اخبار

مقایسه ساعت گارمین Venu 3 و Forerunner 265 کدام یک بهتر است؟

ساعت گارمین Forerunner 265 و ساعت گارمین Venu 3

مقایسه ساعت گارمین Venu 3 و Forerunner 265 کدام یک بهتر است؟

هنگام در نظر گرفتن اینکه کدام ساعت تناسب اندام را بخرید، از بین Garmin Forerunner 265 vs Garmin Venu 3 تنها یکی وجود دارد که آن را در فضای گرانبهای مچ شما قرار دهد و هدف این راهنما کمک به شما برای یافتن گزینه ایده آل است.

شایان ذکر است که Garmin Forerunner 265 و Garmin Venu 3 در بهترین ساعت دویدن ما و بهترین راهنمای ساعت گارمین جایگاه‌هایی کسب کرده‌اند. اما با یکی – 265 – ساخته شده با تمرکز بیشتر بر روی ورزش و ورزش، و دیگری – Venu 3 – که به عنوان یک وسیله پشتیبانی سبک زندگی ایجاد شده است، ویژگی های آنها کاملاً متنوع است.

مطمئناً، هسته اصلی این دستگاه‌ها سخت‌افزار گارمین، سیستم عامل و برنامه‌های گارمین، به‌علاوه آن باتری‌های برجسته است. با این حال، با بررسی دقیق‌تر نحوه استفاده از این دو پوشیدنی کاملاً متفاوت است.

ساعت گارمین FORERUNNER 265 VS VENU 3: قیمت

Garmin Forerunner 265 درست از زمان عرضه در سطح قیمتی مناسب و البته کمی بالا نسبت به مقدار مشخصاتی که از این دستگاه دریافت می کنید، بوده است. از 429.99 پوند / 449.99 دلار / 770 دلار استرالیا شروع می شود. نسخه کوچکتر 265S قیمتی مشابه دارد.

ساعت هوشمند گارمین Garmin Venu 3 حرفه ای تر، بزرگتر و فولادی تر، فقط کمی گران تر است و از 450 پوند / 450 دلار / 749 دلار استرالیا شروع می شود. گزینه های رنگ بیشتری در این سری وجود دارد، اما می توانید انتظار داشته باشید که قیمت ها بسته به انتخاب شما کمی متفاوت باشد.

همچنین شما می توانید محصولات گارمین را از نمایندگی گارمین ایران ، شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

برنده: Garmin Forerunner 265

ساعت گارمین FORERUNNER 265 VS VENU 3: ویژگی ها

در بررسی Garmin Forerunner 265 ما خواهید دید که چهار ستاره و نیم قابل احترام و Garmin Venu 3 نیز به چهار ستاره و نیم دست یافته است. اما ارزش آن را دارد که به تفاوت‌های قیمتی که در بالا ذکر شد، اگر اندک اشاره شد، توجه کنید و قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه چقدر باید به کیف پول شما آسیب بزند، در مورد آنچه واقعاً استفاده می‌کنید فکر کنید.

تفاوت ظاهری برجسته در اینجا در کیفیت ساخت Venu 3 با قاب فولادی ضد زنگ جذاب است که آن را متمایز کرده است. Venu 3 یک نمایشگر OLED 1.4 اینچی بزرگتر با وضوح 454 در 454 ارائه می دهد. در حالی که Garmin Forerunner 265 اولین دستگاه در این محدوده است که دارای صفحه نمایش لمسی و OLED است، اما کمی کوچکتر است و 1.3 اینچ است و رزولوشن 416 در 416 کمتری دارد. همه این بدان معناست که آنها روی صفحه نمایش تقریباً یکسان به نظر می رسند و هر دو رنگ های فوق العاده و عمر باتری طولانی یک OLED را ارائه می دهند.

بنابراین از نظر صفحه نمایش، صدای آنها یکسان است. اما شایان ذکر است که OLED در Venu 3 امکانات بیشتری را برای عملکرد برنامه ایجاد می کند زیرا این ساعت بیشتر یک ساعت سبک زندگی با طیف وسیعی از ویژگی های بصری است. برای مثال، با استفاده از Ring Video Doorbell Plus، در واقع می‌توانید پیش‌نمایش افرادی را که در هنگام استفاده از Venu 3 درب منزل شما هستند، مشاهده کنید. در حالی که محدوده Forerunner ممکن است این را در یک به‌روزرسانی دریافت کند، در حال حاضر فقط برای دارندگان Venu 3 رزرو شده است. اما، البته، اینجاست که این دو تفاوت زیادی دارند – در حالی که Venu 3 بیشتر در مورد سبک زندگی است، 265 بر تناسب اندام متمرکز است.

وقتی صحبت از ورزش می شود، هر دو ساعت بسیار توانمند هستند و طیف وسیعی از جمله دویدن، دوچرخه سواری، شنا، گلف، پارویی، پیلاتس و غیره را ردیابی می کنند. Venu 3 آموزش یوگا و مدیتیشن خاص تری را ارائه می دهد، زیرا دارای یک بلندگو نیز می باشد. بله، این به شما امکان می‌دهد در حین گوش دادن بدون نیاز به هدفون، دستورالعمل‌های یوگا و مدیتیشن روی صفحه را دنبال کنید. همچنین به لطف میکروفون داخلی می‌توانید با این دستگاه تماس بگیرید، بدون اینکه به گوشی خود برسید.

با این حال، Forerunner 265 معیارهای تمرینی خاص تری را با تمرکز بر دویدن ارائه می دهد. در حالی که هر دو تا حد زیادی از فناوری GPS و ردیابی ضربان قلب استفاده می کنند، 265 تجزیه و تحلیل عمیق تری از این داده ها ارائه می دهد. شما دارای دینامیک در حال اجرا، داده های اکسیژن پالس، وضعیت تمرین/تلاش/بار، و زمان بازیابی، به نام چند مورد هستید. همه اینها به این معنی است که Forerunner به شما کمک می‌کند سریع‌تر و متناسب‌تر شوید، در حالی که Venu 3 بیشتر در مورد سلامت کلی و مدیریت سبک زندگی است.

برنده: Garmin Venu 3

ساعت گارمین FORERUNNER 265 VS VENU 3: عمر باتری

علیرغم اینکه Venu 3 بزرگتر است، عمر باتری در همه دستگاه ها قابل توجه است. این به لطف سالها تجربه گارمین در این زمینه و همه اینها در حالی که هنوز GPS بسیار دقیق و برخی از بهترین نظارت بر ضربان قلب بر اساس مچ دست را ارائه می دهد، از بسیاری دیگر از تولیدکنندگان پیشی گرفته است.

Garmin Forerunner 265 سیزده روز در حالت ساعت هوشمند یا 20 ساعت در حالت GPS ارائه می دهد. همه حالت‌های ردیابی به اضافه پخش موسیقی را اضافه کنید تا شش ساعت دیگر تمام شود.

Garmin Venu 3 تا 10 روز در حالت ساعت هوشمند یا 21 ساعت ردیابی GPS را ارائه می دهد. خروجی موسیقی را به هدفون اضافه کنید و در عین حال با استفاده از GPS نیز ردیابی کنید و در حدود هشت ساعت تمام می شود. این بسیار سریع، در حدود یک درصد در دقیقه شارژ می شود.

مانند همه دستگاه ها، این دستورالعمل ها در دنیای واقعی بر اساس میزان استفاده شما از دستگاه ها متفاوت است. از آنجایی که Venu 3 احتمالاً بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، به عنوان یک ساعت هوشمند، ممکن است متوجه شوید که باتری آن ها مدت مشابهی دوام می آورند. نکته، در هر دو مورد، این است که شما به ندرت نیاز به نگرانی در مورد عمر باتری خواهید داشت: بیش از یک هفته شارژ بدون آموزش یک چیز مطمئن است. بنابراین، مگر اینکه ورزش‌های سه‌گانه Ironman را به طور منظم انجام دهید، چندین تمرین در هفته را بدون نیاز به اتصال مجدد دنبال می‌کنید.

برای ردیابی GPS خالص، Venu 3 دوام بیشتری دارد – احتمالاً به این دلیل که معیارهای کمتری نسبت به ساعت گارمین Forerunner 265 ثبت شده است.

برنده: Garmin Venu 3

ساعت گارمین FORERUNNER 265 VS VENU 3: نتیجه نهایی

وقتی صحبت از ردیابی سلامت و سبک زندگی می شود، Garmin Venu 3 هوشمندی و کیفیت صفحه نمایش را برای ارائه بهترین پوشیدنی در اینجا ارائه می دهد. همچنین می‌تواند عمر باتری چشمگیر، ردیابی ورزشی گسترده، بلندگوها و میکروفون داخلی، Spotify آفلاین و ردیابی خواب پیشرفته را ارائه دهد.

Garmin Forerunner 265 کمی مقرون به صرفه تر است و همچنان اعلان های گوشی هوشمند، نمایشگر OLED، Spotify آفلاین، ردیابی خواب و عمر باتری طولانی را ارائه می دهد. این همچنین به معنی معیارهای آموزش عمیق تر برای دویدن است و آن را به یک دستیار مربی ماهرتر برای کسانی که اهداف خاصی در ذهن دارند تبدیل می کند.

بنابراین، به طور خاص، مگر اینکه شما یک دونده باشید، Venu 3 بیشتر کارهایی را انجام می‌دهد که بسیاری از افراد ردیابی ورزشی می‌خواهند و در عین حال هوشمندی‌های سبک زندگی اضافی را ارائه می‌دهد.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا نمایندگی گارمین تهران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید