اخبار

قابلیت های جدید ساعت هوشمند و کامپیوتر دوچرخه گارمین با آپدیت جدید

lazy - جی پی اس کالا

گارمین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار و ویژگی‌های جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند منتخب، از جمله epix (Gen 2)، سری fenix 7، سری Forerunner، سری Venu و موارد دیگر، به‌علاوه رایانه‌های دوچرخه‌سواری GPS سری Edge 540، 840 و 1040 اعلام کرد. این ویژگی‌های جدید به مشتریان کمک می‌کند از دستگاه خود بیشتر بهره ببرند.

ویژگی های قابل توجه در این نسخه نرم افزار رایگان عبارتند از:

    • امتیاز استقامت: توانایی ورزشکار را برای حفظ تلاش‌های طولانی و در عین حال در نظر گرفتن داده‌های تمرینی مانند حداکثر VO2، بارهای تمرینی کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت و موارد دیگر از تمام فعالیت‌های ورزشی اندازه‌گیری کنید تا درک بهتری از تاثیر تمرین بر استقامت کلی داشته باشید.
  • امتیاز تپه: با اندازه گیری قدرت دویدن در صعودهای شیب دار و استقامت دویدن در صعودهای طولانی و همچنین ارزیابی پیشرفت در طول زمان بر اساس حداکثر VO2 و سابقه تمرین، توانایی ورزشکار را برای دویدن در سربالایی اندازه گیری کنید.
  • نقشه‌های عضلانی: با گسترش نقشه‌های عضلانی برای تمرینات قدرتی، پیش‌نمایش گروه‌های عضلانی در طول تمرینات HIIT، کاردیو، و پیلاتس سفارشی یا از پیش تعیین شده را مشاهده کنید، سپس آمارهای بعد از تمرین را در برنامه Garmin Connect™ مرور کنید.
  • برنامه تمرینی: تمرینات را پیدا و سازماندهی کنید – از جمله تمرینات پیشنهادی روزانه و آنهایی که در برنامه Garmin Connect دانلود یا ایجاد شده اند – و تاریخچه تمرین را مستقیماً از یک دستگاه گارمین سازگار مرور کنید.
  • Relief Shading: یک نمای نقشه سه بعدی با سایه های رنگی و توپوگرافی دریافت کنید تا تفسیر تغییرات زمین و ارتفاع در زمین را آسان تر از خطوط کانتور به تنهایی کنید.
  • پوشش‌های نقشه آب‌وهوا: جدیدترین پوشش‌های نقشه برای داده‌های بارش، پوشش ابر، دما و باد را مستقیماً از ساعت هوشمند3 مشاهده کنید تا تصمیمات آگاهانه‌تری درباره آب‌وهوا اتخاذ کنید.
  • پیش‌بینی ماهی گیری : پیشنهادهایی را برای بهترین روزها و زمان‌های ماهیگیری بر اساس پایگاه داده‌های آسمانی که زمان طلوع و غروب خورشید و ماه، موقعیت نسبی مکان شما و موارد دیگر را ردیابی می‌کند، دریافت کنید.
  • فعالیت بازی: ادغام با برنامه Garmin GameOn™ داده‌های مبتنی بر بیومتریک را فراهم می‌کند تا به گیمرها کمک کند تا منطقه استرس بهینه خود را بهتر درک کنند، با ویژگی قدرت بازی برنامه‌ریزی کنند و سطوح انرژی Body Battery را مشاهده کنند تا سطح بازی خود را افزایش دهند.
  • GroupRide: به طور یکپارچه یک مسیر در Garmin Connect ایجاد کنید، سپس یک کد منحصر به فرد را با دوچرخه سواران دیگر در یک گروه (که از دستگاه Edge سازگار4 استفاده می کنند) به اشتراک بگذارید تا همه بتوانند همان مسیر را ببینند و سوار شوند.

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری شروع به عرضه به دستگاه‌های سازگار کرده‌اند. مشتریان می‌توانند با فعال کردن به‌روزرسانی‌های خودکار از دستگاه خود و همگام‌سازی با Garmin Connect یا با استفاده از Garmin Express™ ساعت هوشمند خود را به‌روزرسانی کنند. برای فهرست جامعی از ویژگی‌هایی که به دستگاه‌های مرتبط ارائه می‌شوند، اینجا را کلیک کنید.

 

بند های نایلونی جدید UltraFit

تسمه‌های نایلونی محبوب UltraFit اکنون در اندازه‌های بیشتری برای جا دادن بیشتر ساعت‌های هوشمند گارمین در دسترس هستند. تسمه های نایلونی با بافت نایلونی ضد میکروبی الاستیک دو لایه ساخته شده است که اجازه خروج رطوبت را می دهد، تسمه های نایلونی سبک وزن، نرم و راحت برای پوشیدن هستند و برای هر اندازه مچ منحصر به فرد تناسب شماره گیری می کنند. اکنون سه اندازه بند هم برای ساعت‌های QuickFit® و هم برای ساعت‌های سازگار با رهاسازی سریع در دسترس است: بند‌های QuickFit 20، 22 و 26 میلی‌متری مشکی یا خاکستری و بند‌های سریع 18، 20 و 22 میلی‌متری مشکی. قیمت تسمه های جدید 39.99 دلار است.

 

برای مشاهده و خرید محصولات گارمین با شماره تلفن ۸۸۸۸۰۰۳۴-۰۲۱ شرکت اطلس رهنگارآریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید