک صفحه اصلی جدید، ماهیگیران از بصری و استفاده آسان سری Ultra 2 قدردانی خواهند کرد.

برای تصاویر تقریباً عکاسی از ماهی و ساختار، نمودار پلاترهای Ultra 2 همراه با مبدل همه کاره GT56UHD موجود است که سونار سنتی CHIRP Garmin و تصاویر اسکن ClearVü و SideVü با وضوح فوق العاده بالا از آنچه در زیر و کناره ها وجود دارد ارائه می دهد. از قایق سری جدید همچنین از مجموعه کامل سونار اسکن زنده LiveScope برنده جایزه گارمین پشتیبانی می کند.

سری جدید که در دو اندازه، ECHOMAP Ultra 2 106sv با نمایشگر 10 اینچی و ECHOMAP Ultra 2 126sv با نمایشگر 12 اینچی موجود است، پوشش نقشه و جزئیات بی نظیری را برای آب های ساحلی و داخلی با داخلی Garmin Navionics+ ارائه می دهد. علاوه بر اشتراک ۱ ساله برای به‌روزرسانی‌های روزانه، Garmin Navionics+ همچنین سایه‌اندازی محدوده عمق و Auto Guidance+2 را برای سرعت‌های محاسبه مسیر سریع‌تر مسیرهای پیشنهادی ارائه می‌دهد. ماهی‌گیران همچنین می‌توانند نقشه‌برداری ممتاز Garmin Navionics Vision+™ را ارتقا دهند، که سایه‌زنی با وضوح بالا و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. برای ایجاد فوری نقشه‌های ماهیگیری شخصی، این سری همچنین شامل نرم‌افزار نقشه‌برداری Quickdraw Contours داخلی می‌شود تا نقشه‌های HD را با خطوط 1 فوتی روی هر آب ارائه کند.

هنگامی که به صورت بی سیم با موتور ترولینگ Garmin Force ادغام می شود، ماهیگیران می توانند مسیرها، الگوها و مسیرهایی را برای موتور ترولینگ ایجاد کنند تا در حین ماهیگیری دنبال شود. از صفحه نمودار نمودار، آنها همچنین می توانند سرعت را کنترل کنند، عمر باتری و موارد دیگر را بررسی کنند.

ببینید چگونه سری ECHOMAP Ultra 2 می تواند به شما کمک کند تا داستان ماهی جدیدی را تعریف کنید.

نمودار پلاترهای ECHOMAP Ultra 2 که انتظار می‌رود ماه آینده در دسترس قرار گیرند، دارای پایه‌ای با رهش سریع برای جابه‌جایی سریع و آسان هستند و با یا بدون مبدل GT56UHD-TM به فروش می‌رسند. قیمت‌های خرده‌فروشی پیشنهادی از 1899.99 دلار تا 3099.99 دلار است.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید