اخبار

ویژگی های ساعت جدید گارمین ونو ۳

lazy - جی پی اس کالا

ویژگی های ساعت جدید گارمین ونو ۳

نسل جدید ساعت هوشمند گارمین Venu ردیابی خواب عالی به همراه ویژگی‌های نوآورانه جدید را برای کاربران ویلچر ارائه می‌کند.

ساعت هوشمند Garmin Venu اصلی اولین ساعت این برند بود که دارای صفحه نمایش AMOLED بود، در حالی که Garmin Venu 2 به دلیل اضافه شدن ردیابی ورزشی برتر به عنوان یکی از بهترین ساعت‌های ورزشی موجود در بازار با این نوع صفحه نمایش برجسته بود.

گارمین از آن زمان نمایشگرهای AMOLED را به محبوب‌ترین ساعت‌های ورزشی خود از جمله Forerunner 265 و Forerunner 965 اضافه کرده است، بنابراین Garmin Venu 3 جدید در کجا قرار می‌گیرد؟ پاسخ این است که کمی اسپورت‌تر است، اما جایگزین هوشمندتر و جذاب‌تری برای Forerunner 265 است. و چرت زدن را دنبال می‌کند.

ردیابی چرت یکی از چندین ویژگی ابتکاری جدید است که با Garmin Venu 3 راه اندازی شده و برای ساعت های دیگر نیز عرضه می شود. ویژگی‌های برجسته دیگر شامل چندین ویژگی جدید برای کاربران ویلچر است – Venu 3 فشارها را در طول روز ردیابی می‌کند و دارای حالت‌های تمرین ورزشی مخصوص ویلچر است.

ساعت جدید همچنین در دو اندازه عرضه می‌شود – 45 میلی‌متر برای Venu 3 استاندارد و 41 میلی‌متر برای Venu 3S – و برخی از ویژگی‌های مشترک سایر ساعت‌های Garmin را که از زمان Venu 2 عرضه شده‌اند، اضافه می‌کند، مانند گزارش صبح، زمان بازیابی و ردیابی HRV.

همچنین یک خلاصه روزانه برای مرور هر شب و همچنین معیارهای مزایای تمرین فردی را معرفی می کند. همچنین اکنون از سنسورهای دوچرخه سواری اضافی مانند پاور سنج ها پشتیبانی می کند، اگرچه حالت چند ورزشی ندارد.

عمر باتری نیز با Venu 3 بهبود یافته است. این ساعت در حالت ساعت هوشمند تا 14 روز یا با صفحه نمایش روی همیشه روشن تا 5 روز دوام می آورد و تا 20 ساعت ردیابی GPS را در GPS تمام سیستم ارائه می دهد. حالت (برخلاف Forerunner 265 GPS چند باندی ندارد).

برخی از تفاوت های اصلی با Forerunner 265 این است که Venu 3 به جای پنج دکمه، سه دکمه دارد و دارای بلندگو و میکروفون داخلی است. Forerunner 265 GPS چند باند دقیق‌تر و تجزیه و تحلیل تمرینی دقیق‌تر از جمله آمادگی تمرینی، به‌علاوه حالت‌های ورزشی دویدن چندگانه و مسیری ارائه می‌دهد. هر دو دارای ویژگی های هوشمند مانند ذخیره سازی موسیقی و پرداخت NFC هستند. ویژگی های ساعت جدید گارمین ونو ۳

هر دو Garmin Venu 3 و Venu 3S 449.99 دلار / 449.99 پوند قیمت دارند و اکنون برای خرید در دسترس هستند. در حالی که Forerunner 265 انتخاب بهتری برای تیپ های اسپرت به نظر می رسد با توجه به اینکه قیمت آن در ایالات متحده یکسان است و در بریتانیا ارزان تر است، Venu 3 طراحی شیک تری دارد. اضافه شدن میکروفن و بلندگو برای اینکه بتواند تماس بگیرد و از دستیار صوتی تلفن شما استفاده کند نیز یک لمس خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید