اخبار

گارمین به عنوان نوآورترین شرکت دریایی در سال 2023 شناخته شد

lazy - جی پی اس کالا

گارمین به عنوان نوآورترین شرکت دریایی در سال 2023 شناخته شد

گارمین نوآورترین و شناخته شده ترین تولید کننده الکترونیک دریایی در جهان، مفتخر است که اعلام کند که توسط Soundings Trade Only، یک نشریه تجاری پیشرو در صنعت قایق رانی تفریحی، به عنوان نوآورترین شرکت دریایی برای سال 2023 معرفی شده است. برنامه جوایز سالانه شرکت‌های آینده‌اندیشی را که در حال تغییر صنعت دریایی از طریق محصولات جدید، فناوری‌ها، پایداری، فرآیندهای تولید، مسئولیت‌پذیری شرکتی و غیره هستند، به رسمیت می‌شناسد. جوایز در نمایشگاه بین‌المللی قایق‌سازان و کنفرانس (IBEX) که در 3 تا 5 اکتبر 2023 برگزار شد، اعلام شد.

برنامه جوایز سالانه ارزشمند، شرکت‌ها را در دسته‌های کلیدی نوآوری، از جمله نوع‌دوستی/آگاهی اجتماعی، توسعه و فناوری، فرهنگ نیروی کار، فرآیند تولید/زنجیره‌های تامین، ذهنیت راه‌اندازی و پایداری ارزیابی می‌کند. داوران به تعهد گارمین به ایجاد محصولاتی که زندگی مشتریانش را بهبود می بخشد، همراه با شهروندی شرکتی آن به عنوان عوامل اصلی متمایزکننده اشاره کردند.

این یک افتخار واقعی است که به عنوان نوآورترین شرکت در صنعت خود شناخته شوید. نوآوری سنگ بنای گارمین است. این نیروی محرکه ای است که ما را به جلو سوق می دهد و برای مشتریان ما ارزش ایجاد می کند. از توسعه محصول گرفته تا بازاریابی، ابتکارات نیروی کار، فرآیندهای تولید و فراتر از آن، نوآوری قلب و روح شرکت ما است. من می خواهم این افتخار شایسته را به کل تیم خود تبریک بگویم که فداکاری و تلاش هر روزه آنها را می شناسد. – جارود سیمور، معاون رئیس گارمین و رئیس بخش دریایی.

برنامه ها توسط تیمی از ویراستاران، نویسندگان و ناشران گروه رسانه ای Soundings Trade Only و AIM Media Group به همراه کارشناسان منتخب صنعت مورد ارزیابی قرار گرفتند و ده سازمان از شرکت های بزرگ جهانی تا استارت آپ های کوچک امسال در میان 28 شرکت کننده شناخته شدند. این ششمین سال متوالی گارمین است که در این فهرست معتبر قرار می گیرد.

مایلیم به گارمین و همه برندگان جوایز به خاطر گام‌های بزرگی که در سال گذشته برای پیشبرد سوزن نوآوری برداشتند تبریک بگوییم. نوآوری چیزی است که ما را به جلو سوق می دهد و تجربه قایق رانی را برای مشتریان نهایی ایمن تر، لذت بخش تر و آسان تر می کند، که برای کل صنعت خوب است.” -گری رایش، سردبیر Soundings Trade Only

 

محصولات گارمین که در داخل برای زندگی در بیرون طراحی شده اند، زندگی ماهیگیران، ملوانان، دریانوردان و علاقه مندان به قایق را در همه جا متحول کرده اند. گارمین متعهد به توسعه نوآورانه‌ترین، با کیفیت‌ترین و آسان‌ترین لوازم الکترونیک دریایی که صنعت تاکنون شناخته است، معتقد است هر روز فرصتی برای نوآوری و فرصتی برای شکست دادن دیروز است. گارمین برای نهمین سال متوالی از سوی انجمن ملی الکترونیک دریایی (NMEA) به عنوان سازنده سال انتخاب شد. دیگر برندهای دریایی Garmin عبارتند از Navionics® و JL Audio®.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید