اخبار

گارمین پنج بسته جدید را به مجموعه ماهیگیری یخی خود اضافه می کند

گارمین پنج بسته جدید را به مجموعه ماهیگیری یخی خود اضافه می کند

گارمین پنج بسته جدید را به مجموعه ماهیگیری یخی خود اضافه می کند. گارمین نوآورترین و شناخته‌شده‌ترین تولیدکننده لوازم الکترونیک دریایی در جهان، امروز جدیدترین بسته‌های ماهیگیری یخی خود را پیش از فصل ماهیگیری در آبهای سخت معرفی کرد. این بسته‌های همه‌کاره که منحصراً برای ماهی‌گیران یخ طراحی شده‌اند، به‌روزرسانی شده‌اند تا مجموعه‌های برنده جایزه ECHOMAP™ UHD2 نمودار پلاتر را در بر گیرند. مجموعه جدید ماهیگیری در یخ Garmin همچنین شامل اولین سیستم در نوع خود LiveScope Plus Ice House است که به ماهیگیران اجازه می دهد سونار زنده را روی تلویزیون یا نمایشگر خارجی نمایش دهند.

«گارمین از این که با مجموعه بسته‌های جدید امسال که شیوه ماهی‌گیری ماهی‌گیران روی یخ را تغییر می‌دهد. شهرت خود را به عنوان یک رهبر در بازار ماهیگیری یخی افزایش دهد، هیجان‌زده است. از سونار کلاس جهانی و نقشه برداری از پیش بارگذاری شده تا نمایشگرهای جدید صفحه لمسی با وضوح بالا و موارد دیگر. خط تولید قوی ماهیگیری یخی Garmin قدرت و عملکردی را برای پاسخگویی به نیازهای ماهیگیران یخ امروزی ارائه می دهد.  دن بارتل، معاون گارمین در بخش فروش جهانی مصرف کننده

بهترین بهتر شده است

راه حل نهایی قابل حمل برای روشن و خاموش کردن یخ، LiveScope Plus Ice Fishing Bundle LI اکنون شامل نمودار پلاتر ECHOMAP UHD2 93sv با صفحه نمایش لمسی 9 اینچی روشن و قابل خواندن در نور خورشید است. سیستم LiveScope Plus علاوه بر برخورداری از جدیدترین فناوری سونار اسکن زنده، جدیدترین بسته همه کاره است که وضوح بهبود یافته، نویز کاهش یافته، تصاویر واضح‌تر و تفکیک بهتر هدف را ارائه می‌دهد، بنابراین ماهی‌گیران راحت‌تر می‌توانند دسته‌های ماهی را مشخص کنند و دنبال کنند. زیر یخ

همچنین با نقشه‌برداری داخلی Garmin Navionics+™ با پوشش بی‌نظیر و جزئیات بیش از 23000 دریاچه همراه با اشتراک یک ساله به‌روزرسانی‌های روزانه نقشه، به‌علاوه اتصال داخلی Wi-Fi® که به ماهی‌گیران اجازه می‌دهد به‌صورت بی‌سیم داده‌های سونار، ایستگاه‌های بین راه و ایستگاه‌ها را به اشتراک بگذارند، از قبل بارگیری شده است. مسیرها با واحد ECHOMAP UHD2 دیگر. به علاوه، باتری لیتیومی سبک وزن آن، تحرک بهتر و عمر باتری زیادی را برای ماهیگیری در طول روز ارائه می دهد.

ECHOMAP UHD2 93sv نیز به بسته ماهیگیری یخی LiveScope اضافه شده است که شامل مبدل LVS32-IF و باتری اسید سرب است.

خانه یخی خود را با LiveScope بسازید

سیستم کاملاً جدید LiveScope Plus Ice House که برای خانه‌های یخی طراحی شده است. شامل یک نمودار پلاتر GPSMAP® 8610xsv می‌شود تا ماهی‌گیران بتوانند از طریق خروجی HDMI نمودار ، سونار زنده را روی تلویزیون یا نمایشگر خارجی نمایش دهند. بسته Ice House System همچنین شامل مبدل LiveScope Plus LVS34-I و جعبه سیاه سونار GLS™ 10، پایه چرخان و یک مبدل با کابلی است که در سرما انعطاف‌پذیر می‌ماند. مانند سایر بسته‌های ماهیگیری یخی LiveScope، سیستم Ice House با نقشه‌برداری Garmin Navionics+ از قبل بارگذاری شده است. تا با اشتراک یک ساله به‌روزرسانی‌های روزانه نقشه، جزئیات استثنایی نقشه‌برداری داخلی را به ماهیگیران ارائه دهد.

بسته های ماهیگیری یخ ECHOMAP UHD2 جدید

مجموعه ماهیگیری روی یخ 2023-24 Garmin همچنین شامل گزینه های جدید 5 اینچی و 7 اینچی ECHOMAP UHD2 است. بسته ماهیگیری روی یخ 5 اینچی ECHOMAP UHD2 یک صفحه نمایش رابط کلیددار با مبدل دو پرتو-IF برای اهداف ماهی که به راحتی قابل مشاهده هستند با تفکیک اهداف عالی ارائه می دهد، در حالی که بسته ماهیگیری یخی ECHOMAP UHD2 دارای صفحه نمایش لمسی با کمک کلیدی و کلیدی است. یک مبدل GT10HN-IF برای سونار سنتی CHIRP باریک.

هر دو دسته دارای یک فلاشر داخلی هستند که نمایی از جیگ ها و ماهی ها را در حین شنا به درون پرتو سونار و حالت منحصر به فرد سونار ماهیگیری روی یخ ارائه می دهند که نمودار پلاتر شما را برای ماهیگیری در یخ درست خارج از جعبه بهینه می کند. همچنین هر دو با نقشه داخلی Garmin Navionics+ با اشتراک یک ساله برای به‌روزرسانی‌های روزانه نقشه از پیش بارگذاری شده‌اند.

همه بسته‌های ماهیگیری یخ همه کاره گارمین شامل یک کیف حمل قابل حمل مستحکم و دستکش است و در ماه‌های تابستان که یخ آب می‌شود به راحتی از یخ به قایق منتقل می‌شود.

انتظار می رود در ماه سپتامبر در دسترس باشد

بسته جدید LiveScope Plus Ice Fishing Bundle LI دارای قیمت خرده فروشی 3299.99 دلاری است. بسته ماهیگیری یخی LiveScope 2849.99 دلار است. و سیستم LiveScope Plus Ice House 4699.99 دلار است. بسته ماهیگیری یخی 5 اینچی ECHOMAP UHD2 دارای قیمت خرده فروشی 549.99 دلار است. در حالی که بسته ماهیگیری یخی 7 اینچی ECHOMAP UHD2 899.99 دلار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه کامل ماهیگیری یخی Garmin، به garmin.com/marine مراجعه کنید.

محصولات گارمین که در داخل برای زندگی در بیرون طراحی شده اند، زندگی ماهیگیران، ملوانان، دریانوردان و علاقه مندان به قایق را در همه جا متحول کرده اند. گارمین متعهد به توسعه نوآورانه‌ترین، با کیفیت‌ترین و آسان‌ترین لوازم الکترونیک دریایی که صنعت تاکنون شناخته است. معتقد است هر روز فرصتی برای نوآوری و فرصتی برای شکست دادن دیروز است. برای هشتمین سال متوالی، گارمین توسط انجمن ملی الکترونیک دریایی (NMEA) به عنوان سازنده سال انتخاب شد. از دیگر برندهای دریایی Garmin می توان به Navionics® اشاره کرد. گارمین پنج بسته جدید را به مجموعه ماهیگیری یخی خود اضافه می کند

دیدگاهتان را بنویسید