اخبار

معرفی محصول جدید گارمین ساعت Tactix 7 Amoled

معرفی محصول جدید گارمین ساعت Tactix 7 Amoled

معرفی محصول جدید گارمین ساعت Tactix 7 Amoled

گارمین امروز تاکتیکس 7 AMOLED Edition را معرفی کرد که جدیدترین نسخه از سری ساعت‌های هوشمند تاکتیکس 7 است. جدیدترین تاکتیکس 7 با نمایشگر AMOLED تطبیقی با دکمه‌های کنترل سنتی و صفحه لمسی، ویژگی‌های آموزشی و عملکردی، ناوبری مبتنی بر مچ، و نظارت بر سلامت و تندرستی را ارائه می‌دهد.

همچنین یک چراغ قوه جدید سازگار با دید در شب و عمر باتری تا 31 روز وجود دارد.

دن بارتل، معاون فروش جهانی مصرف کننده گارمین، گفت: «این ساعت هوشمند تاکتیکی مدرن و بسیار سازگار برای هر محیط یا کاری آماده است. ویژگی‌های اختصاصی آن برای پاسخگویی به موقعیت‌های منحصربه‌فردی که مشتریان تاکتیکس در آن قرار می‌گیرند، طراحی شده‌اند، و مهم‌تر از همه – نیازهای آنها را به طور کارآمد و مؤثر برآورده می‌کند. شما می‌توانید روز یا شب، هر کجا که مأموریت شما را می‌برد، به این ساعت وابسته باشید.»

نسخه جدید ساعت گارمین تاکتیکس 7 AMOLED
  • صفحه نمایش تطبیقی: صفحه نمایش 1.4 اینچی قابل خواندن در نور خورشید جزئیات بیشتری را ارائه می دهد و می تواند کم نور شود.
  • چراغ قوه سازگار با دید در شب: با استفاده از چراغ قوه سفید/سبز مدل‌های فعلی تاکتیکس 7، جدیدترین نسخه یک چراغ قوه سبز با قابلیت تنظیم نور را ارائه می‌کند که می‌تواند هنگام فعال شدن حالت دید در شب (NVG) استفاده شود. در عین حال به حفظ دید در شب طبیعی کاربر کمک می‌کند. نور در ناحیه نزدیک
    سنسور ضربان قلب: حسگر نوری پیشرفته و الگوریتم‌های خاص، ردیابی عملکرد بهبود یافته‌ای را برای طیف وسیع‌تری از فعالیت‌ها ارائه می‌دهند و درک بهتر نحوه واکنش بدن به محیط‌های خاص و چالش‌های فیزیکی را آسان‌تر می‌کنند.
  • حالت Red Shift: بیش از یک صفحه ساعت مشکی و قرمز، Red Shift کل رابط ساعت را به سایه‌های قرمز تغییر می‌دهد تا با مسدود کردن رنگ‌های نوری که مردمک‌ها را منقبض می‌کنند، دید در شب حفظ شود. همچنین می تواند به کاهش اختلالات چرخه خواب کمک کند.

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید