اخبار

گارمین از دوچرخه هوشمند Tacx NEO 3M رونمایی کرد

گارمین از دوچرخه هوشمند Tacx NEO 3M رونمایی کرد

گارمین از دوچرخه هوشمند Tacx NEO 3M رونمایی کرد

گارمین امروز Tacx® NEO 3M را معرفی کرد، دقیق ترین و قوی ترین مربی هدایت مستقیم خود با حرکت چند جهته برای ارتقاء عملکرد سواری به سطح بعدی. جدیدترین مربی هوشمند داخلی صفحات حرکتی یکپارچه را اضافه می کند تا دوچرخه سواران از سواری راحت و واقعی تری لذت ببرند. Tacx NEO 3M همچنین بر روی سیستم ترمز موتور الکترومغناطیسی نوآورانه خود ساخته شده است تا یک چرخ لنگر مجازی ارائه دهد که به دوچرخه سواران اجازه می دهد تا احساس سواری در انواع جاده ها و حتی سراشیبی را تجربه کنند. به علاوه، به طور یکپارچه با برنامه Tacx Training™ ادغام می‌شود تا دوچرخه‌سواران بتوانند تمرینات برنامه تمرینی همگام‌سازی شده از تقویم Garmin Connect™ خود را تکمیل کنند، در GroupRides مجازی شرکت کنند، در سواری‌های آموزشی با حرفه‌ای‌های WorldTour شرکت کنند و ویدیوهای همه جانبه‌ای را از زیباترین مسیرها و مکان ها در سراسر جهان  تجربه کنند.

“هدف ما این است که تمرینات داخل سالن را تا حد امکان واقعی سازیم تا جایی که ممکن است برای سواری در فضای باز آنها و ما مفتخریم که این کار را با معرفی Tacx NEO 3M انجام دهیم – تنها مربی ای که حرکت چند جهتی داخلی، چرخ فلایویل مجازی و موتور آهنربایی اکنون، دوچرخه‌سواران می‌توانند از ویژگی‌ها و فناوری‌هایی که در هیچ جای دیگری نمی‌توانند آن را بیابند، بهره ببرند و در نتیجه، سطح تمرینات خود را مانند قبل افزایش دهند.» – دن بارتل، معاون گارمین در بخش فروش جهانی مصرف کنند.

تمرینات داخل سالن خود را به سطح بالاتری ببرید

Tacx NEO 3M واقع بینانه ترین سواری در فضای داخلی را با معیارهای آموزشی و عملکرد پیشرفته ارائه می دهد، از جمله:

  • حرکت چند جهته: صفحات حرکتی تعبیه شده با اضافه کردن حرکت از جلو به عقب، خم شدن طبیعی مربی را از پهلو به پهلو تکمیل می کند و به دوچرخه سواران اجازه می دهد در موقعیت طبیعی تری برای تمرین موثرتر حرکت کنند. حتی می توان صفحات را به دلخواه روشن و خاموش کرد.
  • احساس واقعی جاده: چرخ طیار مجازی احساس سواری در انواع جاده‌ها – مانند سنگفرش و شن – را شبیه‌سازی می‌کند تا به دوچرخه‌سواران کمک کند در زمین‌های مختلف تمرین کنند.
  • ادغام برنامه: علاوه بر ادغام با برنامه آموزش Tacx، با سایر پلتفرم های آموزشی محبوب و سوارکاری مجازی مانند TrainerRoad و Zwift ارتباط برقرار کنید، سپس به طور خودکار داده های سواری را در برنامه Garmin Connect آپلود کنید.
  • شیب های شبیه سازی شده: با تمرین بر روی شیب های شبیه سازی شده واقعی تا شیب 25 درصد، سخت ترین صعودها را شکست دهید – و همچنین شبیه سازی فرود را تجربه کنید.
  • دقت قدرت: اندازه‌گیری‌های عملکردی از جمله قدرت، سرعت و آهنگ با دقت 1% در طیف وسیع‌تری از خروجی‌های برق برای برآورده کردن خواسته‌های دوچرخه‌سواران در تمام سطوح انجام می‌شود.
  • آماده برای سرعت دوچرخه سواری : حداکثر پایداری را حتی در حین سرعت های انفجاری تا 2200 وات داشته باشید.
  • اینرسی دینامیک: حس حرکت رو به جلو را بر اساس وزن، سرعت و گرادیان دوچرخه سوار حفظ کنید.
  • حالت ERG: اهداف قدرت به طور خودکار در طول تمرین در این حالت تنظیم می شوند.
  • طراحی استثنایی: آهنرباها لرزش را به حداقل می‌رسانند و یک مربی فوق‌العاده ساکت را ایجاد می‌کنند در حالی که نشانگر LED داخلی رنگ‌ها را تغییر می‌دهد تا نشان دهد دوچرخه‌سوار چقدر فشار می‌آورد. دوچرخه‌سواران همچنین می‌توانند بدون وصل کردن مربی به برق بروند و یک دسته جدید یکپارچه حمل و نقل را آسان‌تر می‌کند.
با برنامه آموزش Tacx از سواری خود بیشتر بهره ببرید

از برنامه آموزش Tacx در تلفن هوشمند یا تبلت سازگار استفاده کنید تا: تمرینات برنامه تمرینی را از برنامه Garmin Connect کامل کنید. دسترسی به فیلم های آموزشی با کیفیت بالا از سراسر جهان؛ در سواری های آموزشی در کنار تیم های حرفه ای WorldTour شرکت کنید. با GroupRide در سراسر جهان با دوستان خود ارتباط برقرار کنید، آموزش دهید و سوار شوید. و چالش های کامل برای کسب نشان در Garmin Connect2. دوچرخه‌سواران می‌توانند با خرید NEO 3M از اشتراک رایگان سه ماهه برنامه آموزش Tacx استفاده کنند.

Tacx NEO 3M با یک  کاست 11 سرعته از پیش نصب شده جدید، فرآیند نصب یکپارچه درون برنامه ای از طریق برنامه Tacx Training و بدون نیاز به کالیبراسیون، آماده سوار شدن است. دوچرخه سواران همچنین می توانند از یک آداپتور جدید (فروش جداگانه) استفاده کنند تا اتصال قوی تر و پایدارتری برای مسابقات مجازی از طریق فناوری اترنت یا Wi-Fi® داشته باشند. Tacx NEO 3M که اکنون در دسترس است، قیمت خرده فروشی پیشنهادی 1999.99 دلار دارد.

گارمین از مربی هوشمند Tacx NEO 3M رونمایی کرد

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا نمایندگی گارمین تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید