اخبار

طبق گزارش‌ها، گارمین در حال کار بر روی ویژگی‌های جدید و دو ساعت هوشمند جدید است

طبق گزارش‌ها، گارمین در حال کار بر روی ویژگی‌های جدید و دو ساعت هوشمند جدید است

طبق گزارش‌ها، گارمین در حال کار بر روی ویژگی‌های جدید و دو ساعت هوشمند جدید است

گفته می شود ویژگی جدید فوکوس گارمین ظاهر اپلیکیشن آن را تغییر می دهد.

طبق یک افشای ادعایی، گفته می‌شود که گارمین در حال کار روی مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید و دو ساعت هوشمند برتر جدید در دسته ساعت‌های آموزشی برتر خود است.

اطلاعات زیادی در مورد این ساعت‌های جدید در دست نیست، اما طبق گزارش منتشر شده توسط The5KRunner، گفته می‌شود که این ساعت‌ها از نظر عملکرد در بخش Fenix و Epix قرار دارند، که می‌تواند آن‌ها را در مجموع یکی از بهترین ساعت‌های گارمین از نظر فنی کند. .

The5KRunner حدس می‌زند که آنها نسخه‌های جدید Enduro (احتمالا Garmin Enduro 3) باشند. از آنجایی که گارمین اخیراً Garmin Fenix 7 Pro و Garmin Epix Pro را منتشر کرده است، بعید است که این خطوط به‌زودی شاهد به‌روزرسانی دیگری باشند. به غیر از آن، جزئیات کمی گرانبها در مورد آنها وجود دارد که در فضای آنلاین شناور هستند.

علاوه بر ساعت‌ها، گارمین مجموعه‌ای از چیزهای دیگر نیز در خط لوله دارد. اول از همه، Focus است، راهی برای شخصی سازی برنامه Garmin Connect و جلوگیری از غرق شدن شما در گزینه ها. انواع راه‌ها برای استفاده از Garmin Connect وجود دارد (در اینجا پنج مورد از بهترین‌ها وجود دارد) اما کمی پیچ و خم است و اغلب گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که ممکن است به علایق شما مرتبط نباشند.

garmin new watch.jpg - جی پی اس کالا

 

قابلیت جدید گارمین کانکت

به عنوان مثال، اگر برای ردیابی سلامت عمومی وارد سیستم شوید، ممکن است واقعاً به آمادگی تمرینی یا معیارهای عملکرد با مشخصات بالا اهمیتی ندهید. بنا بر گزارش‌ها، فوکوس به شما امکان می‌دهد تخصص‌هایی مانند سلامت یا عملکرد را انتخاب کنید و ظاهر Garmin Connect را برای هر فرد تغییر دهد.

The5KRunner گزارش می دهد که تغییرات Garmin Connect می تواند حتی عمیق تر شود، زیرا افشاگر چیزی شبیه عبارت “به Garmin Connect جدید خوش آمدید” دیده است. ممکن است Focus بخشی از طراحی مجدد بزرگتر و از بالا به پایین برای برنامه باشد.

سایر ویژگی‌های ذکر شده در این گزارش عبارتند از نظارت بر SpO2 در حالت خواب – ارتقای نرم‌افزاری، زیرا این ویژگی از حسگرهای موجود Garmin برای نظارت بر SpO2 در طول شب در ساعت‌های سازگار استفاده می‌کند – و Self-Guided Plans، ویژگی جدیدی که به شما امکان می‌دهد یک آموزش شخصی بسازید. در برنامه Connect بر اساس رشته‌ها و مسافت‌های خاص، مانند دویدن ماراتن، برنامه‌ریزی کنید.

تجزیه و تحلیل: آیا گارمین می تواند از مبارزات Fitbit درس بگیرد؟

جالب ترین بخش این خبر، برای من، طراحی مجدد Garmin Connect و ویژگی جدید فوکوس است. Fitbit اخیراً برنامه خود را بازطراحی کرده است و با واکنش‌های زیادی برای آن مواجه شده است و ویژگی‌های خاصی را که جامعه از قلم افتاده پنهان کرده یا حذف کرده است. گارمین همچنین سعی دارد با ویژگی های فوکوس خود، ویژگی هایی را که فوراً در دسترس کاربران قرار می گیرد محدود کند و خطرات مشابهی را به خطر بیندازد.

گارمین، مانند Fitbit، به نظر می رسد که سعی می کند برنامه را باریک کند تا فضای قابل استفاده تری ایجاد کند، اما برخی از افراد از آن متنفرند و مجبورند ویژگی هایی را که قبلاً در یک نگاه به آن ها دسترسی داشتند، جستجو کنند. نکته قابل توجه شایعات در مورد رویکرد گارمین به این مشکل، ویژگی قابل تنظیم فوکوس است. آن را دوست ندارید؟ می توانید آن را تغییر دهید.

همچنین بحث هزینه ها نیز وجود دارد. Garmin Connect برای استفاده رایگان است، در حالی که برای استفاده حداکثری از Fitbit، باید هزینه Fitbit Premium را بپردازید. ویژگی‌های ممتاز عالی هستند و به طور کلی یکی از بهترین برنامه‌های تناسب اندام است، اما پرداخت هر ماه برای برنامه‌ای که ویژگی‌های مورد علاقه‌تان از آن حذف شده است، می‌تواند به راحتی باعث بی انگیزگی کاربران فعلی شود. طبق گزارش‌ها، گارمین در حال کار بر روی ویژگی‌های جدید و دو ساعت هوشمند جدید است

برای مشاوره و خرید محصولات گارمین می توانید با شماره تلفن 88880034-021 شرکت اطلس رهنگار آریا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید