اخبار

کدام ساعت GPS گارمین را برای دویدن بخرید؟

کدام ساعت GPS گارمین را برای دویدن بخرید؟

کدام ساعت GPS گارمین را برای دویدن بخرید؟

گارمین ساعت های هوشمند و ردیاب های تناسب اندام باورنکردنی می سازد. مشکل این است که این برند ده ها عدد از آنها را می سازد. هر کدام به خوبی برای نوع خاصی از کاربر تنظیم شده است. گارمین ساعت های تخصصی برای دوندگان، غواصان، گلف بازان، شناگران، ورزشکاران سه گانه و حتی خلبانان می سازد. سپس، در هر یک از این دسته‌ها، سه یا چند گزینه دارید که برای انواع خاصی از دونده‌ها، غواصان، گلف بازان و غیره تنظیم شده‌اند.

حتی اگر خرید ساعت‌های هوشمند خود را به Garmin Forerunner محدود کرده باشید، سری ساعت‌های هوشمند این ساعت‌ساز که به‌طور خاص برای دونده‌ها ساخته شده‌اند، باز هم تشخیص اینکه دقیقا کدام یک برای شما بهترین انتخاب است، کار بسیار دلهره‌آوری است. برای کمک به شما، ما این خلاصه جامع از آخرین نسخه‌های Garmin Forerunner را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید مطابق با نیازهای خود بهترین را پیدا کنید.

چگونه ساعت Garmin Forerunner مناسب را برای دوندگان انتخاب کنیم

سری Garmin Forerunner یکی از محبوب ترین ساعت های هوشمند برای دوندگان است. اما حداقل چهار ساعت هوشمند مختلف در این سری وجود دارد که از ردیاب‌های ساده‌تر در سطح ابتدایی گرفته تا جانوران آماده سه‌گانه پیشرفته را شامل می‌شوند.

برای شروع، در اینجا آنچه که هر Forerunner مشترک است، صرف نظر از اینکه کدام نسخه را خریداری می کنید، آورده شده است:

  • GPS داخلی برای ردیابی دویدن شما
  • امکان اتصال به اپلیکیشن Garmin Connect
  • داده های سرعت، مسافت و ضربان قلب
  • دسترسی به برنامه های تمرینی تطبیقی رایگان که با سطح تناسب اندام فعلی و اهداف شما طراحی شده است

این در حال حاضر یک خط پایه بسیار چشمگیر از ویژگی ها برای دوندگان در تمام سطوح مهارت و سبک است. بنابراین انتخاب یک نسخه خاص واقعاً به این بستگی دارد که چه نوع ویژگی‌های اضافی را می‌خواهید و بودجه شما چقدر اجازه می‌دهد.

بهترین گارمین برای مبتدیان یا دوندگانی که به بودجه کمی دارند : Forerunner 55

 

ساعت گارمین Forerunner 55

ساعت گارمین Forerunner 55 ساعت مبتدی گارمین است. این برنامه با پیشنهادات تمرینی روزانه و ویژگی‌های عمومی ردیابی تناسب اندام مانند آهنگ و سرعت تنفس همراه است. هدف آن کمک به دوندگان جدید است تا قدرت، سرعت و استقامت خود را افزایش دهند و در عین حال از برخی از رایج ترین اشتباهات مبتدی مانند تمرین بیش از حد، پرش از زمان ریکاوری یا پرش از تمرینات متقابل اجتناب کنند.

همچنین یک مشاور ریکاوری اضافه می کند که تخمین می زند قبل از اینکه برای تلاش بزرگ دیگری آماده شوید، چقدر زمان نیاز دارید تا استراحت کنید یا به دویدن های آسان پایبند باشید. و یک پیش‌بینی‌کننده مسابقه دریافت می‌کنید که از سطح آمادگی فعلی و سابقه تمرینی شما برای پیش‌بینی زمان پایان شما برای یک ماراتن ۵K، ۱۰K، نیمه یا کامل استفاده می‌کند. Garmin Forerunner سطح پایه را با 200 دلار در آمازون دریافت کنید.

ویژگی های برتر Garmin Forerunner 55:

  • بر اساس شرایط دوره و تعداد مایل هایی که می دوید، توصیه هایی برای سرعت سفارشی به شما می دهد.
  • هشدارهای Cadence به شما اطلاع می دهند که چه زمانی بالاتر یا پایین تر از هدف خود هستید تا بتوانید تنظیم کنید.
  • ردیابی سلامتی جامع همچنین استرس، سطح انرژی کلی و تنفس شما را برای بینش بیشتر در مورد سلامت شما پیگیری می کند.

 

بهترین گارمین برای دوندگان متوسط : ساعت گارمین Forerunner 265

ساعت گارمین Forerunner 265

در مرحله بعدی، شما ساعت گارمین Forerunner 265 را دارید. این یک ساعت دویدن سبک وزن است که هر کاری را که ساعت گارمین Forerunner 55 انجام می دهد، با اضافه کردن ردیابی سطح اکسیژن خون، ردیابی دمای بدن و شمارش خودکار تکرارها هنگام تمرینات قدرتی انجام می دهد.

همچنین بار تمرینی را اضافه می کند، معیاری که حجم تمرین شما را در این هفته با محدوده بهینه بر اساس تناسب اندام و سابقه تمرینی شما مقایسه می کند، بنابراین می توانید ببینید که آیا باید سرعت خود را افزایش دهید یا یک روز استراحت داشته باشید.

برای دوندگان تریل، Forerunner انواع ویژگی های ایمنی مانند تشخیص حادثه و کمک را اضافه می کند. می تواند به طور خودکار مکان واقعی شما را به مخاطبین اضطراری شما ارسال کند و به آنها اجازه دهد کل مسیر برنامه ریزی شده شما را ببینند. همچنین اگر احساس ناامنی کردید، می‌توانید به صورت دستی هشداری با این اطلاعات از ساعت ارسال کنید.

این ساعت با رتبه 4.6 ستاره در آمازون 440 دلار است.

ویژگی های برتر Garmin Forerunner 265:

  • به لطف ویژگی های چند ورزشی آن، می توانید فعالیت های تمرینی متقابل مانند تمرینات HIIT، یوگا و پیلاتس را دنبال کنید.
  • نقشه‌های عضلانی روی صفحه و انیمیشن‌های تمرینی شما را در تمرینات قدرتی بدون نیاز به بررسی گوشی خود راهنمایی می‌کنند.
  • حتی معیارهای عملکرد دویدن بیشتری مانند نوسان عمودی، زمان تماس با زمین، طول گام و قدرت دویدن را دریافت کنید.
  • پیش‌بینی‌کننده مسابقه پیشرفته‌تر است و توانایی ترکیب مسیر واقعی و شرایط آب و هوایی در روز مسابقه را به تخمین زمان پایان شما اضافه می‌کند.
بهترین گارمین برای تمرین جدی ماراتن یا سه گانه: Forerunner 965

ساعت گارمین forerunner 965

با ساعت گارمین Foreunner 965، پیشرفته‌ترین ویژگی‌های در حال اجرا را که Garmin ارائه می‌کند، به‌علاوه عمر باتری به‌طور قابل توجهی بیشتر دریافت می‌کنید. یکی از قابل‌توجه‌ترین ویژگی‌ها، امتیاز آمادگی تمرینی است که به طور مداوم بر اساس کیفیت خواب، وضعیت ریکاوری، بار تمرینی و سایر داده‌ها به‌روزرسانی می‌شود تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید چه زمانی بدوید و چقدر به خودتان فشار بیاورید.

شما می توانید به جای استفاده از برنامه روی گوشی خود همانطور که با ساعت گارمین Forerunner 745 انجام می دهید، مستقیماً از ساعت گارمین Forerunner 965 دوره های رفت و برگشت ایجاد کنید.

Forerunner 965 همچنین در حین دویدن به شما یک امتیاز استقامت در زمان واقعی می‌دهد و به شما اطلاع می‌دهد که در حال حاضر چقدر تلاش می‌کنید و تخمین می‌زنید که قبل از اینکه به خستگی برسید چقدر استقامت باقی مانده است. به این ترتیب، می‌توانید سرعت خود را در صورت لزوم بالا یا پایین تنظیم کنید تا مطمئن شوید که قبل از رسیدن به خط پایان بهترین عملکرد خود را بدون خستگی انجام می‌دهید.

ویژگی های برتر Garmin Forerunner 965:

  • پروفایل های سفارشی سه گانه یا چند ورزش را ایجاد کنید تا بتوانید در طول یک جلسه تمرین با فشار یک دکمه بین فعالیت ها جابه جا شوید.
  • برنامه‌های تمرینی سفارشی را متناسب با مسابقه‌ای که در آن تمرین می‌کنید، دریافت کنید و سپس به ساعت اجازه دهید به طور خودکار آن برنامه را با سطح تناسب اندام فعلی و زمان پایان هدف شما تطبیق دهد.
  • معیارهای پیشرفته مانند امتیاز استقامت و امتیاز تپه به شما کمک می کند تا پیش بینی کنید که در حال حاضر برای چه مدت یا چالش برانگیز مسابقه ای آماده هستید.
  • ویژگی ClimbPro به شما داده‌های بی‌درنگ درباره طول و شیب صعودهای فعلی و آینده در طول مسیرتان می‌دهد تا بتوانید به‌جای حمله به هر تپه، به صورت استراتژیک تنظیم کنید.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید