دسته‌بندی نشده

گارمین برنده شش جایزه نوآوری CES 2024 شد

گارمین برنده شش جایزه نوآوری CES 2024 شد

گارمین برنده شش جایزه نوآوری CES 2024 شد 

گارمین امروز اعلام کرد که شش جایزه نوآوری CES® 2024، از جمله جایزه بهترین نوآوری را برای طراحی و مهندسی فوق‌العاده در بسیاری از دسته‌بندی‌های محصولات فناوری مصرف‌کننده دریافت کرده است. برنامه جوایز سالانه که توسط انجمن های فناوری مصرف کننده (CTA) تولید و تولید می شود، ساعت هوشمند تناسب اندام و سلامت پیشرفته Venu 3 را با سه جایزه به همراه epix™ Pro، MARQ® Golfer—Carbon Edition و Autoland Autonomous Aircraft گارمین به رسمیت شناخت. مقاوم سازی سیستم فرود.

«این مایه افتخار است که برای پیشرفت نوآوری در بسیاری از بازارهایی که به آنها خدمت می‌کنیم، شناخته می‌شویم. در گارمین، مأموریت ما ایجاد محصولاتی است که شور و شوق مردم را برانگیزد – خواه این تمرین برای اولین 5K آنها، رفتن به باشگاه بعد از کار، بازی در 18 سوراخ، صعود به یک کوه، یا پرواز دوستان و خانواده آنها در سراسر کشور باشد. این جوایز گواهی بر تعهد ما به طراحی، تولید و ارائه محصولات برتر است که بخش مهمی از زندگی مشتریان ما است.

محصولات گارمین برنده جایزه و دسته بندی های مربوط به آنها عبارتند از:
Venu 3

برنده بهترین نوآوری؛ دسته بندی ورزش و تناسب اندام Honoree; رده دسترس پذیری Honoree

سری ساعت های هوشمند Venu 3 با داشتن بینش های تناسب اندام گسترده، نمایشگرهای لمسی زیبا AMOLED و عمر باتری چشمگیر تا 14 روز به کاربران کمک می کند تصویر کامل تری از سلامت خود داشته باشند. سری Venu 3 علاوه بر معیارهای سلامتی 24 ساعته، باتری بهبودیافته بدنه و تشخیص خواب و تشخیص چرت شخصی‌شده جدید، اولین ساعت هوشمند گارمین است که بینش سلامت شخصی و ویژگی‌های تناسب اندام را برای کاربران ویلچر ارائه می‌کند – به آنها اجازه می‌دهد فشارها را ردیابی کنند، دنبال کنند. تمرینات مخصوص ویلچر و موارد دیگر. با حالت جدید فونت بزرگ، از بین دو اندازه مختلف فونت برای خوانایی بهینه انتخاب کنید و به لطف بلندگو و میکروفون داخلی (در صورت جفت شدن با گوشی هوشمند سازگار) مستقیماً از ساعت به تماس‌های تلفنی یا پیام‌های متنی پاسخ دهید.

MARQ Golfer-Carbon Edition

رده فناوری های پوشیدنی Honoree

اوج مواد ممتاز، لوکس و عملکرد، MARQ Golfer-Carbon Edition یک ساعت ابزار مدرن است که از 130 لایه فیبر کربن ذوب شده ساخته شده است و آن را سبک‌ترین و قوی‌ترین ساعت MARQ تاکنون ساخته است. این ساعت با صفحه نمایش لمسی خیره کننده AMOLED و لنز یاقوت کبود گنبدی، مواد ساخته شده ماهرانه – از جمله بند چرمی سوراخ‌دار FKM – و عمر باتری تا 16 روز، این ساعت برای ماجراجویی در داخل و خارج از کورس آماده است. MARQ Golfer – Carbon Edition که با دقت در ذهن گلف باز ساخته شده است، دارای بیش از 43000 زمین گلف از پیش بارگذاری شده از سراسر جهان و ابزارهای پیشرفته ای مانند Virtual Caddie، PlaysLike distance و Green Contour data1 است.

ساعت هوشمند گارمین اپیکس پرو

رده فناوری های پوشیدنی Honoree

ساعت هوشمند GPS چند ورزشی نهایی برای ورزشکارانی که مصالحه نمی کنند، سری epix Pro یک صفحه نمایش لمسی AMOLED شفاف، طراحی مقاوم و عمر باتری استثنایی تا 31 روز در حالت ساعت هوشمند ارائه می دهد. با سنسور ضربان قلب بهینه‌سازی‌شده برای افزایش ردیابی عملکرد، با پایش سلامت و معیارهای تناسب اندام در تمام روز بارگیری می‌شود تا به کاربران کمک کند فعال بمانند، از جمله فعالیت‌های از پیش بارگذاری‌شده جدید برای فوتبال، فوتبال، بسکتبال و موارد دیگر. به علاوه، با سه گزینه اندازه – 42 میلی‌متر، 47 میلی‌متر و 51 میلی‌متر – برای تناسب بهتر با هر مچ، چراغ قوه LED داخلی و ویژگی‌های نقشه‌برداری ممتاز مانند فناوری SatIQ™ و نقشه‌های TopoActive از پیش بارگذاری‌شده برای کمک به کاوش‌کنندگان در مسیر خود، افزودنی عالی برای هر مچ است.

گارمین اتولند – بهسازی سیستم فرود خودکار هواپیما

رده فناوری خودرو و تحرک پیشرفته Honoree

گارمین اتولند اولین سیستم تایید شده جهان در نوع خود با قابلیت فعال سازی در مواقع اضطراری برای کنترل خودکار و فرود هواپیما بدون دخالت انسان است. در مواقع اضطراری، مانند ناتوانی خلبان، مسافری که در هواپیما است می تواند با فشار ساده یک دکمه اختصاصی، Autoland را برای فرود هواپیما فعال کند. Autoland همچنین می تواند به طور خودکار فعال شود اگر سیستم تشخیص دهد که لازم است. پس از فعال شدن، سیستم بلافاصله مسیر پرواز به مناسب ترین فرودگاه و باند فرودگاه را محاسبه می کند – در حالی که از زمین و آب و هوای نامساعد اجتناب می کند – یک رویکرد را آغاز می کند و به طور خودکار هواپیما را فرود می آورد. این فناوری انقلابی که قبلاً در هواپیماهای تولیدی جدید منتخب موجود بود، اکنون به عنوان یک راه حل مقاوم سازی ارائه می شود.

نمایشگاه CES 2024 از 9 تا 12 ژانویه در لاس وگاس، نوادا برگزار می‌شود، جایی که گارمین محصولات برنده جوایز خود و موارد دیگر را در غرفه شماره 3519 در سالن LVCC غربی به نمایش می‌گذارد.

گارمین برنده شش جایزه نوآوری CES 2024 شد.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا نمایندگی گارمین تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید