دسته‌بندی نشده

ویژگی های شاخص ساعت گارمین Vivoactive 5

ویژگی های شاخص ساعت گارمین Vivoactive 5

ویژگی های شاخص ساعت گارمین Vivoactive 5

صفحه نمایش Amoled

ساعت هوشمند گارمین Vivoactive 5، گارمین سری چشمگیر ساعت های عملکردی خود را برای دوندگان تقویت می کند. این ساعت هوشمند با صفحه نمایش لمسی 1.2 اینچی AMOLED و عمر باتری باورنکردنی، برای دوندگانی که می خواهند سلامت خود را پیگیری کنند و به اهداف تناسب اندام خود برسند، عالی است.

عمر باتری برای چند روز
با حداکثر 11 روز در حالت ساعت هوشمند، Vivoactive 5 عمر باتری قابل توجهی دارد. دونده ها مجبور نیستند هر شب نگران شارژ ساعت خود باشند و می توانند معیارهای با ارزش سلامت شبانه روزی مانند استرس، باتری بدن و خواب را دنبال کنند. دوندگان اولترا که در مسابقات چند روزه شرکت می کنند، در نهایت می توانند دیگر نگران این نباشند که ساعت آنها قبل از رسیدن به خط پایان تسلیم شود.

مربی خواب شخصی
Vivoactive 5 که برای ارائه بینش‌های جامع سلامتی طراحی شده است، امتیاز خواب و توصیه‌های مربیگری شخصی‌شده برای خواب را به کاربران ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد مراحل مختلف خواب، چرت‌ها و معیارهای مهم مانند پالس اکسیمتر و وضعیت تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) را پیگیری کنید.

حالت ویلچر

یکی از مواردی که Vivoactive 5 را متمایز می کند، ویژگی های فراگیر آن برای کاربران ویلچر است. حالت ویلچر به کاربران این امکان را می دهد که فشارهای روزانه را ردیابی کنند، هشدارهای تغییر وزن را دریافت کنند و به برنامه های ورزشی خاص و تمرینات متناسب با نیازهای خود دسترسی داشته باشند. گارمین الگوریتم‌های برخی ویژگی‌های موجود را تغییر داده است تا بینش‌های بهتر و معناداری را برای کاربران ویلچر ارائه دهد.

اول ایمنی
ایمنی بسیار مهم است، و به همین دلیل است که Garmin ویژگی‌های ایمنی و ردیابی را در Vivoactive 5 گنجانده است. در مواقع اضطراری یا در صورت احساس ناامنی، کاربران می‌توانند پیامی را به مخاطبین اضطراری منتخب با مکان زنده خود ارسال کنند. فرقی نمی‌کند در مسیر پیاده‌روی باشید یا خودتان در شب بدوید، این ویژگی به شما و خانواده‌تان آرامش خاطر می‌دهد، زیرا می‌دانید که می‌توانید در هر زمانی برای کمک تماس بگیرید.

برای تمرینات متقابل نیز عالی است
Vivoactive 5 با بیش از 30 برنامه ورزشی داخلی، از جمله پیاده روی، دویدن و شنا در استخر، به کاربران این امکان را می دهد تا فعالیت های بدنی خود را بدون زحمت پیگیری و نظارت کنند. این خبر خوبی برای دوندگان آسیب دیده یا کسانی است که تمرینات متقابل را در برنامه های هفتگی خود گنجانده اند.

دیدگاهتان را بنویسید