اخبار

گارمین برای بیستمین سال متوالی به مقام برتر در پشتیبانی محصولات دست یافت

گارمین برای بیستمین سال متوالی به مقام برتر در پشتیبانی محصولات دست یافت.

گارمین برای بیستمین سال متوالی به مقام برتر در پشتیبانی محصولات دست یافت.

گارمین امروز اعلام کرد که برای بیستمین سال متوالی مفتخر به کسب مقام برتر در نظرسنجی حمایت از محصولات اویونیک (AIN) 2023 Aviation International News (AIN) شده است. Garmin رتبه های برتر را در هر دسته از نظرسنجی، از جمله هزینه برنامه های ساعتی، هزینه قطعات، در دسترس بودن قطعات، پاسخ AOG، اجرای گارانتی، کتابچه راهنمای فنی، نمایندگان فنی و قابلیت اطمینان کلی اویونیک دریافت کرد.

«این دستاورد مهم بدون کل تیم اختصاصی ما انجام نمی شد. از استخدام و آموزش تیم ما گرفته تا طراحی اولیه و صدور گواهینامه یک محصول، ایجاد دستورالعمل‌ها، آموزش تکنسین‌های نصب و بهبود زیرساخت‌های مورد نیاز برای پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از اویونیک ما، واقعاً یک تلاش بی‌نظیر است. امکانات تولیدی که اخیراً توسعه یافته‌ایم، همراه با قابلیت‌های بیشتر تعمیرات محصول، همچنین گواهی بر تعهد ما به چرخه عمر اویونیک گارمین و تجربه مشتریانمان با ما است. من می‌خواهم به کل تیم ما به خاطر این موفقیت چشمگیر که کار فداکارانه آنها را به رسمیت می‌شناسد تبریک بگویم.» -فیل استراوب، معاون اجرایی و مدیر عامل گارمین، هوانوردی

طی 20 سال گذشته، گارمین به طور تصاعدی رشد کرده است و خطوط تولید و بازارهای خود را گسترش داده است، اما ارائه پشتیبانی با کیفیت عالی به مشتریان خود در خط مقدم ماموریت ما باقی مانده است. ما تلاش می کنیم هر سال در هر رده ای بهتر باشیم و در سال های آینده نیز این کار را ادامه خواهیم داد.” -لی مور، مدیر پشتیبانی محصولات اویونیک گارمین

نظرسنجی سالانه پشتیبانی محصول AIN منحصراً بر پاسخ‌های مستقیم کاربران جت‌های تجاری، هواپیماهای توربوپراپ تحت فشار و هلیکوپترهای توربین است. این نظرسنجی محدود به خوانندگان واجد شرایط AIN است – به این معنی که نتایج بر اساس نظرات حرفه‌ای بی‌طرفانه گرفته شده توسط بیش از 500 پاسخ‌دهنده است که نماینده حدود 2000 هواپیما هستند.

در سال گذشته، تیم پشتیبانی محصولات اویونیک گارمین پیشرفت های قابل توجهی را برای پیشبرد پشتیبانی ارائه شده به مالکان و اپراتورهای هواپیما انجام داده است، از جمله:

  • نقل مکان به دفاتر جدید در پردیس دفتر مرکزی گارمین ایالات متحده در اولاته، کانزاس – بخشی از یک توسعه 4 میلیون دلاری که شامل یک مرکز تجاری جدید هوانوردی با آزمایشگاه‌های مهندسی، امکانات آموزشی و فضاهای ملاقات اختصاصی است.
  • راه‌اندازی آکادمی نمایندگی هوانوردی گارمین برای ارائه فرصت‌های آموزشی جدید اویونیک برای تکنسین‌های نصب و مدیران اویونیک، و همچنین نکات و ترفندهای نصب مفید.
  • سازماندهی مجدد تیم‌های پشتیبانی فروشنده گارمین برای ارائه پشتیبانی فنی منطقه‌ای – بهبود زمان پاسخگویی و بهبود روابط با تکنسین‌های نصب.
  • گسترش انجمن آنلاین گارمین برای فروشندگان هوانوردی برای به اشتراک گذاشتن نکات نصب و بهره مندی از تجربه جمعی شبکه جهانی نمایندگی گارمین.
  • گسترش قابلیت چت زنده برای گنجاندن وب‌سایت flyGarmin.com – افزایش پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های پایگاه داده اویونیک.
  • ادامه افزایش عمق و وسعت محتوای پرسش‌های متداول موجود در وب‌سایت مرکز پشتیبانی هوانوردی گارمین تا امکان پشتیبانی شهودی و جامع‌تر برای مشتریان فراهم شود.

برای خواندن گزارش کامل نظرسنجی 2023 AIN، اینجا را کلیک کنید. برای تماس با تیم پشتیبانی محصول برنده جوایز ما یا دسترسی به کتابخانه مواد آموزش الکترونیکی ما، به fly.garmin.com/support مراجعه کنید.پ

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید