اخبار

موبایل های هوشمند سازگار با ساعت گارمین

موبایل های هوشمند سازگار با ساعت گارمین

وقتی صحبت از جفت کردن ساعت گارمین با گوشی هوشمند می شود، همه دستگاه ها یکسان ساخته نمی شوند. در اینجا آنچه شما باید در مورد ویژگی های سازگاری بدانید، تمرکز بر سیستم عامل ها و مدل های خاص تلفن است که ممکن است به طور یکپارچه با ساعت های گارمین کار کنند یا نکنند.

این شرکت به طور مداوم طیف ساعت های خود را گسترش می دهد و هر تکرار یک مسیر ثابت از ویژگی ها و عملکردهای پیشرفته را ارائه می دهد. دستگاه‌های آن‌ها یک انتخاب محبوب برای ردیابی ورزش و تناسب اندام، ناوبری، و قابلیت‌های مختلف دیگر هستند. با این حال، برای باز کردن پتانسیل کامل آنها، این ساعت ها باید با یک تلفن هوشمند سازگار جفت شوند. در واقع، ساعت گارمین بدون نصب برنامه گارمین کانکت برروی گوشی هوشمند ، کار نخواهد کرد.

سیستم عامل مورد نیاز

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم – سیستم عامل های سازگار. برخی از ویژگی های پیشرفته ساعت های گارمین به قابلیت های نرم افزاری خاصی نیاز دارند که همه نسخه های یک سیستم عامل از آن برخوردار نیستند. برای مثال، برخی از ساعت‌های گارمین دارای ویژگی‌های ناوبری پیشرفته‌ای هستند که ممکن است برای عملکرد بهینه به گوشی هوشمند قدرتمندتری نیاز داشته باشند.

iOS

برای کاربران اپل، برنامه Garmin Connect به iOS 15.0 یا بالاتر نیاز دارد. اگر قبلاً این برنامه را بر روی آیفونی که دارای نسخه قبلی است نصب کرده اید، ممکن است خوب باشید. با این حال، گارمین می گوید که برخی از ویژگی ها ممکن است کار نکنند. همچنین، اگر برنامه را از تلفن خود حذف کنید، احتمالاً نمی‌توانید دوباره آن را نصب کنید، مگر اینکه دستگاه روی iOS 15.0 یا بالاتر اجرا شود. بنابراین این چیزی است که باید در نظر داشت.

Android

کاربران اندروید باید سیستم عامل 7.0 یا بالاتر داشته باشند. دستگاه همچنین باید به صورت بومی از فروشگاه Google Play پشتیبانی کند.

مدل های خاص تلفن

البته همه گوشی های هوشمند یکسان ساخته نمی شوند. این چیزی است که باید مورد توجه قرار گیرد. به این معنی که حتی اگر تلفنی روی یک نسخه سازگار از سیستم عامل اجرا شود، تجربه کاربر می تواند متفاوت باشد. عواملی مانند سرعت پردازش تلفن، حافظه در دسترس و حتی کیفیت اتصال بلوتوث می‌توانند بر نحوه جفت شدن و عملکرد ساعت گارمین و تلفن هوشمند تأثیر بگذارند.

در حالی که اکثر گوشی‌های هوشمندی که الزامات سیستم‌عامل را برآورده می‌کنند باید به خوبی کار کنند، برخی از مدل‌های خاص وجود دارند که تست‌های داخلی دستگاه‌های Garmin را گذرانده‌اند. این شامل:

  • Huawei phones
  • Lenovo
  • Meizu

برای کسانی که ساعت خود را با تلفن ناسازگار می بینند، یک راه حل وجود دارد. می‌توانید برنامه Garmin Connect را با دانلود فایل APK آن از یک منبع قابل اعتماد و سپس نصب دستی، بارگیری کنید.

همچنین، با وجود اینکه گوشی‌های هواوی در لیست ناسازگار قرار دارند. گارمین می‌گوید: «مشکلات اتصال بلوتوث بین گوشی‌های هوشمند هواوی و دستگاه‌های گارمین از طریق به‌روزرسانی برنامه Garmin Connect بهبود یافته است». اخطار این است که این بهبودها برای گوشی‌های هوشمند هوآوی که دارای نسخه ۹ یا بالاتر هستند و به صورت بومی از فروشگاه Google Play پشتیبانی می‌کنند، هستند.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید