اخبار

ویژگی جدید Garmin Sleep Coaching

lazy - جی پی اس کالا

شایعات حاکی از آن است که ویژگی جدیدی از Garmin Sleep Coaching در راه است. به نقل از JohnW به عنوان منبع خود، ادعا می‌کند که به‌روزرسانی آینده گارمین، ویژگی‌های ردیابی خواب موجود را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال، شما می توانید ببینید که چه مدت در خواب بوده اید و چگونه این مدت در مراحل مختلف خواب تقسیم شده است.

ابزار Garmin Sleep Coaching به شما این امکان را می‌دهد که خواب اخیر خود را بر اساس میانگین شخصی، به‌ویژه به تأثیر HRV بر کیفیت خواب خود ردیابی کنید. همچنین می‌توانید از این ابزار برای ردیابی چرت‌های خود با تشخیص خودکار زمانی که بیش از 10 دقیقه چرت می‌زنید و از یک دستگاه پشتیبانی‌شده استفاده می‌کنید، استفاده کنید. از طرف دیگر، می توانید به صورت دستی بقیه را در پوشیدنی خود یا از طریق Garmin Connect ثبت کنید. به گفته داده های خواب و چرت شما برای ارائه بازخورد و بینش در مورد کیفیت استراحت شما استفاده می شود.

توصیه هایی برای عادات خواب شما بر اساس داده های مختلف، از جمله HRV و فعالیت شما، همراه با پیشنهاداتی برای کمک به شما برای حفظ یک روال انجام می شود. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که گارمین توصیه‌های خواب را در محدوده‌ای که به عنوان «محدوده ایمن» تعریف می‌کنند، ارائه می‌کند، اگرچه دقیقاً منظور در اینجا نامشخص است. گارمین به طور رسمی این ویژگی Sleep Coaching را اعلام نکرده است و تاریخ انتشار و زمان‌بندی آن مشخص نیست. ممکن است این ابزار در ساعت‌های هوشمند Venu 3 که اخیراً شایعه شده‌اند، عرضه شود.

 

garmin sleep tracking

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید