اخبار

مقایسه ساعت Garmin Venu 3 با Venu Sq 2 Music

lazy - جی پی اس کالا

مقایسه ساعت Garmin Venu 3 با Venu Sq 2 Music

ساعت هوشمند گارمین Venu 3

Garmin Venu 3 در اواسط سال 2023 به‌عنوان محل آزمایش ویژگی‌های جدیدی مانند Sleep Coaching، تشخیص چرت و متریک بهبود یافته باتری بدن راه‌اندازی شد. از آن زمان، ECG و دمای پوست، به علاوه برخی از قابلیت های سری Forerunner ساعت هوشمند گارمین مانند تجزیه و تحلیل فرم اجرا را اضافه کرده است. این ساعت نه تنها یک ساعت عالی است، بلکه به لطف به‌روزرسانی‌های گارمین، به مرور زمان بهتر می‌شود.

مزایا

  • صAMOLED شیک با حاشیه نازک در دو اندازه
  • میکروفون و بلندگو داخلی
  • ECG و دمای پوست
  • زمان ریکاوری و باتری بهبود یافته بدن
  • 30 حالت ورزشی اضافی
  • دکمه سوم برای میانبرها
  • حالت ویلچر

معایب

  • قیمت بیشتر
  • ضخیم تر و سنگین تر
ساعت هوشمند گارمین Garmin Venu Sq 2

اگرچه ساعت هوشمند گارمین Venu Sq 2 2022 پیش از بسیاری از ویژگی‌های جدید فوق‌الذکر بود، اما همچنان موارد ضروری را در ساعت گارمین می‌خواهید: GPS و دقت ضربان قلب بالاتر از میانگین، عمر باتری 11 روزه، Garmin Coach و سفارشی. تمرینات بعلاوه، به جای MIP های کسل کننده که در ساعت های ارزان قیمت گارمین رایج است، یک صفحه نمایش AMOLED دریافت می کنید. با این حال، در مقایسه با Venu 3 آماده سازش باشید.

مزایا

  • وزن سبک
  • صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن بالا
  • همان دقت GPS، عمر باتری Venu 3
  • سنسور Accurate Elevate v4

معایب

  • بدون ارتفاع سنج، ژیروسکوپ، نوار قلب یا دمای پوست
  • باید 50 دلار اضافی برای موسیقی، وای فای بپردازید

ساعت هوشمند Garmin Venu 3 فوق‌العاده به نظر می‌رسد، دارای تعداد زیادی ترفند و ارتقای جدید برای ورزشکاران مدرن است و ترکیبی از میکروفن/اسپیکری را که برای برقراری تماس‌های تلفنی روی مچ خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین در مقایسه با ساعت معمولی شما بسیار گران است!

ورزشکارانی که عادت به خرید ردیاب‌های ارزان قیمت دارند، ممکن است به جای آن به Venu Sq 2 – یا Venu Sq 2 Music Edition – نگاه کنند و امیدوار باشند که بتوانند از گزینه میان رده دور بروند، در حالی که هنوز هم معیارها و ابزارهای آموزشی شیرین گارمین را دارند.

با در نظر گرفتن کسانی که بودجه‌های مقرون به صرفه دارند، اجازه دهید Garmin Venu 3 در مقابل Sq 2 Music را بررسی کنیم تا ببینیم چگونه از نظر راحتی، حسگرها، باتری، ویژگی‌ها و سایر زمینه‌ها مقایسه می‌شوند تا بتوانید آگاهانه خرید کنید.

Garmin Venu 3 vs Venu Sq 2: طراحی و نمایش

هر دو ساعت گارمین Venu 3 و Venu Sq 2 از ظاهر معمولی ساعت گارمین دور هستند، اما Sq 2 به ویژه اینطور است. همانطور که از نام آن پیداست، ظاهری مارپیچ دارد که برای طرفداران اپل واچ یا ردیاب های تناسب اندام  جذاب خواهد بود.

garmin venu sq 2

اندازه صفحه نمایش و شکل مربع آن فضای زیادی را برای ویجت ها و اعلان ها باقی می گذارد و نسبت 341ppi بالایی برای متن متراکم دارد. این یک قاب آلومینیومی در اطراف نمایشگر به جای پلیمر معمولی تقویت شده با الیاف دارد، که ممکن است دوام کمتری داشته باشد اما در عین حال “عادی” تر به نظر برسد.

برای مقایسه، طراحی گرد ساعت هوشمند گارمین Venu 3 و 3S به شما ظاهر «سنتی» تری از ساعت هوشمند می دهد، به خصوص به لطف قاب فولادی ضد زنگ که کلاس و بافت قابل مشاهده ای به آن بخشیده است. هیچ‌کس این ساعت را با یک ساعت هیبریدی اشتباه نمی‌گیرد، اما هنوز هم نسبت به Sq 2 معمولی‌تر، نگاه‌های جالب‌تری به خود جلب می‌کند.

ساعت هوشمند گارمین VENU 3

هر دو ساعت Venu عمدتاً به کنترل‌های صفحه لمسی وابسته هستند، و فاقد دکمه‌های بالا/پایین هستند که در Garmin Forerunner یا Instinct استفاده می‌کنید. همانطور که بازبین Venu Sq 2 ما بیان کرد، وقتی نوک انگشتان شما در حین تمرین عرق می‌کند، این “خیلی کاربردی” نیست، به خصوص در مقایسه با ساعت‌هایی با قاب چرخشی یا تاج دیجیتال.

در حالی که Venu Sq 2 دارای دو دکمه است – یکی برای انتخاب و شروع تمرینات، و دیگری برای بازگشت یا شروع یک دور جدید – Venu 3 یک دکمه سوم را کاملاً برای میانبرها اضافه می کند. می‌توانید ابزار مورد علاقه‌تان مانند کنترل‌های موسیقی یا دستیار تلفنتان را انتخاب کنید و همیشه یک ضربه یا نگه‌داشتن آن را نگه دارید. بعلاوه، روکش فلزی دارند که با ظاهر درجه یک Venu 3 مطابقت دارد.

ابعاد صفحه نمایش

شما همچنین می توانید دو اندازه صفحه نمایش را انتخاب کنید: Venu 3 1.4 اینچی یا Venu 3S 1.2 اینچی که قیمت و ویژگی های مشابهی دارد. هر دو به 320ppi رسیده اند که برای ساعت های سطح بالا بسیار استاندارد است. و فضای بسیار کمی در اطراف حاشیه وجود دارد، در حالی که Venu Sq 2 دارای حاشیه سیاه ضخیم و پیکسل های کمتری است.

مزیت اصلی طراحی Venu Sq 2 در مقایسه با ساعت معمولی گارمین شما، نازک بودن آن است. بیشتر آنها در محدوده 13 تا 15 میلی متر هستند و از مچ دست شما بیرون می آیند. Venu 3 نیز کمتر از 12 میلی متر است، اما Venu Sq 2 11.1 میلی متری سبک تر از Venu 3S 1.2 اینچی است، چه رسد به Venu 3.

فراتر از آن، هر دو Venu 3 و Venu Sq 2 دارای گزینه‌های رنگی شیک فراوان، نوار سیلیکونی عرق‌گیر با مکانیزم انتشار سریع برای تعویض آسان، و مقاومت در برابر آب 5ATM هستند.

Garmin Venu 3 vs Sq 2: سخت افزار و عمر باتری

قبل از اینکه به مقایسه Venu 3 و Venu Sq 2 بپردازیم، اجازه دهید به طور خلاصه توضیح دهیم که چگونه Venu Sq 2 و Sq 2 Music از نظر سخت افزاری با هم مقایسه می شوند: آنها تقریباً یکسان هستند، اما فقط نسخه Music دارای فضای ذخیره سازی موسیقی (بدیهی است) و Wi- اتصال Fi. حتی اگر به موسیقی در حال تماشا نیاز ندارید، پشتیبانی از وای فای دانلود به‌روزرسانی‌ها یا همگام‌سازی با Garmin Connect را بسیار سریع‌تر می‌کند. با این حال، اگر می‌توانید بدون آن کار کنید، Venu Sq 2 برای آنچه که با قیمت 250 دلار ارائه می‌کند، مقرون به صرفه است.

Venu 3 دارای سخت افزار بسیار بهتری نسبت به Venu Sq 2 ارزان تر است، زیرا باید 200 دلار بیشتر باشد. اما اجازه دهید با نکات مثبت ساعت squircle شروع کنیم، مانند این واقعیت که این ساعت دارای همان پشتیبانی All-Systems GNSS برای مثلث‌سازی موقعیت شما با استفاده از چندین سیستم ماهواره‌ای است.
هیچکدام به اندازه Forerunner 265 یا دیگر ساعت‌های GPS دو بانده دقیق نیستند، اما فقط Venu 3 قیمتی قابل مقایسه با آن‌ها دارد. Venu Sq 2 با قیمت 250 دلار عمدتاً با ساعت‌های مجهز به GPS رقابت می‌کند و به آن برتری می‌دهد.

از نظر عمر باتری، آنها امتیاز یکسانی برای ردیابی فقط با GPS (26 ساعت) و ردیابی All-Systems (20 ساعت) دارند، در حالی که Venu 3 در حالت ساعت هوشمند سه روز و در هنگام پخش موسیقی و ردیابی موقعیت شما چهار ساعت جلوتر است. (11 در مقابل هفت ساعت). در مقایسه با Venu 3S با اندازه متناسب، Venu Sq 2 علاوه بر حالت AOD در بیشتر دسته‌ها برنده است.

اکنون، ما شروع به اشاره به مزایای Venu 3 می کنیم. اولین و واضح ترین میکروفون و بلندگوی داخلی برای تماس های بلوتوث یا عبور دستیار صوتی از تلفن شما است. هیچ پشتیبانی LTE یا دستورات ساعت مناسبی وجود ندارد، و بازبینی کننده Venu 3 ما خاطرنشان کرد که کیفیت بلندگو در سمت “آرام و کوچک” قرار دارد، اما “در حد کار می کند” و کیفیت میکروفون عالی است.

برای ردیابی سلامت، Venu 3 دارای جدیدترین سنسور Elevate است که از قرائت‌های دستی ECG برای تشخیص AFib و خوانش‌های غیرفعال دمای پوست در شب پشتیبانی می‌کند که در نمره خواب شما و بیماری‌های بالقوه لکه‌دار نقش دارد. Venu Sq 2، با Elevate v4، خوشبختانه داده‌های ضربان قلب کاملاً دقیقی دارد، اما توانایی اندازه‌گیری واریانس ضربان قلب (HRV) در طول خواب را ندارد.

یکی از ویژگی‌های گمشده مشکل‌سازتر برای ورزشکاران فضای باز، فقدان ارتفاع سنج Venu Sq 2 برای قضاوت طبقه‌های صعود شده یا تأثیر ارتفاع بر نتایج ردیابی‌شده شما است. به علاوه، ژیروسکوپی برای اطلاعات دقیق‌تر حرکت مچ دست ندارد که Venu 3 برای تجزیه و تحلیل فرم و قدرت دویدن شما استفاده می‌کند.

در نهایت، اگر Venu Sq 2 Music Edition را برای موسیقی می‌خرید، به خاطر داشته باشید که Venu 3 دو برابر فضای ذخیره‌سازی دارد. با این حال، در غیر این صورت، تجربه سخت افزاری تقریباً مشابهی را دریافت می کنید. تفاوت های واقعی، بدون تعجب، به ویژگی های نرم افزار برمی گردد.

Garmin Venu 3 vs Venu Sq 2: ویژگی‌ها و نرم افزار

Garmin Venu Sq 2 دارای 21 فعالیت اصلی است که به آنچه که بیشتر افراد روزمره برای فعالیت‌ها دنبال می‌کنند، به ویژه ورزش‌های بدنسازی یا تمرینات در خانه، صحبت می‌کنند. با این حال، با 30 نمایه ورزشی اضافی Venu 3، شما فعالیت هایی را دریافت می کنید که واقعاً به ارتفاع سنج (پیاده روی، کوهنوردی) یا ژیروسکوپ (همه ورزش های توپ و راکت) نیاز دارند. من فرض می کنم دومی برای حالت عالی ویلچر Venu 3 نیز مفید است.

در جدول بالا می بینید که Venu Sq 2 دارای نرم افزارهای ضروری Garmin مربوط به ردیابی سلامتی و توانایی دنبال کردن تمرینات سفارشی، چه در داخل خانه و چه در خارج از منزل (از طریق Garmin Coach) است.

جایی که به خصوص کوتاه است در ساعت های هوشمندهای جدید Venu 3 است. به عنوان مثال، در حالی که Venu Sq 2 دارای باتری بدنه است، Venu 3 دارای یک نسخه پیشرفته از سال 2023 است که به طور خاص نشان می دهد که چه فعالیت هایی باعث افزایش و کاهش امتیاز شما می شود، از چرت زدن یا دوره های کم تحرک طولانی گرفته تا تمرینات سخت یا دوره های پر استرس.

به طور مشابه، در حالی که Venu Sq 2 به شما یک «نمره» خواب برای درجه‌بندی کیفیت خواب شما می‌دهد، نه مربی خواب جدید که شما را در مورد بهبود کیفیت خواب راهنمایی می‌کند، و نه داده‌های HRV (استرس) و دمای پوست را دریافت می‌کنید.

Garmin Venu 3 vs. Sq 2 vs. Sq 2 Music: کدام را باید بخرید؟

با فرض اینکه ما نسخه موسیقی Venu 3 و Venu Sq 2 را با هم مقایسه می‌کنیم، می‌توانید لیست لباس‌شویی‌هایی را که با پرداخت 150 دلار اضافی دریافت می‌کنید، مشاهده کنید. بسته به وضعیت اجتماعی-اقتصادی شما، این ممکن است انجام پذیر یا بسیار زیاد باشد، تفاوت به تنهایی برابر با هزینه یک ردیاب تناسب اندام خوب است.

در مقایسه با آن‌ها، Venu Sq 2 یک گزینه فوق‌العاده است که با ابزارهای Garmin خود یک ارتقای جدی به شما می‌دهد. به همین دلیل است که «گزینه Goldilocks» بین ساعت‌های گران قیمت Garmin و نوارهای ارزان قیمت است که دوام نمی‌آورد.

اما منصفانه است که بگوییم Venu 3 احتمالاً یک یا دو سال بیشتر از Venu Sq 2 دوام خواهد آورد، چه با سنسورهای سلامت پیشرفته تر و به روز رسانی های پس از راه اندازی. به این زودی احساس قدیمی بودن نمی کند. بنابراین تفاوت در هزینه تا حدودی با طول عمر Venu 3 رد می شود.

از زمان انتشار، Venu 3 و Venu Sq 2 هر دو در لیست بهترین ساعت‌های گارمین ما قرار دارند، بنابراین در هر صورت انتخاب بدی ندارید. با این حال، اگر می توانید آن را بپردازید، Venu 3 انتخاب روشنی است، با Venu 3S به عنوان یک سازش منصفانه اگر طراحی کوچک Venu Sq 2 شما را وسوسه کند.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید