اخبار

چه چیزی در مورد فناوری inReach متفاوت است؟

جی پی اس گارمین inreach

در ارتباط ماندن، مطلع و ایمن – صرف نظر از موقعیت جغرافیایی – به بخش ضروری و مورد انتظار زندگی ما تبدیل شده است. بنابراین چه چیزی ارتباطات ماهواره‌ای inReach® را متمایز می‌کند؟ در زیر برخی از مهمترین دلایل مفید بودن فعال و در دسترس نگه داشتن دستگاهی با فناوری inReach آورده شده است.

اتصال به تنها شبکه ماهواره ای با پوشش جهانی

شبکه ماهواره ای Iridium®، بزرگترین صورت فلکی ماهواره ای تجاری جهان، سیستمی است که به دستگاه های InReach اجازه می دهد تا در سطح جهانی کار کنند. ماهواره‌های مدار پایین آن، ارتباط‌دهنده‌های ماهواره‌ای InReach را قادر می‌سازند پیام‌ها را ارسال کنند، پیش‌بینی آب‌وهوا را ارائه دهند، پیمایش کنند و هشدارهای SOS را فعال کنند – حتی زمانی که شما و دستگاهتان به خوبی خارج از محدوده پوشش سلولی هستید. به علاوه، آنتن‌های چند جهته و هدفمند در دستگاه‌های inReach به اطمینان از اتصال سریع کمک می‌کنند، که به ویژه در مواقع اضطراری که هر ثانیه اهمیت دارد، مهم است.

SOS تعاملی

با یک دستگاه inReach و یک اشتراک فعال، می توانید یک پیام SOS را راه اندازی کنید و مستقیماً به تیم Garmin ResponseSM متصل شوید. هنگامی که یک هشدار SOS دریافت می شود، اعضای تیم محل حادثه را مشخص می کنند. سپس، از طریق پیام‌های دو طرفه، اعضای تیم اطلاعات کاربر را جمع‌آوری می‌کنند، پاسخ نجات را هماهنگ می‌کنند و با مخاطبین اضطراری ارتباط برقرار می‌کنند.

مانیتورینگ اضطراری داخلی

بخش منحصر به فرد تجربه inReach این است که فعال‌سازی‌های SOS توسط تیم نظارت بر اضطراری داخلی Garmin و مرکز هماهنگی واکنش به حادثه، Garmin Response، مدیریت می‌شوند. Garmin Response که از سال 2007 فعالیت می کند، توسط متخصصان آموزش دیده کار می کند. آنها از نرم افزار مدیریت اضطراری اختصاصی برای مدیریت هر هشدار SOS و کار با پایگاه داده جهانی خصوصی از اولین پاسخ دهندگان محلی استفاده می کنند. تیم Garmin Response بیش از 10000 هشدار inReach SOS را مدیریت کرده است.

بیمه جستجو و نجات اختیاری

آخرین چیزی که هر کسی می‌خواهد در حین بازآفرینی در نظر بگیرد «چه می‌شد» است. برای کمک به کاهش این نگرانی ها، گارمین طرح های بیمه جستجو و نجات (SAR) خود را ارائه می دهد. با دستگاه inReach گارمین و طرح اشتراک فعال، می‌توانید یکی از چهار طرح SAR را انتخاب کنید که بازپرداخت مالی را برای هزینه‌های مربوط به جستجو و نجات واجد شرایطی که در طول نجات متحمل شده‌اند، ارائه می‌کند.

سه نوع پیام رسانی برای ارتباط ماندن با دوستان و خانواده

دستگاه‌های inReach گارمین اغلب برای ناوبری یا استفاده SOS در نظر گرفته می‌شوند. با این حال، آن‌ها همچنین دستگاه‌های پیامک ماهواره‌ای هستند که گزینه‌های پیام‌رسانی انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهند تا به شما کمک کنند با عزیزانتان در ارتباط باشید، حتی اگر یک به‌روزرسانی ساده «من خوبم» باشد. با استفاده از پوشش جهانی شبکه ماهواره ای Iridium، دستگاه های inReach می توانند پیام هایی را به شماره تلفن های همراه، آدرس های ایمیل، صفحات شخصی MapShare مبتنی بر وب یا سایر دستگاه های inReach ارسال کنند.

سایر مشخصات ارزشمند inReach

عمر باتری: با عمر باتری از 18 ساعت با بزرگترین ناوبری صفحه لمسی GPS ما، Montana® 700i، و تا 28 روز با کوچکترین ارتباط ماهواره ای ما، inReach Messenger، گارمین می توانید مدت بیشتری در ماجراجویی بمانید. برای اطلاعات دقیق درباره عمر باتری، بخش مشخصات را در صفحه محصول هر دستگاه inReach بررسی کنید.

ساختار مستحکم: دستگاه‌های inReach سخت، بادوام، مقاوم در برابر ضربه و دارای درجه آب IPX7 هستند. دکمه SOS دستی برای کار در شرایط مرطوب و سرد طراحی شده است که اخیراً توسط این نجات SOS ثابت شده است.

جفت‌سازی inReach با دستگاه‌های سازگار: برخی از دستگاه‌های InReach (inReach® Mini و جدیدتر) را می‌توان با دستگاه‌های Garmin سازگار (ساعت‌ها، رایانه‌های دوچرخه‌سواری، نمودارهای نمودار، و غیره) جفت کرد تا عملکردهای InReach، از جمله SOS، از دستگاه جفت‌شده را کنترل کنند.

MapShare و ردیابی: با استفاده از ویژگی ردیابی برای اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی خود در فواصل زمانی مشخص، چه در صفحه شخصی MapShare یا در پیام‌ها (اشتراک فعال لازم است) آرامش خاطر را به عزیزانتان هدیه دهید.

پیش بینی آب و هوا: یک اشتراک فعال و اتصال به شبکه ماهواره ای Iridium به شما این امکان را می دهد که پیش بینی های دقیق آب و هوا را برای مکان فعلی یا سایر مقاصد مسیر خود از دستگاه inReach خود دریافت کنید و به شما کمک می کند تا تصمیمات بهتری در مورد ماجراجویی خود بگیرید. این ویژگی ثابت کرده است که در بسیاری از شرایط آب و هوایی شدید بسیار ارزشمند است.

دستگاه‌های inReach بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های قدرتمند را ارائه می‌کنند. بر اساس فعالیت های مورد علاقه تان، متوجه شوید که کدام دستگاه برای شما مناسب است.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید