اخبار

پنج راه برای ایمن ماندن در دوچرخه سواری گارمین

lazy - جی پی اس کالا

پنج راه برای ایمن ماندن در دوچرخه سواری گارمین

مطمئن شوید که می توانید افراد دیگر را ببینید.
رادار دید عقب Varia™ RCT715 نه تنها شدت نور عقب شما را هنگامی که اتومبیل های مقابل را حس می کند تنظیم می کند – بلکه اعلان های بصری و شنیداری را به رایانه دوچرخه سواری Edge® شما، انتخاب ساعت های هوشمند Garmin یا برنامه Varia™ در تلفن هوشمند شما ارسال می کند. شما هشدار می دهید که یک ماشین در حال نزدیک شدن است. در حالی که امیدواریم اکثر رانندگان با دوچرخه سواران صبور باشند، همیشه اینطور نیست. هشدارها به شما این فرصت را می دهند که موقعیت و سرعت خودرو را قضاوت کنید تا مشخص کنید که آیا نیاز به عقب نشینی دارید و کمی فضای بیشتری برای عبور به آنها بدهید. حتی می توانید شدت نور و رفتار فلاش خود را متناسب با شرایط سواری خود تنظیم کنید. Varia RCT715 همچنین دارای یک دوربین داخلی است که به طور مداوم محیط اطراف شما را ضبط می کند و در صورت بروز حادثه، به طور خودکار فیلم های ویدئویی قبل، حین و بعد از حادثه را ذخیره می کند.

مطمئن شوید که دیگران می توانند شما را ببینند.
همان‌قدر که بستن لپ‌تاپ و سوار شدن بر دوچرخه‌تان در حالی که هنوز روز بیرون است، خوب است، این کار همیشه در ماه‌های زمستان امکان‌پذیر نیست – اگر نمی‌خواهید رئیس خود را با خروج زودهنگام ناراحت کنید. پوشیدن لباس های بازتابنده هنگام سواری همیشه ایده خوبی است، اما به لطف آخرین پیشرفت های فناوری گارمین، می توانید بدون توجه به زمان غروب خورشید، دید خود را به سطح جدیدی ارتقا دهید.

چراغ‌های عقب رادار گارمین واریا RCT715 و Varia™ RTL515 را می‌توان تا یک مایل دورتر دید، و چراغ جلو هوشمند Varia™ UT800 یک انفجار ثابت 800 لومن را نشان می‌دهد تا به رانندگانی که از جهت دیگر می‌آیند کمک می‌کند تا شما را از فاصله یک مایلی ببینند. . تصادفات زمانی اتفاق می‌افتند که مردم بی‌خبر می‌شوند، بنابراین هرچه زمان بیشتری برای دیدن آمدن شما داشته باشند، احتمال اینکه سواری شما یک تجربه لذت‌بخش باشد بیشتر می‌شود.

دقیقاً بدانید کجا در حال پیمایش هستید.
هیچ حس طبیعی جهت گیری ندارید؟ مشکلی نیست. جدیدترین رایانه‌های دوچرخه‌سواری جی‌پی‌اس Garmin Edge مجهز به GNSS چند باندی هستند که دقت موقعیت‌یابی عالی را ارائه می‌دهد.

در مواقع اضطراری متصل بمانید.
رایانه‌های دوچرخه‌سواری Garmin Edge یک ویژگی تشخیص حادثه را ارائه می‌دهند که در صورت شناسایی حادثه، پیامی را به مخاطبین تعیین‌شده شما با مکان زنده‌تان ارسال می‌کند. پیامی را در دستگاه Edge و تلفن هوشمند جفت شده خود دریافت خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد پیام به مخاطبین شما در عرض 30 ثانیه ارسال می شود و در صورت عدم نیاز به کمک، زمان زیادی برای لغو پیام اضطراری خودکار به شما می دهد.

قوانین جاده را رعایت کنید.
قوانین راهنمایی و رانندگی برای حفظ امنیت مردم در جاده ها وضع شده است و برای دوچرخه سواران نیز اعمال می شود. بسیار مهم است که از همه علائم و علائم راهنمایی و رانندگی پیروی کنید. در صورت وجود از مسیرهای دوچرخه استفاده کنید و از محیط اطراف خود آگاه باشید.

با دنبال کردن این پنج مرحله ساده، در راه تبدیل شدن به دوچرخه سواری ایمن تر و مسئولیت پذیرتر هستید. آماده رفتن به جاده؟ مطمئن شوید که دوچرخه خود را با جدیدترین فناوری گارمین برای ناوبری برتر و ویژه دوچرخه و مجموعه ای از ویژگی های عملکردی برای دوچرخه سواران در هر سطحی تجهیز کنید. پنج راه برای ایمن ماندن در دوچرخه سواری گارمین

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید