اخبار

لیست علاقه مندی های ویژگی های ساعت هوشمند Garmin Fenix 8

لیست علاقه مندی های ویژگی های ساعت هوشمند Garmin Fenix 8

لیست علاقه مندی های ویژگی های ساعت هوشمند Garmin Fenix 8

سری گارمین Fenix 7 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند گارمین در بازار است، اما از نقاط ضعف آن نیز خالی نیست. حتی اگر یک جانشین واقعی به احتمال زیاد خیلی دور باشد، چند چیز وجود دارد که امیدوارم در سال آینده شاهد آنها باشم. با در نظر گرفتن این موضوع، اینجا لیست علاقه مندی های Garmin Fenix 8 من است.

در حال حاضر دارای صفحه نمایش کم کنتراست است، می تواند از AMOLED استفاده کند

Garmin Fenix 7 یک صفحه نمایش عالی با دید خوب در فضای داخلی و حداقل دید متوسط در فضای باز داشت. همچنین این اولین ساعت Fenix بود که تجربه صفحه نمایش لمسی را ارائه کرد. با این حال، کنتراست آن بهترین نبود و بسیاری احساس می‌کنند با نمایشگر AMOLED حتی بهتر می‌شد. موافقم.

راستش را بخواهید، سری Fenix ارزان نیست، و بنابراین پرداخت هزینه برای نمایشگر حافظه در پیکسل انعکاسی اشتباه به نظر می رسد. همانطور که در دستگاه هایی مانند Garmin Epix Pro (Gen 2) نشان داده شده است، گارمین نیز با AMOLED غریبه نیست. افزودن آن به Fenix 8 کار بزرگی نیست، اگرچه می تواند قیمت را کمی بیشتر کند. همچنین آن را به ساعت بسیار بهتری تبدیل می کند.

یک میکروفون داخلی خوب خواهد بود

Garmin Venu 2 Plus برای اولین بار میکروفونی را معرفی کرد که به شما امکان می داد بدون اینکه گوشی خود را از جیب خود بیرون بیاورید تماس بگیرید و دریافت کنید. حتی بهتر از آن، میکروفون صحبت کردن با دستیار Google را آسان می کند.

من شدیداً امیدوار هستم که Garmin Fenix 8 از این روند پیروی کند و یک میکروفون داخلی معرفی کند. من از چند ساعت با این نوع ویژگی‌ها استفاده کرده‌ام و وقتی به آن‌ها عادت کردید، واقعاً پاسخگویی سریع به تماس‌ها را در زمانی که نمی‌توانید به سرعت به تلفن خود برسید، راحت‌تر می‌کنند. صادقانه بگویم، من فکر می کنم این باید در ساعت های هوشمند مدرن استاندارد باشد، زیرا مواقعی وجود دارد که هندزفری بودن آسان تر است.

حالت چراغ قوه باید دفعه بعد به انواع بیشتری برسد

Garmin Fenix 7X دارای حالت چراغ قوه داخلی است. از یک چراغ LED داخلی در بالای صفحه نمایش، بین قاب و بند استفاده می کند. متأسفانه، این چیزی استاندارد برای همه اعضای خانواده Fenix 7 نیست. سری Fenix 8 باید این ویژگی را برای همه مدل ها بیاورد زیرا یکی از جالب ترین ویژگی های برجسته گارمین است که در مورد تناسب اندام یا سلامتی نیست.

بله، LED کمی فضای بیشتری را اشغال می کند و به هر مدل مقداری حجم می دهد، اما مفید بودن آن باعث می شود ارزش آن را داشته باشد.

حتی عمر باتری بهتر هم عالی خواهد بود

Fenix 7 عمر باتری نسبتاً خوبی دارد و بسته به سنسورهای مورد استفاده و اگر مدل خورشیدی دارید، می تواند به راحتی بیش از یک هفته دوام بیاورد. این مطمئنا بهتر از اکثر ساعت‌های هوشمند رایج، به‌ویژه اپل واچ و اکثر دستگاه‌های Wear OS است.

پس چرا من عمر باتری بهتری می خواهم؟ Fenix یک ساعت معمولی نیست و برای ورزش، به‌ویژه در فضای باز، بسیار مناسب‌تر است. این شامل ورزش های چند روزه مانند پیاده روی، کایاک سواری با توقف در کمپینگ و سایر فعالیت های مشابه است. بنابراین عمر باتری بیشتر چیز خوبی است! من دوست دارم نزدیک‌تر به یک ماه آن را ببینم، اگرچه این به یک حالت صرفه‌جویی در باتری خاص نیاز دارد و کارایی سنسورهای ساعت را کاهش می‌دهد.

سنسور ضربان قلب نیاز به بهبودهای اساسی دارد

Garmin Fenix 7 یک ساعت عالی است، اما سنسور ضربان قلب آن نقطه ضعفی در بررسی Fenix 7 ما بود، زیرا ما اشاره کردیم که سنسور Elevate Gen 4 گاهی اوقات کمی ناسازگار بود. این باید با Fenix 8 تغییر کند. خبر خوب این است که تقریباً تضمین شده است که به لطف Garmin Fenix 7 Pro همه چیز در دفعه بعد بهتر خواهد شد. این نوع جدیدتر از سنسور Elevate Gen 5 استفاده می‌کند که به نظر ما بسیار دقیق‌تر است.

آیا گارمین Fenix 8 وجود خواهد داشت؟
  • Garmin Fenix 7 — هجدهم ژانویه 2022
  • Garmin Fenix 6 — بیست و نه آکوست 2019
  • Garmin Fenix 5 — چهارم ژانویه 2017

اولین Garmin Fenix در سال 2012 راه اندازی شد و از آن زمان چندین بار تکرار شده است، از جمله تعدادی از مدل های Pro. اگر گارمین به طور چشمگیری ترکیب خود را تغییر ندهد، گارمین Fenix 8 اجتناب ناپذیر است. آنچه کمتر واضح است این است که چه زمانی آن را خواهیم دید.

از لحاظ تاریخی، خط Garmin Fenix حداقل دو تا سه سال بین نسل‌ها زمان داشته است، با یک مدل Plus/Pro گاهی اوقات در بین این بازه زمانی قرار می‌گیرد. با در نظر گرفتن این موضوع، Fenix 8 می تواند در هر زمانی در سال 2024 وارد بازار شود، زیرا این شرکت تا زمانی که به ماه عرضه مربوط می شود، ثبات واقعی ندارد. همچنین این امکان وجود دارد که شرکت بتواند بین نسل‌های بیشتری منتظر بماند. فقط برای گفتن خیلی زود است.

آیا باید منتظر Garmin Fenix 8 باشیم؟

Garmin Fenix 8 ممکن است چند ماه دیگر عرضه شود ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در سال 2024 عرضه شود. تنها به همین دلیل، من صبر نمی کنم. اگر دوست دارید گارمین را دوست داشته باشید، اگر برایتان مهم نیست که بیشتر از این هم بخرید، Fenix 7 یا سری جدیدتر Fenix 7 Pro  را توصیه می کنیم. اگر می خواهید چیزی جدیدتر و ارزانتر هزینه کنید، Garmin Forerunner 265 قیمتی مشابه Fenix 7 دارد و در عین حال بسیاری از ویژگی ها و بهبودهای جدیدتر را ارائه می دهد.

لیست علاقه مندی های ویژگی های ساعت هوشمند Garmin Fenix 8

برای مشاوره  و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا نمایندگی گارمین ایران تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید