اخبار

کاربران گارمین در سراسر جهان بیش از هر زمان دیگری غواصی می کنند

کاربران گارمین در سراسر جهان بیش از هر زمان دیگری غواصی می کنند

مشتریان گارمین ماجراجو هستند. آنها محدودیت های خود را پشت سر می گذارند و افق های خود را گسترش می دهند و تلاش می کنند تا هر روز را بهتر از گذشته کنند – و هیچ جامعه ای بی امان تر از غواصان گارمین نیست. غواصان چه به دنبال رفتن به عمق بیشتر و غوطه ور شدن برای مدت طولانی تری باشند و چه به دنبال گنج غرق شده ای باشند که می دانند باید در این نزدیکی باشد، غواصان دائماً به دنبال چیز جدیدی هستند. خوشبختانه، این دقیقا همان چیزی است که یک کامپیوتر غواصی به سبک ساعت گارمین برای آن ساخته شده است.

رایانه‌های غواصی Garmin شش حالت مختلف غواصی ارائه می‌دهند، چه سری Descent G1 ما باشد و چه سری جدید ساعت های غواصی گارمین Descent MK3  و تاکنون، غواصانی که از برنامه Garmin Dive استفاده می‌کنند، در سال 2023 حتی بیشتر از آنچه در دوره زمانی مشابه انجام داده‌اند، غواصی کرده‌اند. 2022. چقدر بیشتر، دقیقا، و بهترین نقاط غواصی کجا هستند؟ بیایید عمیق تر شیرجه بزنیم

10 مکان برتر برای نقاط دیدنی غواصی در سراسر جهان

کاربران گارمین در سرتاسر جهان غواصی می‌کنند، اما برخی مکان‌ها محبوب‌تر از بقیه هستند. تا کنون در سال 2023، اینجا جایی است که آنها بهترین مکان ها را برای غواصی مشخص می کنند:

  • تایوان
  • ایالات متحده
  • فیلیپین
  • تایلند
  • اندونزی
  • مصر
  • ژاپن
  • مکزیک
  • مالزی
  • مالدیو

شاید در تایوان به Dafuxi ضربه بزنید؟ یا پل حواصیل آبی در ایالات متحده؟ خلیج کریستال در اندونزی نیز به نظر می رسد یک نقطه محبوب است. صادقانه بگویم، ما کمی حسودیم.

درصد رشد غواصی گارمین

انجمن غواصی گارمین همیشه یک انجمن اختصاصی بوده است، اما امسال آنها آن را به عمق جدیدی برده اند. از غواصی تک گاز گرفته تا شکار آپنه، آنها امسال آن را در هر یک از شش حالت مختلف شیرجه ما افزایش داده اند.

غواصی تک گاز: +42٪

در حالت تک گاز، غواص یک نوع گاز را برای استفاده در کل غواصی انتخاب می کند. این رایج ترین حالتی است که توسط غواصان تفریحی استفاده می شود که معمولاً هوا را تنفس می کنند (که به عنوان گاز پیش فرض در رایانه Descent ارائه می شود). تا کنون در سال 2023، کاربران Garmin Dive 42 درصد بیشتر از مدت مشابه سال 2022 غواصی تک گازی را ثبت کرده اند.

غواصی چندگانه گازی: +47٪

به جای استفاده ساده از هوا، غواصان در حالت چند گازی می توانند در طی یک غواصی از چندین گاز فعال از جمله هوا، نیتروکس، تری میکس و اکسیژن خالص استفاده کنند. این حالت فقط باید توسط غواصان باتجربه استفاده شود که به انواع مختلفی از گازهای سفارشی نیاز دارند تا عمق، مدت زمان و/یا نیازهای رفع فشار غواصی خود را برآورده کنند. این نوع غواصی نسبت به سال 2022 47 درصد افزایش داشته است.

غواصی مدار بسته Rebreather (CCR): +29٪

در غواصی CCR، یک غواص از یک واحد CCR استفاده می کند که CO2 بازدمی را با O2 جایگزین می کند تا غواص در هر نفس مصرف کند. این نوع غواصی معمولاً عمیق‌تر و فنی‌تر است و حباب‌های کمتری تولید می‌کند. کاربران Garmin Dive 29 درصد بیشتر غواصی CCR را در سال 2023 انجام داده اند.

غواصی آپنه: +41٪

غواصی آپنه غواصی رایگان یا غواصی بدون تانک و در عوض به سادگی حبس نفس است. چه شرکت در یک مسابقه غواصی رایگان یا صرفاً غواصی برای سرگرمی، مهم است که دقیقاً بدانید زمان غواصی، عمق، ضربان قلب و نرخ فرود و صعود چقدر است – زمانی که یک غواص مخزنی برای تکیه ندارد، زمان بسیار مهم است. بر. کاربران Garmin Dive در سال 2023 41٪ بیشتر از سال 2022 غواصی رایگان انجام داده اند. شاید از متغیر سنج غواصی Garmin برای بهبود بازی خود استفاده کنید؟

شکار آپنه: +29٪

غواصی شکار آپنه نیز غواصی رایگان است، اما در این حالت، رایانه غواصی آلارم های صوتی را خاموش می کند و صفحه نمایش را برای دسترسی سریع و آسان به اطلاعات در هنگام نیزه ماهیگیری ساده می کند. گاهی اوقات، این یک موضوع ترجیح شخصی است – این به غواص بستگی دارد که تصمیم بگیرد در هنگام زیر آب چه مقدار اطلاعات می خواهد و چقدر ممکن است حواس خود را از کار در دست منحرف کند. و زمانی که غواصان سعی می کنند ماهی ها را نترسانند، ممکن است آلارم های صوتی را نخواهند. کاربران گارمین که هنگام غواصی آزاد تجربه آرام تری را انتخاب کرده اند، در سال 2023 29 درصد غواصی بیشتری ثبت کرده اند.

حالت سنج: +22٪

هنگامی که کامپیوتر غواصی گارمین در حالت گیج است، به عنوان تایمر پایین عمل می کند و کل زمان غواصی شما را از فرود تا صعود ثبت می کند. غواصان همچنین به ابزارهایی مانند قطب نما، کرونومتر و اندازه گیری عمق فعلی، حداکثر عمق و دمای آب دسترسی دارند. کاربران Garmin Dive در سال 2023 22 درصد بیشتر شیرجه را در حالت سنج ثبت کرده اند.

برای کشف اعماق جدید آماده اید؟ رایانه های غواصی گارمین به طور خاص با در نظر گرفتن غواصان ساخته شده اند – هم برای زیر آب و هم برای بالای آن.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا نمایندگی گارمین ایران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید