اخبار

نحوه کارکردن گارمین و دکسکام با هم

garmin and dexcom

نحوه کارکردن گارمین و دکسکام با هم

سیستم پایش مداوم گلوکز Dexcom و ساعت هوشمند Garmin یا رایانه دوچرخه‌سواری شما با استفاده از برنامه‌های Dexcom موجود در Connect IQ نمای جامعی از معیارهای بدن شما ارائه می‌دهند.
توانایی دیدن معیارها و روندهای بدن شما می تواند بینش های مفیدی را برای هر کسی که علاقه مند به درک سلامت و تندرستی کلی خود است ارائه دهد، اما برای افراد مبتلا به دیابت، می تواند ابزار ارزشمندی برای کمک به مدیریت یک بیماری با پیامدهای جدی سلامت باشد. با برنامه‌های Dexcom Connect IQ و ساعت هوشمند گارمین سازگار، می‌توانید سطوح و روندهای گلوکز را به همراه سایر معیارهای سلامت بدنتان، مانند ضربان قلب، پایش انرژی باتری بدن، امتیاز استرس، گام‌های برداشته شده، کالری سوزانده شده و حتی نمره خواب مشاهده کنید. – درست از همان نقطه روی مچ دست شما.

سطوح قند خون

دو برنامه Dexcom برای دانلود از طریق Connect IQ وجود دارد. اولین برنامه Dexcom که برای چندین ساعت هوشمند گارمین یا رایانه‌های دوچرخه‌سواری موجود است، به شما امکان می‌دهد سطح گلوکز خود را در یک نگاه از سیستم پایش مداوم گلوکز Dexcom خود مشاهده کنید و به شما امکان می‌دهد آنها را در کنار سایر معیارهای بدن خود در یک مکان مناسب مشاهده کنید. برای مشاهده آن نیز لازم نیست به تلفن هوشمند متصل خود نگاه کنید – برنامه Garmin برای Dexcom می تواند سطوح گلوکز، جهت روند و یک تاریخچه 3 ساعته از سطوح گلوکز شما را دقیقاً روی صفحه ساعت هوشمند شما نمایش دهد.

سطح گلوکز هم در طول روتین روزانه و هم در طول تمرین قابل مشاهده است. چه دونده باشید، چه دوچرخه سوار، یک کوهنورد یا یک علاقه مند به وزنه برداری، می توانید دومین برنامه Dexcom Data Field را دانلود کنید، که به شما امکان می دهد هنگام ردیابی، سطح گلوکز را به عنوان یک فیلد داده در دستگاه گارمین سازگار خود اضافه کنید. یک فعالیت خاص سطح و جهت روند خود را مستقیماً روی صفحه نمایش خواهید دید (بدون نیاز به کشیدن انگشت) به همراه سایر معیارهای موجود که در طول آن تمرین پیگیری می کنید. اگر سطح گلوکز شما شروع به روند در جهت اشتباه کرد، می‌دانید و به شما اجازه می‌دهد تا کاری را که باید انجام دهید تا آن را به مسیر درست برگردانید، انجام دهید.

عمر باتری

این می تواند یک مزیت بزرگ باشد که ساعت هوشمند گارمین شما می تواند مدت زمان زیادی بین شارژ فاصله داشته باشد. بسته به دستگاهی که دارید، می‌توانید ساعت‌های خود را برای هفته‌ها شبانه‌روز بپوشید. برای مثال Venu 3 بین شارژها تا 14 روز دوام می آورد. Enduro™ 2 دارای عمر باتری چشمگیر تا 34 روز در حالت ساعت هوشمند است و اگر از ویژگی شارژ خورشیدی استفاده کنید می توانید تا 12 روز دیگر اضافه کنید.

زمان کمتر در شارژر به معنای دردسر کمتری برای شما و زمان بیشتر برای انجام کارهای متعدد ساعت هوشمند شما است – که در مورد برنامه‌های Dexcom به معنای دسترسی بیشتر برای مشاهده سطوح گلوکز بدون نیاز به نگاه کردن به تلفن هوشمند است.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید