اخبار

ویژگی های ساعت هوشمند گارمین برای زنان!

ویژگی های ساعت هوشمند گارمین برای زنان!

ویژگی های ساعت هوشمند گارمین برای زنان!

ناگفته نماند که بدن زنان شگفت انگیز است. تغییرات چرخه ای را تجربه می کند در حالی که از نظر بیرونی هر زنی زندگی پر از تعهدات کاری، برنامه های آموزشی و خیلی چیزهای دیگر را دارد. دقیقاً به همین دلیل برای ما مهم است که به طور روزانه به بدن زن گوش دهیم و آن را نظارت کنیم.

گارمین بدون شک نقش اساسی در ردیابی سلامت بدن زنان دارد و به‌روزرسانی‌هایی را در زمان واقعی ارائه می‌کند که می‌توانند به سرعت و مستقیماً روی مچ دست شما استفاده شوند.

ردیابی چرخه قاعدگی
ساعت هوشمند گارمین به شما این امکان را می دهد تا مراحل مختلف چرخه قاعدگی را ردیابی کنید و بنابراین تمرین مناسب را برای هر روز انتخاب کنید. در واقع، سطح پایین استروژن و پروژسترون در طول قاعدگی می تواند انرژی را برای تمرینات شدید کاهش دهد، در حالی که افزایش استروژن در مرحله فولیکولی می تواند به طور قابل توجهی انرژی را افزایش دهد و در نتیجه به تمرین شدید کمک کند.

در طول قاعدگی خود ورزش کنید
  • ردیابی بارداری
    در دوران بارداری، شما می توانید علائم خود را به صورت روزانه کنترل کنید و همچنین رشد، حرکات، افزایش وزن و موارد دیگر را ردیابی کنید. علاوه بر این، تمرینات روزانه توصیه شده خاص و همچنین نکات تغذیه ای در دسترس هستند.
  • نمره خواب
    کیفیت خواب جنبه ای است که به شدت بر عملکرد شناختی و فیزیکی در طول روز تأثیر می گذارد. به همین دلیل ساعت‌های هوشمند ما می‌توانند هر روز یک ارزیابی واقعی از استراحت با امتیاز 0 تا 100 ارائه دهند که ترکیبی از کیفیت خواب، مدت زمان، سطح استرس و موارد دیگر است.
  • باتری بدنه
    عملکرد باتری بدن برای مدیریت بهتر انرژی در طول روز با در نظر گرفتن تمرین، استرس، خواب و نحوه تاثیر همه این عوامل بر انرژی طراحی شده است. آگاهی از انرژی های بدن ما به تطبیق با چهره بهتر در روز و انتخاب مناسب ترین نوع تمرین برای آن روز کمک می کند.
  • امتیاز استرس
    وقتی استرس داریم، بدن ما در یک وضعیت روانی متناوب قرار می گیرد. به لطف مانیتورینگ 24 ساعته کاردیو و داده‌های تغییرپذیری ضربان قلب (HRV)، می‌توانید سطح استرس خود را در مقیاس 0 تا 100 در همه زمان‌ها ردیابی کنید، بنابراین می‌دانید که بدنتان چگونه به تغییرات زندگی و محیط اطرافش واکنش نشان می‌دهد.
  • ایمنی
    در حین تمرین، احساس امنیت بسیار مهم است تا بتوانید روی تمرین تمرکز کنید و ذهن خود را کاملا آزاد کنید. این کار از طریق عملکردهای LiveTrack2 و Incident Detection و یک تلفن هوشمند سازگار متصل به ساعت هوشمند Garmin امکان پذیر است.

ویژگی LiveTrack زمانی که بیرون هستید مکان واقعی شما را ردیابی می‌کند و فعالیت‌های شما را ضبط می‌کند، بنابراین خانواده و دوستان می‌توانند شما را هر کجا که می‌روید دنبال کنند. ویژگی های ساعت هوشمند گارمین برای زنان!

از طرف دیگر، عملکرد تشخیص حادثه می تواند تغییر شدید در حرکات را در حین ضبط یک فعالیت GPS تشخیص دهد و از طریق پیام کوتاه به مخاطبین اضطراری اطلاع دهد. اگر به هر دلیلی احساس ناامنی کردید، می توانید به صورت دستی کمک را فعال کنید تا به مخاطبین اضطراری خود اطلاع دهید.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن ۸۸۸۸۰۰۳۴ شرکت اطلس رهنگا آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید