اخبار

مزایای دوچرخه سواری در فضای داخلی با گارمین چیست؟

مزایای دوچرخه سواری در فضای داخلی با گارمین چیست؟

مزایای دوچرخه سواری در فضای داخلی با گارمین چیست؟

مت رو، مربی دوچرخه سوار و سفیر گارمین، در این مقاله وبلاگ توضیح می دهد که چگونه دوچرخه سواری در فضای داخلی می تواند برنامه های آموزشی را متحول کند.

دوچرخه سواری داخل سالن روند جدیدی نیست – در اوایل سال 1972، Tacx در حال تولید “غلتک” برای تمرین در داخل سالن و آماده سازی خوب قبل از مسابقه بود. غلتک‌ها، مربی‌های توربو و تکنیک‌های فعلی «مربی خانه متصل» واقعاً روش تمرین دوچرخه‌سواران در داخل خانه را متحول کرده‌اند و به آن‌ها اجازه می‌دهند در تمام طول سال خوش فرم بمانند.

صحبت در مورد “دوچرخه سواری در داخل خانه” زمانی تا حدی تابو بود، زیرا اغلب به عنوان “راهی آسان” در مقایسه با دوچرخه سوارانی که در فضای باز تمرین می کنند و در نتیجه خود را در معرض همه “عناصر” قرار می دهند، دیده می شد. “.

به عنوان یک شرکت آموزش دوچرخه‌سواری، ما (رو و کینگ) از دوچرخه‌سواران در تمام سنین و با پروفایل‌های متنوع پشتیبانی می‌کنیم. یک عامل مشترک همیشه مطرح می شود: کمبود زمان. با افزایش روزافزون زندگی مدرن، شما باید بتوانید آموزش، زمان کار، تعهدات خانوادگی، دوستان و سایر فعالیت های اجتماعی را به خوبی مدیریت کنید. من همیشه دوچرخه‌سوارانی را که از آنها حمایت می‌کنیم تشویق می‌کنم که «هوشمندانه‌تر» تمرین کنند تا سخت‌تر.

در حالی که عوامل متعددی در محبوبیت دوچرخه سواری در داخل خانه نقش دارند، با این وجود می توان آنها را به شرح زیر خلاصه کرد:

  • بازده
  • بهره وری
  • لذت
1. بازده

شما می توانید با رکاب زدن به مدت 40 دقیقه روی یک مربی Tacx Boost به یک امتیاز تمرینی عالی برسید. درست مانند یک جلسه در جاده، شما باید برای رسیدن به نتایج مشابه تلاش کنید. اما اساساً دوچرخه سواری در داخل خانه به شما امکان می دهد در مدت زمان کوتاه تری سخت تر تمرین کنید. این اصل که در حال حاضر برای بسیاری از ما ارزشمند است، یک نکته مثبت برای تمرین دوچرخه سواری در فضای داخلی و آموزش در یک مربی خانگی Tacx است.

در اینجا دو دلیل اصلی وجود دارد که چرا دوچرخه سواری در فضای داخلی یک فعالیت سودآور است:

توان عضلانی: در یک مربی خانگی، در حالی که رکاب می زنید، تنش شدیدی روی عضلات خود وارد می کنید. با فرض اینکه روی مربی خانگی خود در حالت آزاد نباشید، به شما این امکان را می دهد که 100٪ از زمان تمرین خود را بسازید، با هر ثانیه ای که در آنجا سپری می کنید زمان تمرین است. این به ویژه در مقایسه با دوچرخه‌سواری جاده‌ای است که باید ترافیک، دوربرگردان و پیچ‌ها را در نظر بگیرید. هر لحظه که خود را در حال حرکت آزاد به این روش می بینید باعث ایجاد ریز وقفه های چند ثانیه ای می شود که در نهایت باعث کاهش عملکرد یک تمرین استقامتی می شود.
آماده سازی: مربی خانگی Tacx شما همیشه آماده استفاده است. فقط چند دقیقه طول می کشد تا تمرین را شروع کنید. یک جلسه لغو شده، چرت زدن نوزاد و غیره فرصت های زیادی برای تمرین سریع و آسان. در مقایسه با تمرین در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای داخلی یک فعالیت آسان تر، سریع تر و در نهایت زمان کمتری است.

2. بهره وری

دوچرخه‌سواری داخل سالن در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و به طور گسترده در رده‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفته است، بر اساس این واقعیت که «دوچرخه‌سواری داخل سالن سرعت را بهبود می‌بخشد» به تنهایی. یکی از شناخته‌شده‌ترین نمونه‌ها، مت هیمن، دوچرخه‌سوار حرفه‌ای استرالیایی است که تنها شش هفته قبل از مسابقه‌ای که می‌توان گفت پرطمطراق‌ترین و معتبرترین مسابقه جهان بود، دستش شکست: ۲۶۰ کیلومتری پاریس. -روبی

کاهش شدت و حجم تمرین، همراه با تمرکز بهتر و کارایی بهتر دوچرخه سواری داخل سالن، به ورزشکار این امکان را داد که به بهترین فرم خود بازگردد و در نهایت در نسخه 2016 این مسابقه پیروز شود.

من به عنوان یک مربی دوچرخه سواری، داده های زیادی در مورد دوچرخه سواران مختلف مطالعه می کنم. آن‌ها به من اجازه می‌دهند یک مرور کلی از آمادگی جسمانی، نقاط قوت و ضعف هر فرد داشته باشم. در میان دوچرخه‌سوارانی که به طور منظم دوچرخه‌سواری داخل سالن تمرین می‌کنند، یک عود وجود دارد: آنها سریع‌تر از همتایان خود که در داخل خانه تمرین نمی‌کنند، تناسب اندام و قدرت پیدا می‌کنند.

تلاش‌ها و فواصل تمرینی خاص را می‌توان توسط مربی برنامه‌ریزی کرد، که می‌تواند مستقیماً با مربی خانه متصل همکاری کند. استفاده از حالت ERG در مربی خانگی متصل به Tacx شما به طور خودکار مقاومت را فقط برای شما تنظیم می کند. با اعمال سطح مناسب مقاومت، قدرت، اتصال و آهنگی را که با جلسه خاص شما مطابقت دارد، به دست می آورید تا هر بار یک تمرین عالی داشته باشید.

3. لذت

قبل از شروع همراهی با دوچرخه‌سواران، همیشه این سوال را از آنها می‌پرسم: “آیا کنتور برق، مربی خانگی و حساب Zwift دارید”؟ در ارتباط با یک مربی خانگی متصل، به عبارت دیگر مربی خانگی متصل Tacx Neo Bike یا مربی خانگی متصل Tacx Flux، برنامه Zwift جهانی با امکانات متعدد از نظر تمرین، رقابت و مسابقه و همچنین یک “جامعه” ارائه می دهد. ” که می توانید بدون خروج از خانه به آن بپیوندید. دوچرخه سواری در فضای داخلی به سادگی به یک وسواس تبدیل می شود، زیرا به سرعت شما را خوش فرم می کند.

علاوه بر این واقعیت که دوچرخه سواری در فضای داخلی به دلایلی که در بالا ذکر شد عالی است، من قویاً معتقدم که می تواند به تقویت تمرین در فضای باز کمک کند. من گرایشی را در بین دوچرخه‌سواران سراسر جهان مشاهده می‌کنم که در طول هفته که زمان کمی برای خود دارند، بیشتر به دوچرخه‌سواری داخل سالن متوسل می‌شوند و در عوض آخر هفته‌ها با دوستانشان بیرون می‌روند تا مسیرهای جدید را در فضای باز کشف کنند.

 

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید