اخبار

گارمین ویژگی‌های جدیدی را با به‌روزرسانی عمومی 14.68 برای سری مالتی اسپرت ارائه می‌کند.

garmin epix 2 pro

گارمین ویژگی‌های جدیدی را با به‌روزرسانی عمومی 14.68 برای سری مالتی اسپرت ارائه می‌کند.

گارمین به‌روزرسانی نرم‌افزار عمومی نسخه 14.68 را برای ساعت‌ هوشمند گارمین Fenix 7،ساعت‌ هوشمند گارمین Epix 2، Enduro 2،ساعت‌ هوشمند گارمین Quatix 7 و ساعت‌ هوشمند گارمین MARQ 2 منتشر کرده است. پیش از این، این به روز رسانی به طور انحصاری در دسترس کاربرانی بود که در برنامه بتا ثبت نام کرده بودند. این نسخه بهبودهای قابل توجهی را در مقایسه با نرم افزار قدیمی نسخه 13.22 ارائه می دهد که چندین ماه پیش بین همه کاربران توزیع شده است.

از زمان عرضه نسخه 13.22، گارمین چندین فعالیت را به مدل های غیر حرفه ای اضافه کرده است، مانند فوتبال آمریکایی، هاکی روی یخ، فوتبال/فوتبال، دیسک نهایی، کریکت، سافت بال، تیراندازی با کمان و BMX. کاربران اکنون می‌توانند از برنامه‌های بازی و تمرین و بهینه‌سازی ویژگی‌های گلف مانند رابط کاربری مجازی Caddy لذت ببرند. پشتیبان‌گیری و بازیابی تنظیمات دستگاه اضافه شده است، و می‌توانید چندین مکان را در برنامه هواشناسی روی دستگاه انتخاب کنید. جزئیات بیشتر از تغییرات لاگ را می توانید در اینجا بیابید.

گارمین از دارندگان ساعت‌های هوشمند که پس از نصب نرم‌افزار جدید با مشکل مواجه می‌شوند، درخواست کرده است که آنها را در انجمن ثبت کنند. چندین کاربر  ساعت‌ هوشمند گارمین Fenix 7 و ساعت‌ هوشمند گارمین Epix (Gen 2) گزارش داده اند که پوشیدنی آنها پس از به روز رسانی از کار افتاده است. گارمین هنوز به این موضوع پاسخ نداده است. این شرکت خاطرنشان می کند که به روز رسانی 14.68 چرخه بتا 14.xx را به پایان می رساند، اگرچه مشخص نکرده است که فاز بعدی، احتمالاً دوره 15.xx، چه زمانی آغاز می شود. لیست کامل ساعت های هوشمند سازگار در زیر ارائه شده است. شایان ذکر است که ساعت‌های هوشمند گارمین Tactix 7 و ساعت‌های هوشمند گارمین MARQ Aviator Gen 2 واجد شرایط این به‌روزرسانی نیستند.

ساعت های هوشمند سازگار:

Fenix 7
Fenix 7 Pro
Fenix 7x
Fenix 7x Pro
Fenix 7s
Fenix 7s Pro
Epix
Epix Pro
Enduro 2
Quatix 7
MARQ Gen 2

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید