اخبار

نحوه ایجاد دوره تمرینی در Garmin Connect

lazy - جی پی اس کالا

نحوه ایجاد دوره تمرینی در Garmin Connect

چه دونده باشید و چه دوچرخه سوار، دستگاه های گارمین می توانند شما را در دوره آموزشی سفارشی خود در حین حرکت راهنمایی کنند و به شما این امکان را می دهند که روی کار در حال انجام تمرکز کنید.
Garmin Connect™، برنامه ای که توسط دوستداران تناسب اندام در سراسر جهان برای ردیابی و تجزیه و تحلیل معیارهای بدن آنها استفاده می شود، دارای ویژگی های بی شماری است که به راهنمایی تمرینات شما کمک می کند. و در حالی که هزاران دوره از پیش ساخته شده برای انتخاب در داخل برنامه وجود دارد، گاهی اوقات هیچ جایگزینی برای ترسیم مسیر خود وجود ندارد. فرقی نمی‌کند یک سازمان‌دهنده مسابقه باشید که نیاز به اندازه‌گیری فاصله دقیق دارید یا صرفاً به دنبال ایجاد یک دوره آموزشی جدید در اطراف محله خود هستید، برای یادگیری نحوه ایجاد یک دوره در Garmin Connect به خواندن ادامه دهید.

مرحله 1: اگر می توانید از رابط وب استفاده کنید.
در حالی که می‌توانید یک دوره آموزشی در برنامه Garmin Connect بر روی تلفن خود ایجاد کنید، یک رایانه با مانیتور و ماوس می‌تواند به شما کمک کند تا دوره عالی را به دست آورید – تا نزدیک‌ترین گوشه و سمت خیابان که می‌خواهید بروید. روشن باشد حتی بهتر؟ اگر دوره ای را در پلتفرم وب ایجاد کنید، به طور خودکار در برنامه شما ظاهر می شود.

مرحله 2: یک دوره جدید ایجاد کنید.
در رابط Garmin Connect (چه نسخه وب یا برنامه تلفن همراه)، روی “آموزش و برنامه ریزی” و سپس “دوره ها” کلیک کنید، جایی که گزینه ای برای “ایجاد جدید” وجود دارد. نوع دوره مورد نظر خود را از گزینه های ذکر شده مشخص کنید، که شامل انواع مختلف دویدن و دوچرخه سواری است.

مرحله 3: بین مسیر سفارشی یا خودکار انتخاب کنید.
این روش ترسیمی برای مرحله بعدی خواهد بود – آیا می خواهید به صورت دستی دوره عالی خود را بسازید، یا می خواهید بتوانید مکان، مسافت دلخواه و جهت کلی خود را انتخاب کنید و Garmin Connect به شما دویدن یا دوچرخه سواری بدهد. حلقه بر اساس آن؟ اگر ترجیح می دهید DIY کنید، روش ترسیم سفارشی باید برای اکثر حساب ها پیش فرض باشد. اگر کمی راهنمایی می خواهید، روش ترسیم خودکار را برای دوره پیشنهادی انتخاب کنید.

مرحله 4: مسیرهای محبوب را دنبال کنید، جاده ها را دنبال کنید یا مسیر خود را به صورت دستی ترسیم کنید.
این نسبتاً ساده است – می‌توانید مسیرهای محبوب دیگر کاربران گارمین را دنبال کنید (که ممکن است به شما کمک کند از مواردی مانند جاده‌های باریک که شامل نزدیکی نزدیک به ماشین‌ها می‌شود دوری کنید)، می‌توانید جاده‌ها را روی نقشه دنبال کنید یا می‌توانید مسیر خود را با دست ترسیم کنید. دقیقا همانطور که شما آن را می خواهید اگر چیز خاصی در ذهن دارید، نقاشی با دست آزاد را توصیه می کنیم. با کلیک بر روی نقشه برای ایجاد امتیاز در دوره خود، می توانید دقیقاً جایی را که می خواهید بدوید یا دوچرخه سواری کنید انتخاب کنید. با فرض اینکه مراقب باشید، طراحی با دست آزاد نیز می‌تواند منجر به فاصله دقیق‌تری از مسیر شود، که اگر زمان دقیقی را هدف گذاری می‌کنید یا در حال ایجاد یک دوره برای یک رویداد مهم است.

اگر در حال ساخت یک دوره دوچرخه‌سواری هستید – به‌ویژه برای دوچرخه‌سواری جاده، دوچرخه‌سواری کوهستانی یا آفرودهای سنگ‌ریزه‌ای – همچنین می‌توانید صعودهای طبقه‌بندی شده را ببینید که به شما اطلاع می‌دهند که جاده یا مسیر در هنگام خروج چقدر شیب دار خواهد بود. بسته به اینکه چقدر می خواهید کار کنید، این به شما امکان می دهد یا تپه ها را در آغوش بگیرید یا از آنها دوری کنید.

مرحله 5: دوره خود را ذخیره کنید.
می‌توانید نام آن را هر چه که به نظرتان می‌رسد، بگذارید، سپس آن را یک دوره عمومی یا خصوصی انتخاب کنید. (اگر قصد دارید دوره خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، حتما آن را به صورت عمومی تنظیم کنید.) پس از ذخیره شدن دوره، دکمه “ارسال به دستگاه” را در پایین صفحه انتخاب کنید و مشخص کنید که کدام دستگاه را می خواهید نمایش دهد. دوره. دفعه بعد که دستگاه شما با برنامه Garmin Connect همگام‌سازی می‌شود، دوره به‌طور خودکار دانلود شده و آماده تکمیل می‌شود.

مرحله 6: دوره خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
اگر حوصله یک ماجراجویی انفرادی ندارید، کافی است یک پیام کوتاه برای دوست خود ارسال کنید تا پیوند دوره Garmin Connect را که قصد تکمیل آن را دارید به اشتراک بگذارد. دوست شما می تواند از آن پیوند برای باز کردن دوره در برنامه Garmin Connect خود استفاده کند، آن را به دستگاه سازگار خود ارسال کند و در عرض چند ثانیه آماده شود.

اگر با رایانه دوچرخه‌سواری سازگار با GroupRide دوچرخه‌سواری می‌کنید، می‌توانید به سادگی کد سواری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و آنها می‌توانند آن را مستقیماً در دستگاه سازگار خود وارد کنند تا به گروه بپیوندند و مسیریابی دوره را ببینند. وقتی کاربران سواری خود را شروع می‌کنند، می‌توانند اشتراک‌گذاری مکان را فعال کنند تا همه افراد حاضر در سواری بتوانند ببینند همراهانشان کجا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید