اخبار

گارمین بروزرسانی چندین ویژگی را در ساعت های منتخب منتشر کرد

lazy - جی پی اس کالا

گارمین بروزرسانی چندین ویژگی را در ساعت های منتخب منتشر کرد

گارمین امروز به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار و ویژگی‌های جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند منتخب، از جمله Enduro™ 2، سری epix™ (Gen 2)، سری fēnix® 7، سری Forerunner®، سری Venu® 3 و موارد دیگر اعلام کرد. این ویژگی های جدید می تواند به مشتریان کمک کند تا بدن خود را بهتر بشناسند و آموزش خود را به سطح بالاتری برسانند.

 

ویژگی های قابل توجه در این نسخه نرم افزار رایگان عبارتند از:
  • تشخیص چرت: به‌طور خودکار چرت‌ها را ردیابی یا ثبت کنید و یاد بگیرید که چگونه می‌تواند برای بدن مفید باشد و زمان و مدت پیشنهادی که باید باشد.
  • دمای پوست: وقتی ساعت را برای خواب می‌پوشید، ببینید میانگین دمای پوست در طول زمان چگونه تغییر می‌کند، که می‌تواند مربوط به فعالیت اخیر، محیط خواب، بیماری‌های احتمالی و موارد دیگر باشد.
  • بهبودهای نظارت بر انرژی با باتری بدنه: جزئیات و بینش شخصی حتی بیشتر در مورد چگونگی تأثیر خواب، چرت، فعالیت های روزانه و استرس به طور خاص بر سطح انرژی دریافت کنید – حتی هر شب خلاصه ای روزانه از مصرف انرژی در طول روز را دریافت کنید.
  • پویایی دویدن مبتنی بر مچ: معیارهای مهم دویدن مانند سرعت، طول گام، زمان تماس با زمین و موارد دیگر را برای بهبود فرم دویدن اندازه‌گیری کنید.
  • قدرت دویدن مبتنی بر مچ دست: بر اساس میزان قدرتی که بدن در طول دویدن اعمال می‌کند، تلاش و تمرین را به دقت مدیریت کنید.
  • افزایش فعالیت اسکی: به طور مداوم یک فعالیت کامل را ضبط کنید، حتی زمانی که روی تله کابین و در حین دویدن در سراشیبی، برای ثبت دقیق تری از معیارهایی مانند ضربان قلب، زمان فعالیت و ارتفاع.
  • تصاویر اعلان هوشمند: کاربران دارای یک تلفن هوشمند Android™ سازگار اکنون می توانند عکس هایی را که دریافت می کنند مستقیماً روی صفحه ساعت خود مشاهده کنند.
  • بهبودهای Face It: داده‌های بیشتری را با استفاده از Face It در برنامه Connect IQ™ به صفحه‌های ساعت آنالوگ یا دیجیتال قابل تنظیم اضافه کنید.
  • یکپارچه سازی صورت Dexcom Watch: افراد مبتلا به انواع دیابت (دیابت نوع 1، نوع 2 یا دیابت بارداری) که از سیستم مانیتورینگ مداوم گلوکز (CGM) Dexcom G6 یا Dexcom G7 و یک ساعت هوشمند گارمین سازگار استفاده می کنند، می توانند سطوح و روند گلوکز خود را مشاهده کنند.

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری شروع به عرضه به دستگاه‌های سازگار کرده‌اند. مشتریان می توانند با فعال کردن به روز رسانی خودکار از دستگاه خود و همگام سازی با Garmin Connect یا با استفاده از Garmin Express، ساعت هوشمند خود را به روز کنند.

 

محصولات گارمین که در داخل برای زندگی در بیرون طراحی شده اند، زندگی ماجراجویان، ورزشکاران و علاقه مندان به فضای باز را در همه جا متحول کرده اند. گارمین که متعهد به توسعه محصولاتی است که تجارب را بهبود می بخشد و زندگی را غنی می کند، معتقد است هر روز فرصتی برای نوآوری و فرصتی برای شکست دادن دیروز است.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن ۸۸۸۸۰۰۳۴-۰۲۱ شرکت اطلس رهنگارآریا نمایندگی گارمین تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید