اخبار

چگونه با ساعت های گارمین ورزش کنیم!

lazy - جی پی اس کالا

آیا در فکر انجام تمرین بعدی خود غرق شده اید؟ به گارمین اجازه دهید با گزینه های تمرینی که مستقیماً روی ساعت هوشمند سازگار شما در دسترس هستند، کار را برای شما انجام دهد.

حتی فداکارترین ورزشکار نیز هنگام تلاش برای انتخاب تمرین بعدی خود، به ناچار در بلاتکلیفی گیر می کند. و بیایید صادق باشیم – همه ما از یکی صرفاً به این دلیل که مطمئن نبودیم واقعاً چه کار کنیم، صرف نظر کرده ایم. اما اگر یک ساعت هوشمند گارمین روی مچ خود دارید، واقعاً هیچ بهانه ای وجود ندارد. با آن یک خرید، چه می دانستید یا نه، به تعداد زیادی از گزینه های تمرینی دسترسی پیدا کردید. تنها چیزی که لازم است یک تکان دادن مچ دست و چند ضربه روی صفحه نمایش تلفن سازگار شماست.

تمرینات در برنامه Garmin Connect
هنگامی که ساعت هوشمند گارمین خود را خریداری می کنید، از شما خواسته می شود برنامه Garmin Connect را دانلود کنید. (اگر این کار را نکردید، نگران نباشید – می‌توانید همین الان این کار را انجام دهید.) می‌توانید از این برنامه برای مشاهده تمام معیارهای بدن خود، از جمله ضربان قلب 1، نظارت بر انرژی بدن با باتری، امتیاز استرس استفاده کنید. ، گام های برداشته شده، کالری سوزانده شده و حتی نمره خواب که میزان خواب شما را در شب قبل درجه بندی می کند (البته با فرض اینکه ساعت خود را هنگام خواب زده اید). اما شما همچنین می توانید از این برنامه برای کارهای بیشتر استفاده کنید، از جمله مجموعه وسیعی از تمرینات از پیش ساخته شده.

به سادگی روی نماد “بیشتر” در گوشه سمت راست پایین صفحه اصلی خود در برنامه Garmin Connect ضربه بزنید و سپس از منوی باز شده “Training & Planning” را انتخاب کنید. در اینجا می‌توانید روی «Workouts» کلیک کنید، که شما را به صفحه‌ای هدایت می‌کند که از شما می‌خواهد انتخاب کنید که آیا می‌خواهید تمرینی پیدا کنید یا تمرینی ایجاد کنید. اگر احساس خلاقیت خاصی ندارید، «یافتن تمرین» را انتخاب کنید و برای شروع عرق کردن، گزینه‌های متعدد خود را مرور کنید. می‌توانید انتخاب‌ها را بر اساس نوع فعالیت، دشواری، گروه‌های عضلانی، اهداف و مدت زمان فیلتر کنید تا مجموعه‌ای از تمرین‌ها را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با حال و هوای فعلی شما باشد.

به عنوان مثال، فرض کنید که شما به تازگی ناهار خود را در دفتر تمام کرده اید و در تلاش هستید تا برای جلسات بعد از ظهر خود بیدار بمانید. اگر 40 دقیقه وقت دارید، می توانید Mid-day Energy Boost را در نظر بگیرید – یک تمرین یوگا متوسط و 40 دقیقه ای که برای بیدار کردن شما طراحی شده است. با انتخاب تمرین، می‌توانید به پایین پیمایش کنید تا یک نمای کلی از تمام تمرین‌های فردی که شامل آن می‌شود، مشاهده کنید، که با ژست کوهستانی شروع می‌شود و با یک حالت نشسته آسان و یک مودرا دعای یک دقیقه‌ای پایان می‌یابد.

تمرین را ذخیره کنید تا آن را در برنامه Garmin Connect نشانه گذاری کنید. سپس می توانید آن را با استفاده از تلفن خود تکمیل کنید یا می توانید آن را مستقیماً به دستگاه سازگار خود ارسال کنید. هنگامی که ساعت شما با برنامه همگام شد (برای بررسی دستگاه خود و اطمینان از همگام سازی آن کافیست به صفحه اصلی برنامه خود بازگردید)، می توانید لیست برنامه ورزشی را در ساعت خود باز کنید و نوع تمرینی را که دانلود کرده اید انتخاب کنید (در این مورد ، یوگا) و تمرین دانلود شده خود را انتخاب کنید. هنگامی که نشان می‌دهید که آماده هستید، ساعت به شما نشان می‌دهد که کدام تمرین و برای چه مدت باید انجام دهید. یک انیمیشن روی صفحه ساعت هوشمند سازگار شما حتی نحوه ژست گرفتن را نشان می دهد – بنابراین اگر مطمئن نیستید که دعای مودرا چیست، نگران نباشید.

آیا برای شرکت در تمام جلسات بعد از ظهر خود آمادگی دارید؟ اگر تمرین را دوست داشتید، می توانید آن را روی ساعت خود بگذارید تا دفعه بعد به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. اگر طرفدار نبودید، می‌توانید آن را حذف کنید تا وقتی می‌خواهید موارد دلخواهتان را راحت‌تر پیدا کنید.

ایجاد تمرین خود در برنامه Garmin Connect
به یاد دارید زمانی که با گزینه یافتن یک تمرین یا ایجاد یک تمرین مواجه شدید؟ بخش فوق بر روی تمرینات از قبل آماده شده متمرکز شده است که از قبل در انتظار شما هستند، اما اگر بیشتر به ساختن خود علاقه دارید، ما نیز برای شما راه حلی داریم. در زیر گزینه «ایجاد تمرین»، برای شروع، انواع مختلفی از فعالیت‌ها را انتخاب خواهید کرد. شما می توانید یک تمرین شنا در استخر، یک تمرین HIIT، یک تمرین دوچرخه سواری و غیره انجام دهید.

اگر می خواهید یک تمرین قدرتی ایجاد کنید، به عنوان مثال، “Pilates” را انتخاب کنید و سپس از بین بیش از 1600 تمرین برای ایجاد گرم کردن، تمرین و خنک کردن خود انتخاب کنید. می‌توانید یادداشت‌ها را اضافه کنید و تمرین را ذخیره و دانلود کنید، درست همانطور که اگر یک گزینه از پیش ساخته شده بود، انجام می‌دادید.

ابزارک های تمرینی در ساعت شما
می‌توانید از ساعت هوشمند گارمین خود برای هر تمرینی که انجام می‌دهید، نه فقط تمرین‌هایی که دانلود کرده‌اید و در دستگاهتان ذخیره کرده‌اید، استفاده کنید. شاید قصد دارید بعداً به بازی بیضوی یا گلف با دوستان خود ضربه بزنید. با انتخاب نوع فعالیت داخلی مربوطه در ساعت خود، می توانید آن تمرین را پیگیری کرده و گزارش دقیقی از عملکرد بدن خود در طول فعالیت دریافت کنید.

انواع فعالیت های مورد علاقه خود را که قبلاً در ساعتتان بارگذاری شده اند نمی بینید؟ مشکلی نیست – همه ورزش های مشابهی را دوست ندارند. برای مثال، اگر می‌دانید که هرگز درب اتاق را با پله‌ای تاریک نمی‌کنید، اما قصد دارید اغلب به بولدرینگ و اسکی روی کانتری بروید، می‌توانید آن فعالیت‌های ترجیحی را مستقیماً از ساعت خود یا در Garmin Connect اضافه کنید. برنامه

تمرین برای کاربران ویلچر
اگر کاربر تمام وقت ویلچر هستید، ساعت هوشمند تناسب اندام جدید Garmin Venu 3 با 31 تمرین ایجاد شده توسط Adapt to Perform که همچنین شامل انیمیشن هایی برای دستورالعمل های آسان برای تکمیل هر تمرین است، از قبل بارگذاری شده است. این‌ها را می‌توان در دسته‌های HIIT، کاردیو، قدرتی، یوگا و پیلاتس، و همچنین تمرین‌های دوچرخه‌سواری و فشاری جداگانه (بدون انیمیشن) یافت.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید