اخبار

نحوه استفاده از ارتباطات ماهواره ای inReach

نحوه استفاده از ارتباطات ماهواره ای inReach

نحوه استفاده از ارتباطات ماهواره ای inReach

هنگامی که یک فناوری جدید به دست می آورید، مهم است که با عملکردهای آن آشنا شوید. خوشبختانه، گارمین منابع پشتیبانی بسیاری را برای کمک به شما برای یادگیری نحوه کار با دستگاه ارتباطی ماهواره ای inReach  قبل از رفتن به بیابان فراهم می کند.

شروع سریع – روش دستی

اولین شکل پشتیبانی در جعبه دستگاه inReach شما می آید. این کتابچه راهنمای شروع سریع کوچک اما قدرتمند، نمای کلی دکمه دستگاه، مراحل راه‌اندازی اولیه دستگاه و دستورالعمل‌های مربوط به ویژگی‌های مهم مانند جفت شدن تلفن هوشمند، همگام‌سازی داده‌ها و پیام‌رسانی دو طرفه را ارائه می‌دهد. راهنمای شروع سریع خود را ندارید؟ راهنمای کامل آنلاین دستگاه همیشه در مرکز پشتیبانی گارمین موجود است.

مرکز پشتیبانی گارمین

برای اطلاعات دقیق تر دستگاه، مرکز پشتیبانی Garmin جایی است که منابع و آموزش دستگاه را در Reach پیدا خواهید کرد. می‌توانید بر اساس نام محصول یا شماره سریال جستجو کنید تا فهرستی از مواد پشتیبانی، از جمله دفترچه‌های راهنمای دستگاه دیجیتال، مقالات راه‌حل رایج، وبینارها و ویدیوهای آموزشی کوتاه را بیابید.

نکته: برای پیدا کردن مرکز پشتیبانی گارمین، از Garmin.com دیدن کنید، به گوشه سمت راست بالا بروید، روی (؟) پشتیبانی کلیک کنید و پیوند مرکز پشتیبانی را انتخاب کنید.

پشتیبانی مشتری گارمین

اگر پاسخ سؤال دستگاه inReach خود را در مواد آنلاین مرکز پشتیبانی گارمین پیدا نکردید، همیشه می‌توانید برای کمک لحظه‌ای و انفرادی با تیم پشتیبانی مشتری ما تماس بگیرید. به صفحه پشتیبانی مشتری گارمین بروید، نام دستگاه یا شماره سریال خود را در قسمت ورودی وارد کنید و روی فلش کلیک کنید. پس از ورود به صفحه پشتیبانی دستگاه، به بخش تماس با ما برای راهنمایی بیشتر بروید و گزینه چت یا تماس را انتخاب کنید.

کارشناسان پشتیبانی محصول از دوشنبه تا جمعه، از ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر به صورت تلفنی در دسترس هستند. CT (UTC-7) با چت، تماس مستقیم با 1-800-800-1020 یا با گذاشتن شماره خود برای تماس.

تمرین

ضرب المثل “تمرین کامل می کند” به ویژه در مورد راحت بودن با ارتباط ماهواره ای inReach صادق است. آزمایش با ویژگی‌هایی مانند مسیریابی و مسیریابی TracBack®، ارسال پیام‌های آزمایشی به مخاطبین یا آشنایی ساده با دستورات دکمه‌ای قبل از سفر، همگی به کاهش نگرانی‌ها در مورد کارکرد یکپارچه دستگاه هنگام ایجاد مجدد یا در شرایط اضطراری کمک می‌کنند.

تست دستگاه

برای تأیید اینکه اشتراک شما فعال است و دستگاه شما آماده است، inReach یک ویژگی پیام آزمایشی آسان را ارائه می دهد:

  • با منظره ای واضح از آسمان به بیرون بروید.
  • به نماد تست بروید.
  • Test را انتخاب کنید.
  • منتظر تایید موفقیت آمیز تست باشید.

توجه: پنج پیام آزمایشی رایگان در هر ماه در همه برنامه ها گنجانده شده است.

تست SOS

برای اطمینان کامل از قابلیت‌های دستگاه inReach خود، می‌توانید آزمایش عملکرد SOS را در دستگاه inReach خود برنامه‌ریزی کنید، اما فقط با تأیید تیم Garmin ResponseSM. آزمایش‌های SOS از طریق Garmin Response برنامه‌ریزی می‌شوند و هر بار که می‌خواهید دستگاه را آزمایش کنید، باید درخواست‌های آزمایشی ارسال شود. تیم پاسخ گارمین تاریخ/زمان را تأیید می کند و دستورالعمل های آزمایشی را ارائه می دهد. برای تکمیل فرم درخواست آنلاین آزمون SOS و تأیید راهنمای تأیید/آزمایش قبل از شروع آزمایش SOS، اینجا را کلیک کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید