اخبار

چگونه با ساعت هوشمند گارمین تمرین انجام دهید؟

چگونه با ساعت هوشمند گارمین تمرین انجام دهید؟

چگونه با ساعت هوشمند گارمین تمرین انجام دهید؟

رسیدن به یک تمرین ورزشی می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. حتی برای ورزشکاران متعهد، گاهی اوقات وارد کردن تنوع در تمرینات دشوار است. و در مورد آن فکر کنید، آیا تا به حال به دلیل عدم الهام گرفتن از تمرین صرف نظر کرده اید؟ ما راه حلی برای این کار پیدا کرده ایم، زیرا آیا می دانستید که می توانید به ساعت هوشمند گارمین خود اجازه دهید کار را انجام دهد؟ گارمین می تواند تمرینات مختلفی را که مستقیماً در ساعت هوشمند سازگار شما در دسترس هستند جستجو کند.

با یک ساعت هوشمند گارمین به گزینه های آموزشی زیادی دسترسی دارید. تنها چیزی که لازم است یک تکان دادن مچ دست و چند ضربه روی صفحه نمایش گوشی هوشمند سازگار شماست. در این وبلاگ بیشتر به شما خواهیم گفت.

تمرینات در برنامه Garmin Connect
اگر ساعت هوشمند گارمین دارید، می‌توانید از اپلیکیشن Garmin Connect استفاده کنید. این برنامه یک فروشگاه تک مرحله ای برای مشاهده تمام داده های بدن شما است. اطلاعات مهمی مانند:

  • ضربان قلب شما
  • نظارت بر انرژی باتری بدنه
  • نمره استرس
  • اقدامات انجام شده
  • کالری سوزانده شده
  • و حتی نمره خواب که ارزیابی می کند که شب قبل چقدر خوب خوابیده اید (البته به شرطی که هنگام خواب ساعت خود را به دست داشته باشید).

اما شما همچنین می توانید از این برنامه برای کارهای بیشتر استفاده کنید، از جمله طیف گسترده ای از تمرینات از پیش ساخته شده

تمرینات گارمین را ایجاد کنید
به سادگی روی نماد «بیشتر» در پایین سمت راست صفحه اصلی خود در برنامه Garmin Connect ضربه بزنید، سپس «آموزش و برنامه ریزی» را از منوی پاپ آپ انتخاب کنید.

Garmin-connect-training-gpskala

در اینجا می‌توانید روی «Workouts» کلیک کنید، که شما را به صفحه‌ای هدایت می‌کند که در آن می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید تمرینی را پیدا کنید یا ایجاد کنید. آیا نمی خواهید خودتان یک تمرین ایجاد کنید؟ سپس «یافتن تمرین» را انتخاب کنید و در میان گزینه‌های متعدد برای شروع تمرین خود حرکت کنید.

می‌توانید انتخاب‌ها را بر اساس نوع فعالیت، سطح دشواری، گروه‌های عضلانی، اهداف و مدت زمان فیلتر کنید تا مجموعه‌ای از تمرین‌ها را انتخاب کنید که به بهترین وجه با خلق و خوی فعلی شما مطابقت دارند.

garmin-connect-gpskala-2

به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید یک تمرین تمرینی قدرتی 1-2-3 انجام دهید. با انتخاب تمرین، می‌توانید به پایین پیمایش کنید تا یک نمای کلی از تمام تمرین‌های فردی که بخشی از آن هستند را ببینید. شما تمرین را ذخیره می کنید و سپس می توانید آن را به ساعت هوشمند خود ارسال کنید.

سپس اجازه دهید آموزش شروع شود!

garmin connect training gpskala 3 jpg - جی پی اس کالا

یک تمرین را در Garmin Connect ذخیره کنید

تمرین را ذخیره کنید تا در برنامه Garmin Connect علامت گذاری کنید. سپس می توانید آن را با تلفن خود تکمیل کنید یا می توانید آن را مستقیماً به ساعت هوشمند سازگار خود ارسال کنید.

هنگامی که ساعت شما با برنامه همگام‌سازی شد (فقط به صفحه اصلی در برنامه خود برگردید تا دستگاه خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که همگام‌سازی شده است)، می‌توانید فهرست برنامه‌های ورزشی را در ساعت خود باز کنید و نوع تمرینی را که دانلود کرده‌اید انتخاب کنید (در در این مورد تمرین 1-2-3) و تمرین دانلود شده خود را انتخاب کنید.

وقتی نشان می‌دهید که آماده هستید، ساعت شما به شما می‌گوید کدام تمرین و برای چه مدت انجام دهید. یک انیمیشن روی صفحه ساعت هوشمند سازگار شما حتی به شما نحوه ژست گرفتن را نشان می دهد – بنابراین اگر مطمئن نیستید که دعای مودرا چیست، نگران نباشید.

اگر از تمرین لذت بردید، می توانید آن را برای دفعه بعد روی ساعت خود بگذارید. اگر طرفدار آن نبودید، می‌توانید تمرین را حذف کنید تا وقتی می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید، موارد دلخواه خود را راحت‌تر پیدا کنید.

تمرین خود را در برنامه Garmin Connect ایجاد کنید

آیا ترجیح می دهید تمرین خود را ایجاد کنید؟ البته این هم ممکن است! برای انجام این کار، “Training and Planning”، “Workouts” و سپس “Create a workout” را انتخاب کنید. برای شروع می توانید از بین انواع مختلف فعالیت ها را انتخاب کنید. می توانید یک تمرین شنا در استخر، یک تمرین HIIT، یک تمرین دوچرخه سواری و غیره انجام دهید.

training garmin connect gpskala 5 jpg - جی پی اس کالا

به عنوان مثال، اگر می خواهید یک تمرین قدرتی ایجاد کنید، “قدرت” را انتخاب کنید و سپس از بین بیش از 1600 تمرین برای ایجاد گرم کردن، تمرین و سرد کردن خود انتخاب کنید. می‌توانید یادداشت‌ها را اضافه کنید و تمرین را ذخیره و دانلود کنید، همانطور که اگر یک گزینه از پیش ساخته شده بود انجام می‌دادید.

ابزارک های تمرینی روی ساعت شما

می‌توانید از ساعت هوشمند گارمین خود برای هر تمرینی که انجام می‌دهید استفاده کنید، نه فقط تمرین‌هایی که دانلود کرده‌اید و در دستگاهتان ذخیره کرده‌اید. شاید قصد دارید بعداً به بیضوی ضربه بزنید یا با دوستانتان گلف بازی کنید. با انتخاب یکی از ورزش های از پیش بارگذاری شده روی ساعت خود، می توانید آن تمرین را پیگیری کرده و گزارش دقیقی از عملکرد بدن خود در طول فعالیت دریافت کنید.

همچنین می توانید فعالیت های مورد علاقه خود را مستقیماً به ساعت خود اضافه کنید و ورزش هایی را که انجام نمی دهید حذف کنید. به این ترتیب می توانید ساعت خود را کاملاً مطابق با خواسته ها و نیازهای خود شخصی سازی کنید.

جدید: تمرین برای کاربران ویلچر

از زمان راه اندازی Venu® 3، کاربران ویلچر می توانند با 31 تمرین از پیش بارگذاری شده ایجاد شده توسط Adapt to Perform ورزش کنند. اینها همچنین شامل انیمیشن‌هایی برای دستورالعمل‌های قابل درک در مورد نحوه تکمیل هر تمرین می‌شوند. این‌ها را می‌توان در دسته‌های HIIT، کاردیو، قدرتی، یوگا و پیلاتس، و همچنین تمرین دوچرخه‌سواری دست و صندلی چرخدار (بدون انیمیشن) یافت.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید