اخبار

مقایسه ساعت Pixel Watch 2 در مقابل ساعت گارمین Garmin Venu 3

مقایسه ساعت Pixel Watch 2 در مقابل ساعت گارمین Garmin Venu 3

مقایسه ساعت Pixel Watch 2 در مقابل ساعت گارمین Garmin Venu 3

آیا نمی‌دانید که چه کسی در مورد Pixel Watch 2 در مقابل Garmin Venu 3 برتری دارد؟ گارمین آخرین نسل ساعت هوشمند خود، Garmin Venu 3 را در 30 آگوست 2023 معرفی کرد. حدود یک ماه بعد، گوگل نسل دوم ساعت هوشمند خود، Google Pixel Watch 2 را عرضه کرد. هر دو ساعت دارای چندین ویژگی و سنسور هستند. بنابراین سؤال این است – کدام یک را باید انتخاب کنید؟

معرفی

با رقابتی مانند Google Pixel Watch 2 در مقابل Apple Watch Series 8، تصمیم گیری آسان تر است زیرا پیکسل با اندروید و Apple Watch 8 با آیفون سازگار است. با این حال، انتخاب بین Pixel Watch 2 در مقابل Gramin Venu 3 می تواند چالش برانگیز باشد، زیرا هر دو ساعت با دستگاه های Android سازگار هستند. از این رو، مقایسه صحیح آنها ایده خوبی است.

Pixel Watch 2 vs Garmin Venu 3: مشخصات

هر دو پیکسل واچ 2 و گارمین ونو 3 دارای طراحی صفحه نمایش دایره ای براق هستند. با این حال، اندازه صفحه نمایش تفاوت قابل توجهی دارد. Pixel Watch 2 دارای قطر 41 میلی متر در حالی که وزن آن 31 گرم است.

از سوی دیگر، اندازه صفحه نمایش گارمین Venu 3 سی و چهار میلی متر قطر و 40 گرم وزن دارد. رقابت در این زمینه نمی تواند شفاف تر باشد. Google Pixel Watch 2 با صفحه نمایش بزرگتر و وزن سبک تر، برنده اینجاست.

در حالی که Garmin Venu 3 در طراحی و راحتی از دست داده است، اما در مورد سازگاری برتری دارد. Google Pixel Watch 2 فقط برای کاربران اندروید طراحی شده است و با هر دستگاهی که دارای سیستم عامل اندروید 9.0 یا جدیدتر است سازگار است. اما Garmin Venu 3 با آیفون‌ها نیز سازگار است. بنابراین، هر کسی، صرف نظر از اینکه از چه گوشی هوشمندی استفاده می کند، می تواند از این ساعت هوشمند استفاده کند.

هر دو دستگاه دارای ویژگی‌های متعددی برای ردیابی سلامت، کیفیت خواب، بازی و غیره هستند. اما با پشتیبانی از برنامه‌های بومی Google و اکوسیستم ردیابی سلامت Fitbit، Google Pixel Watch 2 به شما امکان می‌دهد فعالیت‌های روزمره خود را از Pixel Watch 2 کنترل کنید.

اگرچه به خوبی پیکسل نیست، اما ویژگی های Garmin Venu 3 نیز بسیار شگفت انگیز است. گارمین در مقایسه با مدل های قبلی خود، ویژگی های جدید بسیاری را به آخرین ساعت هوشمند پرچمدار خود معرفی کرده است. برخی از ویژگی های بهداشتی جدید اضافه شده به Garmin Venu 3 عبارتند از مربی خواب، گزارش صبحگاهی، تشخیص چرت، حالت ویلچر، فعالیت مدیتیشن و موارد دیگر.

جدول ویژگی های گارمین Venu 3 و Google Pixel 2
مشخصات  Garmin Venu 3 Google Pixel 2
رنگ طلایی ، نقره ای نقره ای ، مشکی مات، طلایی
ابعاد 30.4 mm 41mm x 12.33 mm
وزن 40 گرم 31 گرم
اتصالات Bluetooth, ANT+, Wi-Fi Bluetooth 5.0, Wi-Fi 802.11 b/g/n 2.4 GHz, NFC, LTE
GPS GPS, GLONASS, Galileo GPS, GLONASS, BeiDou, Galileo, Quasi-Zenith Satellite
سازگاری اندروید و آیفون آندروید 9 و جدیدتر
صفحه نمایش 390 x 390 AMOLED display 320 ppi AMOLED display with DCI-P3 color
باتری تا 14 روز 24 ساعت در حالت صفحه نمایش روشن
سنسورها قطب نما، ارتفاع سنج فشارسنج، مانیتور اشباع اکسیژن خون، مانیتور ضربان قلب مچ دست، سنسور قلب نوری نسل سوم، شتاب سنج، ژیروسکوپ، دماسنج، سنسور نور محیط قطب نما، ارتفاع سنج، حسگرهای قرمز و مادون قرمز، سنسورهای الکتریکی چند منظوره، سنسور ضربان قلب نوری چند مسیره، شتاب سنج 3 محوری، ژیروسکوپ، سنسور نور محیط، سنسور دمای پوست، فشارسنج، مغناطیس سنج
ویژگی ها مقاوم در برابر آب تا 50 متر، Find My Watch، ردیابی تناسب اندام، ردیابی سلامت، ردیابی گلف، نظارت بر دوچرخه سواری، ویژگی های شنا، ویژگی های ایمنی ردیابی سلامت Fitbit، مقاوم در برابر آب تا 5ATM ، استاندارد IP68، هوش مصنوعی گوگل، دستیار Google، تشخیص استرس، ردیابی عادات خواب، ردیابی سلامت قاعدگی، حالت تمرین خودکار، امتیاز آمادگی روزانه، SOS اضطراری
قیمت از 449.99 دلار

349 دلار برای بلوتوث/وای فای و 399 دلار برای LTE

 

 

 

 

 

 

 

 

باتری ساعت پیکسل واچ 2 در مقابل ساعت هوشمند Garmin Venu 3

Garmin Venu 3 با حداکثر 14 روز با یک بار شارژ در اینجا پیشتاز قابل توجهی است، در حالی که Pixel Watch 2 تا 24 ساعت را با ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن ارائه می دهد. علاوه بر این، باتری Garmin Venu 3 می تواند تا 26 روز در حالت ذخیره باتری دوام بیاورد. در واقع، حتی اگر در حال پخش موسیقی در حالت All-Systems GNSS هستید، ساعت هوشمند همچنان تا 11 ساعت بیدار می ماند.

تفاوت در طول عمر باتری ممکن است یک عامل تعیین کننده برای کاربرانی باشد که استفاده طولانی مدت بدون شارژ مکرر را در اولویت قرار می دهند.

قیمت Pixel Watch 2 در مقابل Garmin Venu 3

تفاوت بین اندازه باتری نیز در قیمت منعکس می شود. با عمر باتری طولانی مدت، Garmin Venu 3 با قیمت هنگفت 449.99 دلار عرضه می‌شود که ممکن است در مقایسه با هزینه‌های اکثر ساعت‌های هوشمند استاندارد، بالاتر به نظر برسد.

گوگل پیکسل 2 مقرون به صرفه تر است و قیمت اولیه آن 349 دلار با اتصال بلوتوث/وای فای است. می توانید اتصال سلولی + LTE را با هزینه اضافی 50 دلار دریافت کنید و قیمت آن را به 399 دلار افزایش دهید.

نتیجه نهایی
ما می بینیم که Google Pixel Watch 2 انتخاب بهتری برای کاربران اندرویدی است. دارای جدیدترین سیستم عامل Wear OS 4.0 با پردازنده قوی است که آن را به یک تناسب ایده آل تبدیل می کند. علاوه بر این، در مقایسه با Garmin Venu 3 نیز مقرون به صرفه است. با این حال، اگر کاربر آیفون هستید یا عمر باتری ماندگار را به ویژگی‌ها و سنسورها ترجیح می‌دهید، می‌توانید با ساعت Garmin Venu 3 همراه شوید.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید