اخبار

پیگیری سلامت نیروهای نظامی با ساعت هوشمند گارمین

ساعت هوشمند گارمین

پیگیری سلامت نیروهای نظامی با ساعت هوشمند گارمین-گارمین امروز اعلام کرد که هزاران ساعت هوشمند گارمین برای کمک به ارزیابی آمادگی جسمانی نگهبانان نیروی فضایی ایالات متحده به کار گرفته می شوند. این مطالعه دو ساله به سفارش آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی (AFRL)، اثربخشی فناوری ساعت هوشمند را برای جایگزینی ارزیابی‌های سالانه آمادگی جسمانی بررسی خواهد کرد.

گارمین خوشحال است که بخشی از این تلاش تحقیقاتی هیجان انگیز است که به اطمینان حاصل می کند که نگهبانان نیروی فضایی از نظر فیزیکی برای انجام وظایف خود آماده هستند. معیارهای دقیق سلامت و عمر باتری استثنایی ساعت‌های هوشمند ما یک عکس فوری قابل‌اعتماد از آمادگی بدنی نگهبان ارائه می‌کند و به طور بالقوه باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه ارتش ایالات متحده می‌شود.» – اسکات بورگت، مدیر ارشد مهندسی بهداشت گارمین

نگهبانانی که فعالانه در این مطالعه شرکت می کنند، از ارزیابی آمادگی جسمانی نیروی هوایی ایالات متحده مستثنی خواهند شد. از زمان اعلام این برنامه در ماه مه، ثبت نام قوی بوده است و بیش از دو سوم از 8400 نیروی فضایی ثبت نام کرده اند. تا به امروز، بیش از 6000 ساعت هوشمند گارمین برای اعضای نظامی فعالی که موافقت کرده اند تمرینات و بررسی های ماهانه ارائه شده توسط AFRL را تکمیل کنند، صادر شده یا خواهد شد، و انتظار می رود موج دوم ثبت نام در ماه اکتبر آغاز شود.

دکتر جیمز کریستنسن، مدیر خط تولید 711th Human Performance Wing، گفت:

«با ردیابی دو معیار اساسی – آمادگی قلبی تنفسی و فعالیت بدنی – ما می‌توانیم به سرعت تأیید کنیم که یک نگهبان نیازهای بدنی خود را برآورده کرده و برای انجام وظیفه آماده است. ما امیدواریم که ارزیابی تناسب اندام مستمر، اجرا شده از طریق فناوری پوشیدنی، سطح بالاتر و سازگارتر تناسب اندام را در سراسر نیرو با نتایج مورد انتظار مانند کاهش آسیب و استرس، بهبود انعطاف‌پذیری و عملکرد کلی بالاتر ارتقا دهد.»

ساعت‌های هوشمندگارمین Garmin Instinct 2 Solar و Forerunner 55 برای پروژه ارزیابی تناسب اندام مستمر (CFA) نیروی فضایی ایالات متحده انتخاب شدند زیرا عمر باتری فراوان، داده‌های بیومتریک با کیفیت بالا و توانایی غیرفعال کردن عملکرد GPS را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، Garmin Health API و شیوه‌های جمع‌آوری اطلاعات امن با استانداردهای فدرال حریم خصوصی و امنیت سایبری برای نرم‌افزار، حسگرها و رمزگذاری داده‌ها مطابقت دارد.

بورگت گفت: «ما خوشحالیم که اکوسیستم پوشیدنی گارمین مورد بررسی دقیق امنیت سایبری و حریم خصوصی نیروی هوایی ایالات متحده قرار گرفت. ارتش ایالات متحده از استانداردهای امنیتی بالایی برخوردار است و سیستم ما برای محافظت از داده های حساس کاربران به صورت سرتاسر طراحی شده است.

تیم AFRL نتایج مطالعات را تجزیه و تحلیل خواهد کرد تا اثربخشی ساعت‌های هوشمند را نسبت به تست‌های آمادگی جسمانی فعلی تعیین کند و در مورد تلاش‌های آینده برای تبدیل ساعت‌های هوشمند به گزینه‌ای دائمی توصیه کند. در صورت موفقیت آمیز بودن، این برنامه می تواند توسط سایر شاخه های خدمات مسلح پذیرفته شود و شامل الزامات گسترده تر وزارت دفاع مانند خطر آسیب اسکلتی عضلانی باشد. پیگیری سلامت نیروهای نظامی با ساعت هوشمند گارمین

Garmin Health راه‌حل‌های تجاری سازمانی سفارشی را ارائه می‌کند که از مجموعه گسترده پوشیدنی و داده‌های حسگر با کیفیت بالا گارمین برای برنامه‌های کاربردی در بازارهای سلامت شرکت، سلامت جمعیت و نظارت بر بیمار استفاده می‌کند. Garmin Health API به اشخاص ثالث اجازه می دهد تا از مشتریان بخواهند داده های خود را مطابق با خط مشی های حریم خصوصی خاص خود به اشتراک بگذارند. به عنوان بخشی از یک شرکت جهانی که محصولات را در سراسر جهان طراحی، تولید و ارسال می‌کند، گارمین هلث از نیازهای تجاری و لجستیکی مشتریان خود پشتیبانی می‌کند و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا با یک ارائه‌دهنده واحد و مورد اعتماد مقیاس کنند. برای اطلاعات بیشتر، به تیم رسانه ما ایمیل بزنید، با ما در لینکدین ارتباط برقرار کنید، یا به صورت آنلاین در garmin.com/health از ما دیدن کنید.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید