اخبار

گارمین توسط انجمن ملی الکترونیک دریایی به عنوان سازنده سال 2023 انتخاب شد

lazy - جی پی اس کالا

گارمین (NYSE: GRMN)، نوآورترین و شناخته شده ترین تولید کننده الکترونیک دریایی در جهان، برای نهمین سال متوالی توسط اعضای انجمن ملی الکترونیک دریایی (NMEA®) در کنفرانس سالانه خود به عنوان سازنده سال در رده تولیدکنندگان بزرگ انتخاب شد. و ضیافت جوایز در 21 سپتامبر در اورلاندو، فلوریدا برگزار شد. عنوان سازنده برتر سال به شناخته شده ترین شرکت در صنعت الکترونیک دریایی به دلیل برتری در خدمات محصول و پشتیبانی در این زمینه اعطا می شود.

 

گارمین همچنین پنج جایزه محصول برتر را در دسته های نمایشگر چند منظوره (MFD)، خلبان خودکار، سرگرمی چند رسانه ای، سیستم شناسایی خودکار (AIS) و ایمنی دریافت کرد. این جوایز توسط نمایندگی‌های NMEA که در نصب تجهیزات الکترونیک دریایی، تکنسین‌های واجد شرایط NMEA و سایر تولیدکنندگان لوازم الکترونیک دریایی تخصص دارند، رأی داده می‌شود.

 

این جوایز نشان‌دهنده قدرت گارمین به عنوان یک تیم است، زیرا نه تنها کیفیت بالای محصولات ما را نشان می‌دهد، بلکه تعهد ما به ارائه خدمات و پشتیبانی استثنایی به مشتریان و فروشندگان در سراسر سازمان را نشان می‌دهد. ما بسیار مفتخریم که دوباره به عنوان سازنده سال NMEA انتخاب شدیم و بسیار مفتخریم که بخشی از این سازمان در ماموریت خود برای ارتقای فناوری و ایمنی الکترونیک در صنایع دریایی هستیم.

 

– دن بارتل، معاون گارمین در بخش فروش جهانی مصرف کننده

 

افتخارات محصول برتر NMEA امسال برای گارمین عبارتند از:

 

MFD – GPSMAP® 8616xsv

این نمودار 16 اینچی دارای صفحه نمایش سوئیچینگ داخل هواپیما (IPS) فول اچ دی با کنترل چند لمسی است و با نقشه برداری Garmin Navionics+™ با دسترسی به به روز رسانی های روزانه، فناوری Auto Guidance+™1 و موارد دیگر از قبل بارگذاری شده است. GPSMAP 8616xsv جزئیات استثنایی سونار را با پشتیبانی داخلی از طیف وسیعی از سونارهای سنتی و اسکن کننده CHIRP، سونار اسکن با وضوح فوق العاده بالا، و کل خط سونار همه جانبه Panoptix™، از جمله سونار اسکن زنده LiveScope™ ارائه می دهد. این نهمین افتخار متوالی گارمین در این بخش است.

 

Autopilot – Reactor™ 40 Hydraulic Autopilot with SmartPump v2

راکتور اولین سیستم خلبان خودکار تفریحی گارمین بود که از فناوری AHRS استفاده کرد و دارای قابلیت استفاده، انعطاف‌پذیری نصب و بسیاری ویژگی‌های دیگر است که برای هر کشتی ارزشمند است. با صفحه نمایش لمسی شیشه ای لبه به لبه جدید، ابزار خلبان خودکار GHC™ 50 نه تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه ناوبری را ساده و بدون دردسر می کند. برای 11 سال متوالی، گارمین رتبه برتر را در بخش خلبان خودکار دریافت کرده است.

 

سرگرمی چند رسانه ای – Fusion® Apollo™ RA770 Marine Stereo

این سیستم سرگرمی دریایی اولین صفحه نمایش لمسی استریوی دریایی با Apple AirPlay®، Wi-Fi داخلی و قابلیت اشتراک‌گذاری صدا در شبکه بود. این باعث می‌شود که دوره بردهای گارمین در این رده به هشت سال افزایش یابد.

 

AIS – Cortex® M1 Hub

هاب Cortex M1 با ترکیب فناوری پیشرفته پیشگیری از برخورد با هشدار پیشگیرانه، یک فرستنده پرسرعت smartAIS® و نظارت بر کشتی از راه دور را برای هشدار دادن به قایقران از خطرات برخورد ارائه می دهد و اطلاعات کلیدی در مورد وضعیت را برای آسان تر و موثرتر کردن ارتباطات ارائه می دهد. این دومین برد متوالی گارمین در رده AIS است.

 

ایمنی – GPSMAP 86sci

GPSMAP 86sci پرچم‌دار دستی دریایی گارمین، با نمودارهای ساحلی BlueChart® g3 و قابلیت‌های ارتباط ماهواره‌ای inReach®، از جمله پیام‌رسانی دو طرفه و ردیابی موقعیت، از پیش بارگذاری شده است. به علاوه، اتصال بی‌سیم با نمودارها و ابزارهای سازگار، آن را به یک برنامه افزودنی مجازی و پشتیبان‌گیری از یک سیستم دریایی داخلی تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید