اخبار

گارمین جی پی اس دریاییxHD3 را با رادارهای گنبدی جدید معرفی کرد

گارمین جی پی اس دریاییxHD3 را با رادارهای گنبدی جدید معرفی کرد

گارمین جی پی اس دریاییxHD3 را با رادارهای گنبدی جدید معرفی کرد

گارمین نوآورترین و شناخته‌شده‌ترین تولیدکننده الکترونیک دریایی در جهان، امروز از اضافه شدن دو رادار به مجموعه مگنترون، سری رادارهای گنبدی GMR™ xHD3/HD3 خبر داد. این رادارهای جدید تصویربرداری با وضوح بالا و آخرین فناوری پلت فرم را ارائه می دهند تا به قایقرانان، ملوانان و ماهیگیران آرامش بیشتری در آب بدهند.

سری رادار گنبدی xHD3 که اکنون در مدل‌های 18 یا 24 اینچی موجود است، ویژگی‌های ممتاز جدیدی را برای حداکثر وضوح و آگاهی در آب اضافه می‌کند:

اسکن میانگین:  اولین مورد برای رادار گنبدی مگنترون گارمین – برای کمک به فیلتر کردن آشفتگی و تداخل دریا، نمایش شفاف‌تری ارائه می‌کند.
Target Size: اشکال اشیاء روی صفحه را در همه مقیاس‌های برد از طریق گسترش پالس و پردازش زاویه‌ای بهینه می‌کند.
True Echo Trails: یک «مسیر» تاریخی از قایق‌ها را روی آب نشان می‌دهد، که تأثیر حرکت نسبی را حذف می‌کند تا به شناسایی سریع اهداف متحرک و تهدیدات احتمالی برخورد کمک کند.
سرعت چرخش:  تا 60 دور در دقیقه برای بهبود سرعت ترسیم مجدد برای به‌روزرسانی‌های سریع‌تر هدف در نمایشگر چند منظوره (MFD).

ما هیجان‌زده‌ایم که سری رادارهای گنبدی xHD3 خود را با این پیشرفت‌های جدید ارائه می‌کنیم و به تلاش خود برای ارائه نوآورانه‌ترین فن‌آوری‌های موجود در آب امروز به دریانوردان ادامه می‌دهیم. رادارهای مگنترون جدید گارمین تصویری با وضوح بالا از تشخیص آب و هوا، موانع و ترافیک ارائه می‌دهند و به دریانوردان هر بار که از اسکله خارج می‌شوند، وضوح و جزئیات فوق‌العاده‌ای را برای آرامش بیشتر ارائه می‌دهند. – دن بارتل، معاون گارمین در بخش فروش جهانی مصرف کننده.

گارمین سری xHD3 را با رادارهای گنبدی مگنترون جدید گسترش می دهد.

GPSMAP 923xsv and GMR 18 HD3 Dome Radar Product Renders

شرایط پیمایش 

صرف نظر از زمان روز یا آب و هوا، دریانوردان به لطف نمایشگر دو برد سری xHD3 می توانند با اطمینان سفر کنند. این امکان را برای یک آنتن رادار فراهم می‌کند تا تصاویر تقسیم‌شده و کنار هم را روی یک نمودار پلاتر سازگار با تنظیمات مستقل برای برد نزدیک و طولانی ارائه دهد. همچنین می‌توان یک پوشش رادار در بالای نمای نمودار اضافه کرد تا مکان شی در هر دو نمایشگر را تأیید کند.

برای ماهیگیران، سری xHD3 شامل یک افزایش خودکار پرنده و یک ویژگی از پیش تعیین شده حالت پرنده برای کمک به مکان یابی دسته های پرندگان در سطح آب است، که اغلب نشانه ای از محل قرار گرفتن ماهی است. با عملکرد کم صدا و قابل اطمینان آن، علاقه مندان به ماهیگیری می توانند سطح آب را با مزاحمت کمتری برای اهداف خود ترول کنند.

سریعتر در ترسیم مجدد

سری xHD3 گنبدی که برای کشتی‌ها و قایق‌های بادبانی کوچک‌تر ساخته شده است، سرعت چرخش تا 60 دور در دقیقه را برای بهبود نرخ ترسیم مجدد برای به‌روزرسانی‌های سریع‌تر هدف و تصویر واضح‌تر ارائه می‌دهد. دریانوردان می توانند محیط اطراف خود را بیشتر ببینند تا کیفیت تصویر واضح و با وضوح بالا را با برد تشخیص حداکثر 48 مایل دریایی ارائه دهند. فناوری کمک رسم رادار مینی خودکار (MARPA) همچنین اهداف انتخاب شده را ردیابی می کند و به کاپیتان ها کمک می کند تا تهدیدات احتمالی برخورد را پیگیری کنند. رادارهای xHD3 همچنین دارای بهره خودکار بهبود یافته هستند که به طور خودکار سطوح را برای تنظیمات بهینه برای بندرها، نزدیک ساحل و در آب های آزاد تنظیم می کند.

رادار گنبدی GMR 18 xHD3 که اکنون در دسترس است، قیمت خرده فروشی 1999.99 دلار دارد، در حالی که مدل GMR 24 xHD3 2799.99 دلار است.

برای اسکن با کارایی بالا با قیمت کمتر، این سری همچنین شامل رادار گنبدی GMR 18 HD3 است که با قیمت 1799.99 دلار به فروش می رسد. HD3 قوی همچنین دارای تشخیص هدف بهبود یافته و همچنین بهره خودکار پویا، پشتیبانی از رادار دوگانه و اسکن کم نویز است. برد تشخیص رادار برای HD3 از 20 متر تا 36 مایل دریایی گسترش می یابد. گارمین جی پی اس دریاییxHD3 را با رادارهای گنبدی جدید معرفی کرد.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید