اخبار

معرفی ساعت هوشمند گارمین Lily 2

lazy - جی پی اس کالا

معرفی ساعت هوشمند گارمین Lily 2

گارمین امروز سری Lily 2 (ساعت هوشمند گارمین لیل ۲) را معرفی کرد – نسل بعدی ساعت‌های هوشمند کوچک و شیک آن که سلامت، تندرستی و ویژگی‌های متصل جدید را ارائه می‌کنند. موجود در دو مدل Lily 2 و Lily 2 Classic، هر دو دارای طراحی زیبا و تازه با قاب ساعت فلزی، به علاوه نمایشگرهای مخفی با لنزهای طرح دار منحصر به فرد و گزینه های رنگی جدید و مد روز هستند. و با تا پنج روز عمر باتری در حالت ساعت هوشمند، کاربران زمان زیادی برای لذت بردن از ویژگی‌های جدید مانند امتیاز خواب، فعالیت‌های تناسب اندام رقص و پرداخت‌های بدون تماس Garmin Pay دارند.

«سری Lily ساعت گارمین به خاطر عناصر طراحی ظریف و ظریف خود شناخته شده است، و ما خوشحالیم که سلامتی و ویژگی‌های مرتبط بیشتری را به این مجموعه شیک معرفی می‌کنیم. Lily 2 نه تنها برای هر کاری از یک روز در محل کار گرفته تا یک شب به اندازه کافی شیک است، بلکه می تواند شما را در ارتباط نگه دارد و با ویژگی های محبوبی که برای هر سبک زندگی طراحی شده است، سلامتی شما را ردیابی کند. – سوزان لیمن، معاون گارمین در بخش بازاریابی جهانی مصرف کننده

طراحی کوچک و شیک

ترکیبی از ظاهر کلاسیک با فناوری مدرن، سری Lily 2 دارای قاب ساعت فلزی و لنزهای طرح‌دار منحصربه‌فرد است که با یک ضربه سریع یا چرخش مچ دست، صفحه نمایش لمسی روشنی را نشان می‌دهد. همچنین دارای رنگ‌های زیبا – مانند کرم طلایی و نارگیلی یا برنز تیره و توت – به‌علاوه نوارهای چرم ایتالیایی، نایلونی یا سیلیکونی است که به راحتی می‌توان آن‌ها را تعویض کرد تا هر ظاهری را تکمیل کند. مشتریان حتی می توانند Lily 2 خود را با ترکیب نوارها و قاب ها با Your Watch, Your Way در garmin.com طراحی کنند.

دلایل دوست داشتن سری لیلی 2 ساعت هوشمند گارمین

پایش انرژی بدن با Body Battery : سطوح انرژی را در طول روز کنترل کنید تا بهترین زمان برای فعالیت و استراحت را پیدا کنید.

امتیاز خواب: برای کیفیت خواب شب گذشته نمره دریافت کنید، به علاوه اطلاعاتی در مورد نحوه انجام بهتر انجام دادن. همچنین مراحل مختلف خواب، ضربان قلب ، استرس، پالس Ox2 و تنفس را پیگیری کنید.

ردیابی تناسب اندام: مراحل، کالری سوزانده شده، دقیقه شدت و موارد دیگر را پیگیری کنید.

برنامه‌های ورزشی: با برنامه‌های ورزشی داخلی برای کاردیو، یوگا، تمرینات قدرتی و غیره، تمرین را تغییر دهید. و از فعالیت تناسب اندام رقص جدید برای ردیابی سبک های مختلف رقص، از جمله Zumba®، Afrobeat، Bollywood، EDM و هیپ هاپ استفاده کنید.

GPS متصل: هنگام پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا دویدن در فضای باز، برای دریافت آمار دقیق ردیابی فعالیت، به GPS گوشی هوشمند سازگار متصل شوید.

پیشنهادات هشدار حرکت: یادآوری‌هایی را برای حرکت پس از مدتی بی تحرکی دریافت کنید و انواع حرکات پیشنهادی را امتحان کنید، مانند چرخاندن گردن، خم شدن به پهلو، اسکات و موارد دیگر با گزینه‌هایی برای حرکات نشسته.

پرداخت‌های غیرتماسی Garmin Pay: از طریق خطوط پرداخت انتخابی و سیستم‌های حمل‌ونقل از طریق ارائه‌دهندگان شرکت‌کننده (فقط در ساعت‌های هوشمند Lily 2 Classic موجود است).

معرفی ساعت هوشمند گارمین Lily 2

ویژگی های سلامتی

سری Lily 2 ساعت گارمین که برای هر سبک زندگی طراحی شده است، آماده است تا با آمارهای ضروری سلامتی و تناسب اندام همراه شود. روز و شب، ضربان قلب، تنفس، پالس اوکس و استرس را پیگیری کنید. پس از بیدار شدن از خواب، گزارش صبح یک نمای کلی از خواب، تقویم روزانه، آب و هوا و موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار می دهد. در مواقع استرس، فعالیت مدیتیشن کاربران را از طریق تمرین‌های مدیتیشن راهنمایی می‌کند، در حالی که فعالیت تنفسی تکنیک‌های مختلف تنفسی را فراهم می‌کند که مستقیماً از ساعت دنبال کنید. Lily 2 همچنین دارای ویژگی های ردیابی سلامت زنان است که به کاربران امکان می دهد چرخه قاعدگی و بارداری خود را پیگیری کنند و در عین حال آموزش ورزش و تغذیه را نیز دریافت کنند.

متصل باش!

ساعت هوشمند گارمین Lily 2 برای همیشه در حال حرکت، با تلفن‌های هوشمند Apple® یا Android™ سازگار است، بنابراین کاربران می‌توانند ایمیل‌ها، پیام‌های متنی و هشدارها را مستقیماً روی ساعت خود دریافت کنند. ویژگی های ایمنی و ردیابی می تواند به ایجاد آرامش کمک کند. به عنوان مثال، هنگامی که Lily 2 با برنامه تلفن هوشمند Garmin Connect جفت می شود، در صورت تشخیص حادثه، می توان پیامی با نام و مکان کاربر (در صورت وجود) برای مخاطبین اضطراری از پیش انتخاب شده ارسال کرد. هنگامی که با برنامه Garmin Connect™ جفت می‌شود، کاربران همچنین می‌توانند داده‌های سلامتی و تناسب اندام خود را ببینند، با دوستان خود ارتباط برقرار کنند و در چالش‌ها شرکت کنند—همه رایگان.

ساعت هوشمند گارمین Lily 2 که اکنون در دسترس است، قیمت خرده فروشی پیشنهادی 249.99 دلار دارد، در حالی که Lily 2 Classic از 279.99 دلار شروع می شود. این سری را که در طول نمایشگاه CES 2024 در غرفه گارمین، شماره 3519 در سالن LVCC غربی به نمایش گذاشته شده است، ببینید. معرفی ساعت هوشمند گارمین Lily 2

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن ۸۸۸۸۰۰۳۴-۰۲۱ شرکت اطلس رهنگارآریا نمایندگی ساعت گارمین ایران تماس حاصل فرمایید..

دیدگاهتان را بنویسید