اخبار

رونمایی گارمین از مانیتور ضربان قلب HRM-Fit

گارمین از مانیتور ضربان قلب HRM-Fit برای زنان رونمایی کرد

گارمین از مانیتور ضربان قلب HRM-Fit برای زنان رونمایی کرد.

Garmin امروز HRM-Fit، (سنسور ضربان قلب گارمین اچ ار ام فیت) جدیدترین مانیتور ضربان قلب خود را که برای زنان ساخته شده است، معرفی کرد. با طراحی گیره دار، به سوتین های ورزشی با پشتیبانی متوسط و بالا متصل می شود تا راحتی را به حداکثر برساند و در عین حال ضربان قلب و داده های تمرینی را به دقت ثبت کند.سنسور ضربان قلب گارمین HRM-Fit همچنین به اندازه کافی همه کاره است تا در فعالیت هایی مانند دویدن، دوچرخه سواری در داخل و خارج از خانه، تمرینات قدرتی، HIIT و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

«HRM-Fit که با در نظر گرفتن راحتی طراحی شده است، یک ابزار آموزشی هدفمند است که به طور خاص برای مشتریان زن ما ایجاد شده است. فرقی نمی‌کند برای دویدن یا کلاس HIIT شرکت کنید، به راحتی به بند پایینی یک سوتین ورزشی متصل می‌شود و ضربان قلب و داده‌های تمرینی دقیقی را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند با ردیابی روش‌های حرکت، بدن خود را بهتر بشناسید. – سوزان لیمن، معاون بازاریابی جهانی مصرف کننده گارمین

متناسب طراحی شده است

آزادانه حرکت کنید و با HRM-Fit آن را عرق کنید. این یکپارچه به سوتین‌های ورزشی با پشتیبانی متوسط و بالا – از جمله سوتین‌های آدیداس، آتلتا، NOBULL، Under Armour و غیره – متصل می‌شود تا حرکت را به حداقل برساند و راحتی را افزایش دهد.

برای دویدن ساخته شده است

HRM-Fit به ورزشکاران کمک می کند تا محدودیت های خود را با ابزارهای تمرینی محبوب از جمله:

قابلیت اتصال: داده‌های دقیق و بی‌درنگ ضربان قلب و عملکرد را به ساعت‌های هوشمند Garmin و رایانه‌های دوچرخه‌سواری Edge، تجهیزات تناسب اندام سازگار، برنامه Tacx Training و موارد دیگر انتقال دهید.
گزینه‌های تمرین: داده‌های دقیق ضربان قلب را برای انواع فعالیت‌ها، از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری داخل و خارج از خانه، تمرینات قدرتی، HIIT، کلاس‌های تناسب اندام و موارد دیگر ضبط کنید. به‌علاوه، اگر یک ورزشکار ساعت هوشمند سازگار 1 خود را درآورد و آن را خارج از محدوده قرار دهد، HRM-Fit داده‌های تمرین را ذخیره می‌کند و پس از بازگشت مانیتور به محدوده ساعت، آن‌ها را به ساعت ارسال می‌کند.
دویدن در فضای داخلی: هنگام انجام تمرین پیست یا تردمیل در داخل خانه، سرعت و مسافت را در ساعت هوشمند گارمین سازگار مشاهده کنید.
ردیابی فعالیت: اگر یک ورزشکار ساعت هوشمند خود را نپوشد، HRM-Fit مراحل، کالری سوزانده شده، شدت دقیقه و ضربان قلب تمام روز را ثبت می کند. حتی تمام دستگاه‌های گارمین سازگار را از طریق برنامه هوشمند Garmin Connect™ به‌روزرسانی می‌کند.
پویایی دویدن: برای کمک به بهبود فرم، پویایی دویدن، از جمله تعادل زمان تماس با زمین، آهنگ، طول گام و موارد دیگر را دریافت کنید.
ببینید HRM-Fit چگونه می تواند به شما در رسیدن به اهداف عملکردتان کمک کند.

HRM-Fit با حداکثر یک سال عمر باتری، اکنون در دسترس است و قیمت خرده فروشی پیشنهادی آن 149.99 دلار است. آن را در نمایشگاه CES 2024 در غرفه گارمین، شماره 3519 در سالن LVCC غربی ببینید.

محصولات گارمین که از درون برای زندگی در بیرون مهندسی شده اند، زندگی دوندگان، دوچرخه سواران، شناگران و ورزشکاران در هر سطح و توانایی را متحول کرده اند. گارمین متعهد به توسعه فناوری است که به افراد کمک می کند فعال بمانند و عملکرد را بالا ببرند، گارمین معتقد است هر روز فرصتی برای نوآوری و فرصتی برای شکست دادن دیروز است. گارمین از مانیتور ضربان قلب HRM-Fit برای زنان رونمایی کرد

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا نمایندگی ساعت گارمین ایران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید