اخبار

گارمین اولین ردیاب سگ مبتنی بر سلولی خود را ارائه می دهد: Alpha LTE

lazy - جی پی اس کالا

گارمین امروز Alpha LTE، اولین ردیاب سگ مبتنی بر سلولی این شرکت را معرفی کرد. این دستگاه کوچک و مستحکم به قلاده‌های سگ موجود متصل می‌شود و با برنامه جدید آلفا جفت می‌شود و به نگهبانان سگ اجازه می‌دهد تا حرکات حیوان خانگی خود را مستقیماً از یک تلفن هوشمند سازگار ردیابی کنند. اگر قابلیت‌های ردیابی اضافی مورد نظر باشد، Alpha LTE را می‌توان با گوشی‌های سازگار Garmin برای ردیابی LTE و سنتی VHF جفت کرد.

 

جمع و جور و کاربر پسند

Alpha LTE را می توان به راحتی به برنامه Alpha و یک تلفن هوشمند سازگار متصل کرد و موقعیت مکانی را در هر جایی که LTE در دسترس باشد فعال می کند. با ابعاد 70mm x 35.8mm x 30.7mm و وزن تنها 50 گرم، می توان آن را به اکثر قلاده های سگ موجود متصل کرد. باتری لیتیوم یون قابل شارژ تا 18 ساعت دوام می آورد. برای شکار طولانی‌تر یا زمانی که شارژ کردن هر روز امکان‌پذیر نیست، نرخ تازه‌سازی را می‌توان تنظیم کرد و زمان اجرا را تا ۷۵ ساعت افزایش داد. به لطف استفاده از Multi-GNSS، Alpha LTE دریافت ماهواره ای را حتی در شرایط سخت ارائه می دهد.

 

همیشه در تماس

ویژگی نقشه در برنامه آلفا به نقشه برداری از زمین کمک می کند و در عین حال مکان سگ را در زمان واقعی ردیابی می کند. نقاط راه و مکان‌هایی مانند صندلی‌های بلند، دوربین‌ها، تابلوهای بازی، مسیرها و مشاهده‌های بازی نیز می‌توانند در برنامه علامت‌گذاری و به اشتراک گذاشته شوند.

 

امکانات بیشتر

به لطف سازگاری آن با دستگاه های ردیاب سگ دستی Garmin VHF مانند Alpha 300i K و T20 K، Alpha LTE می تواند به عنوان یک سیستم افزونگی برای نقاط ردیابی اضافی هنگام شکار در توپوگرافی دشوار با دید محدود عمل کند. به لطف فناوری Smart Switching Garmin که به طور خودکار بین LTE و VHF سوئیچ می‌کند، نقاط ردیابی VHF و Alpha LTE بدون وقفه به گوشی ارسال می‌شوند تا بهترین ردیابی ممکن را برای هر مکان شکار فراهم کنند.

 

ردیاب سگ همچنین دارای چراغ های LED چند رنگ است که می تواند از طریق برنامه آلفا فعال و سفارشی شود. این امر امکان ردیابی سگ را حتی در شرایط نوری ضعیف و افزایش دید سگ در صورت نزدیک شدن به جاده یا گم شدن می دهد. برای این مورد، Alpha LTE دارای یک حالت نجات است که با کاهش نرخ تازه سازی، عمر باتری ردیاب را افزایش می دهد. این امر زمان بیشتری را برای یافتن و متعاقباً نجات سگ باقی می گذارد.

 

Alpha LTE دارای بلوتوث و ANT فعال است و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار بی‌سیم و تنظیمات قلاده را مستقیماً بین دستگاه سگ و برنامه آلفا امکان‌پذیر می‌سازد.

 

سری Alpha LTE اکنون با قیمت خرده فروشی توصیه شده 299.99 یورو در دسترس است و برنامه های خدمات LTE به طور جداگانه در دسترس هستند.

 

سری Alpha LTE در جزئیات

RRP: 299.99 یورو؛ فورا در دسترس است

  • نسل جدید ردیاب سگ با استاندارد LTE
  • می تواند به عنوان ردیاب مستقل یا اضافی به یقه موجود متصل شود
  • سازگار با دستگاه های ردیاب سگ گارمین آلفا
  • فناوری سوئیچینگ هوشمند به طور خودکار بین موقعیت LTE و VHF سوئیچ می‌کند و هنگامی که دریافت VHF در دسترس نیست، ارتباط با گوشی را کنترل می‌کند.
  • در حالت مستقل، ردیابی سگ بدون دستگاه دستی با استفاده از تلفن هوشمند سازگار و برنامه Garmin Alpha امکان پذیر است.
  • عمر باتری مستقل: تا 6.5 ساعت با ردیابی 5 ثانیه، تا 45 ساعت با ردیابی 2 دقیقه
  • وزن سبک 50 گرم
  • ضد آب تا 1ATM
  • پشتیبانی از Multi-GNSS (GPS، GLONASS و Galileo)
  • نرخ تازه سازی تا 5 ثانیه
  • چراغ های مکان یاب LED

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن ۸۸۸۸۰۰۳۴-۰۲۱ شرکت اطلس رهنگارآریا نمایندگی گارمین ایران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید