اخبار

گارمین برای خرید JL Audio، یک تولید کننده راه حل های صوتی بسیار مورد توجه، قرارداد خرید امضا می کند

garmin jl

Garmin، امروز اعلام کرد که برای خرید JL Audio، یک شرکت خصوصی آمریکایی که راه‌حل‌های صوتی برای مشتریان دریایی، خودروهای پس از فروش، ورزش‌های قدرتی، خانگی و RV را طراحی و تولید می‌کند، قراردادی قطعی امضا کرده است.

“تجربه صوتی گسترده JL Audio فرصت های جدیدی را برای ارائه ویژگی های صوتی برتر در طیف گسترده ای از بازارها و محصولات ما ایجاد می کند. نام تجاری JL Audio در سراسر جهان به دلیل ارائه یک تجربه صوتی برتر که توسط همکاران با استعداد و اختصاصی آنها ممکن شده است شناخته شده است. ما مشتاقانه منتظر استقبال از تیم JL Audio در خانواده گارمین هستیم.” -کلیف پمبل، رئیس و مدیرعامل گارمین

JL Audio با بیش از چهار دهه تجربه، محصولات و لوازم جانبی صوتی ممتاز، از جمله بلندگوها، آمپلی‌فایرها، ساب ووفرها و سایر قطعات صوتی را ارائه می‌کند.

“JL Audio دیدگاه گارمین را برای ارائه راه حل های فناوری منحصر به فرد، پشتیبانی شده توسط تحقیق و توسعه و مهندسی معنی دار دارد. ما از فرصتی برای ادغام در اکوسیستم محصول گارمین هیجان زده هستیم. JL Audio به دانش صوتی و تخصص مهندسی برای ایجاد محصولات صوتی عالی برای سال های طولانی کمک می کند. بیا.” – لوسیو پرونی، بنیانگذار و مدیرعامل JL Audio

دفتر مرکزی JL Audio در Miramar، فلوریدا واقع شده است و بیش از 600 کارمند دارد. انتظار می رود تکمیل این خرید تا پایان سال 2023 اتفاق بیفتد و منوط به تاییدیه های نظارتی مرسوم و شرایط بسته شدن است. تمام محصولات JL Audio موجود پس از بسته شدن همچنان پشتیبانی می‌شوند و مشتریان می‌توانند انتظار داشته باشند که همان خدمات مشتری عالی را دریافت کنند. شرایط مالی خرید فاش نخواهد شد.

محصولات گارمین که از درون برای زندگی در بیرون مهندسی شده اند، انقلابی در بازارهای هوانوردی، خودروسازی، تناسب اندام، دریایی و بازارهای بیرونی ایجاد کرده اند. گارمین معتقد است هر روز فرصتی برای نوآوری و فرصتی برای شکست دادن دیروز است که به مردم کمک می کند تا از زمانی که صرف تعقیب علایق خود می کنند حداکثر استفاده را ببرند. از اتاق خبر گارمین دیدن کنید، به تیم رسانه ای ما ایمیل بزنید، با @garmin در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید، یا وبلاگ ما را دنبال کنید.

درباره Garmin Ltd. Garmin Ltd. در سوئیس ثبت شده است و شرکت های تابعه اصلی آن در ایالات متحده، تایوان و بریتانیا واقع شده اند. Garmin یک علامت تجاری ثبت شده Garmin Ltd. یا شرکت های تابعه آن است. تمام مارک های دیگر، نام محصول، نام شرکت، علائم تجاری و علائم خدمات، دارایی صاحبان مربوطه می باشد. تمامی حقوق محفوظ است.

اطلاعیه در مورد اظهارات آینده نگر:
این نسخه شامل اظهارات آینده نگر در مورد Garmin Ltd. و تجارت آن است. چنین اظهاراتی بر اساس انتظارات فعلی مدیریت است. رویدادها و شرایط آینده‌نگر مورد بحث در این نسخه ممکن است رخ ندهند و نتایج واقعی ممکن است به دلیل عوامل خطر شناخته‌ شده و ناشناخته و عدم قطعیت‌های مؤثر بر گارمین، از جمله، اما نه محدود به، عوامل خطر فهرست‌شده در گزارش سالانه، تفاوت اساسی داشته باشد. فرم 10-K برای سال منتهی به 31 دسامبر 2022 که توسط Garmin در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت شده است (شماره پرونده کمیسیون 0-31983). یک کپی از این فرم 10-K در www.garmin.com/en-US/company/investors/earnings/ موجود است. هیچ بیانیه آینده نگری را نمی توان تضمین کرد. اظهارات آینده نگر فقط از تاریخی که در آن ساخته شده اند صحبت می کنند و گارمین هیچ تعهدی برای به روز رسانی یا تجدید نظر عمومی هر بیانیه آینده نگر، چه در نتیجه اطلاعات جدید، رویدادهای آینده، یا موارد دیگر، ندارد.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید