اخبار

گارمین ساعت هوشمند جدید Vivoactive 5 را معرفی کرد

lazy - جی پی اس کالا

گارمین ، ساعت vívoactive 5 را معرفی کرده است که ممکن است به عنوان جایگزینی مقرون به صرفه تر برای Venu 3 اخیر فکر کنید.

چهار سال از زمانی که گارمین Vivoactive 4 را معرفی کرد می گذرد و جای تعجب نیست که vívoactive 5 یک گام بزرگ به جلو در چندین زمینه کلیدی است.

صفحه نمایش LCD transflective با یک پنل OLED با وضوح بسیار بالاتر (390 x 390 پیکسل) جایگزین شده است. این امر آن را به ظاهر ساعت های گران قیمت گارمین مانند Venu 3 و Epix Pro نزدیک تر می کند.

vívoactive 5 برخلاف مدل قبلی دارای صفحه نمایش لمسی است.

پس از بررسی مشخصات این ساعت، این ساعت شروع به جایگزینی نسبتاً قانع‌کننده برای پوشیدنی‌های ساعت هوشمند گارمین کرده است.

Garmin vívoactive 5 اولین برداشت

با این وجود، Garmin vívoactive 5 یک بسته عالی به نظر می رسد. دارای GPS کامل است که ساعت را برای تمرینات خارج از منزل بدون تلفن مناسب می کند. و با استفاده از حافظه 4 گیگابایتی خود می تواند موسیقی را روی هدفون های بی سیم متصل ذخیره و پخش کند.

می‌توانید تمرین‌های سفارشی را برای اجرای گام به گام روی ساعت ایجاد کنید. و برخی از جدیدترین افزوده‌های Garmin را دریافت می‌کنید، از جمله تمرین‌های ورزشی برای کاربران ویلچر و ردیابی خواب بهبودیافته که می‌تواند چرت زدن را تشخیص دهد.

Garmin vívoactive 5 299 دلار قیمت دارد که کاهش نسبتاً چشمگیری نسبت به Garmin Venu 3 با قیمت 449 دلار دارد. اگر سبک سبک تری از ساعت گارمین می خواهید که در کیف پول نیز کمی سبک تر باشد، به نظر می رسد ارزش توجه داشته باشد.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید